IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : The Mars Volta Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-01-2008 19:22 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2008 12:16 schreef Dick Wolkendeck het volgende:
Apart verhaal in de aardschok over/van TMV laatst. Ze zien spoken, en wel eentje genaamd Goliath. Echt ervaren of mooi marketingwerk?


Dat eerste natuurlijk, wat denk jij dan?


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 17-01-2008 19:32 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

The Mars Volta! Vette shit, vooral the window vind ik een supervet nummer


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 18-01-2008 13:32 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Aaaah ik twijfel of ik 'm al moet downloaden dan! Of nog een weekje wachten..

Ben er trouwens bij in 013


Inter faeces et urinam nascimur


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-01-2008 3:33 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

hrm, wat zijn die vocalen op de nieuwe plaat apart/anders.. althans, lijkt alsof ze een andere zanger hebben met hetzelfde soort stemgeluid..

edit: bij het 4e nummer klinkt het alweer wat vertrouwder

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-01-2008 4:12]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 19-01-2008 13:35 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Dat zal wel komen door al die effecten over Cedric's stem. Had van mij wel een beetje minder gemogen...


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 23-01-2008 20:22 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Hoe klinkt die nieuwe TMV? Beter gezegd, hoe bevalt ie me als ik Deloused supergoed vind, frances behoorlijk goed en Amputechture 1 keer gedraaid heb omdat ik het veel te pretentieus/complex vond?



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 23-01-2008 20:27 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Tja, als je een The Mars Volta album maar 1 keer draait heb je 't volgens mij niet echt begrepen en kan je beter ook ver van die nieuwe blijven.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-01-2008 21:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Gaan er nog mensen naar TMV in maart, 013?


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 23-01-2008 22:15 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 20:27 schreef Psychonaut het volgende:
Tja, als je een The Mars Volta album maar 1 keer draait heb je 't volgens mij niet echt begrepen en kan je beter ook ver van die nieuwe blijven.


Euh, het idee is dat ik me er niet toe kan zetten om dat album te draaien. Heb het album wel gekocht enzo, maar als ik zin heb in TMV draai ik gewoon eerder Deloused.

Maar ik ben oprecht benieuwd naar de kwaliteit van Amptechture, dus vertel me wat er goed aan is. En die laatste is dus weer een stapje verder?



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-01-2008 22:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 21:01 schreef Valorian het volgende:
Gaan er nog mensen naar TMV in maart, 013?

Ik ga met een vriend van me, ben echt super benieuwd. Tegen die tijd ook maar de nieuwe scoren. Ik vond 'Amputechture' weer een stap vooruit t.o.v. 'Frances The Mute'! Maar het kost wel enkele luisterbeurten idd.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 24-01-2008 0:13 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Amputechture vind ik persoonlijk eigenlijk de meest toegankelijke TMV plaat!

Over Bedlam of Goliath ben ik zeer te spreken! Het vergt wel even wat draai rondjes om er in te komen, maar dan heb je ook wat! Ik moet m echter nog wat vaker horen om er echt wat zinnigs over te zeggen. Zeker geen makkelijke plaat, maar wel een briljante!


Inter faeces et urinam nascimur


Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 24-01-2008 9:58 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

quote:
Op 17 januari 2008 19:22 schreef Lionheart het volgende:
Dat eerste natuurlijk, wat denk jij dan?


Ik denk eigenlijk beide.


Only sick music makes money today - Nietsche.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 25-01-2008 17:52 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Jeuj, ik kreeg een gratis vinyl-singletje bij de aankoop van TBIG


Inter faeces et urinam nascimur


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-02-2008 9:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Nieuwe album staat op de luisterpaal!


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 04-03-2008 11:29 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Briljante plaat dus

Gaan er nog meer mensen as donderdag naar het concert in de 013? *zin in*


Inter faeces et urinam nascimur


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 04-03-2008 11:47 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

*steekt hand op*


Dehumanize
Usericon van Dehumanize
Posted 04-03-2008 17:34 by Dehumanize Wijzig reactieProfiel van DehumanizeQuote dit bericht

Ik trek The Bedlam In Goliath heel erg goed moet ik zeggen. Ze gaan weer lekker de goeie kant op zo.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-03-2008 1:43 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht



Zodetering.

Ehhhhh...



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-03-2008 1:53 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

k blijf het een beetje moeilijke muziek vinden om in te komen, een paar nummers zit ik nu wel in maar toch komt het er op de een of andere manier niet echt van.

toevallig heeft iemand hier de nieuwe cd van ze hier laten liggen dus k ga die ook nog wel even checken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 07-03-2008 11:50 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Ok....


Hoe fucking briljant was dat concert?!

DRIE uur lang, nonstop, wat een energie, wat een muzikanten. Echt geweldig!!


Inter faeces et urinam nascimur


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-03-2008 11:51 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ik ben 't nog aan 't verwerken

De tering, wat een optreden, wat een band, wat een energie!


sylf
Usericon van sylf
Posted 09-03-2008 10:27 by sylf Wijzig reactieProfiel van sylfQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timeshavechanged046

TMV was te gek in 013. Jezus. Die nieuwe drummer is ultiem!


everyone knows that good news always sleeps 'till noon


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-03-2008 11:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

+1

Echt te gek, volgende keer ga ik weer en dan boek ik een hotel in de buurt want ik moest het laatste stukje missen .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


sylf
Usericon van sylf
Posted 10-03-2008 12:18 by sylf Wijzig reactieProfiel van sylfQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timeshavechanged046

Ik ook, op Youtube te zien heb ik de akoestische 'Asilos Magdalena' gemist... mooi nummer!!


everyone knows that good news always sleeps 'till noon


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 10-03-2008 12:20 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Dan heb je zelfs 2 acoustische nummers gemist + Day of the Baphomets


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen