|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
eerder moderne king krimson wat mij beterft.. SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! |
|
Ik heb sinds een week hun laatste plaat en het klink zéér goed! Heerlijke zomermuziek |
|
*doodschop* Vanavond speelt Omar met zijn project-bandje in Rotown, Rotterdam. Een paar bandleden van TMV spelen mee, evenals een gast van The Beasty Boys. Ik ben i.i.g. van de partij |
|
WTF? Dat had ik eerder moeten weten! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Damn, dat wist ik ook niet.. |
|
Gister waren er nog kaarten (á 8 pleuro) verkrijgbaar, maar het ging wel hard met de kaartverkoop.. |
|
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Stelletje toffe muzikanten zeg! Nou ja, veel plezier in ieder geval! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Dat gaat lukken Ben erg benieuwd naar vanavond |
|
Het zal wel druk worden, want op de site van Rotown staat dat het inmiddels is uitverkocht. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Argh, dat zal lekker dringen worden dan vanavond... |
|
quote: For this, he must die! Waarom wist ik hier niets van No Time For Tomatoes |
|
Dit gezelschap speelt op 23 november ook in Vera Groningen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En ook de 13e in de Melkweg!! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Mmmhhh.., even in de gaten houden. 2 Dagen ervoor speelt Madrugada ook al (stijf uitverkocht uiteraard). Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Wat is Madrugada voor iets dan? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Madrugada is, euhm, licht psychedelische rock. Mij iets te soft. |
|
22 augustus alweer een nieuwe: Amputechture Beluisterd. Klinkt weer wat meer gefocused dan Frances. De rest van de luisterbeurten volgen wanneer de cd in huis is. Edit songtitels: 1. VICARIOUS ATONEMENT 2. TETRAGRAMMATON 3. VERMICIDE 4. MECCAMPUTECHTURE 5. ASILOS MAGDALENA 6. VISCERA EYES 7. DAY OF THE BAPHOMETS 8. EL CIERVO VULNERADO [Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 10-07-2006 22:20] |
|
Dat is goed nieuws! Waar heb je hem vandaan? Erg mooi als deze plaat weer wat meer focus heeft dan FTM, die mij wel kon boeien, maar die ik uiteindelijk toch niet heel veel heb gedraaid. Blijkbaar toch niet boeiend genoeg... EDIT: ah, dc++ iig.... [Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 10-07-2006 22:31] |
|
nu al een nieuwe? Yes!!!!!!!!!!!! |
|
Ik vond FTM toch wel een van de vetste platen van vorig jaar! Benieuwd of deze het kan overtreffen. Snelle opvolger trouwens! Inter faeces et urinam nascimur |
|
VET! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dr. David Thorpe van somethingawful.com recenseert de nieuwe Mars Volta: quote: humor die Thorpe (nieuwe album gaat trouwens vast heersen...) http://www.somethingawful.com/index.php?a=4023 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
De nieuwe nu 2 maal beluisterd. Ik vind het de meest experimentele plaat tot nu toe. Minder structuur dan op "deloused", minder latin invloeden dan op FTM, behoorlijk spacey plaat met zeeën delay en wazige effectjes. |
|
Ik moet hem nog steeds beluisteren. Heb vrij wisselende verhalen erover gehoord, maar het algemeen beeld is iig dat hij idd experimenteel als de ziekte is. Ik weet of ik daar zo blij mee ben |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |