![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Barbaren!!!!! Heidenen!!!! Naar de brandstapel!!!!!! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik heb het ook in mijn live-review geschreven, maar Cedric kan zo fantastisch zingen dat ik er echt gruwelijk door geraakt wordt. Tijdens het prachtige "teleporters" liepen de tranen over mijn wangen, wat een stem, wat een emotie, schitterend ![]() ![]() |
|
quote: Hé, ik noem LZ niet slecht, het is een beter-best situatie ![]() ![]() |
|
quote:Hehehe, zoiets heb ik maar bij twee concerten gehad! bij "The Clansman" van Maiden en bij "Comfortably Numb" op het concert van Roger Waters! Maar "Teleporters" is inderdaad een geniaal nummer! ![]() |
|
Jullie moeten eens een keertje op een audiovisuele presentatie van LZ live getrakteerd worden. Dan praten jullie anders! *gaat in zijn hoekje met zijn speelgoed zitten spelen* ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Live was het nog 1000000 zo intens als op de CD.. Als die kerel vlak voor je neus zo schitterend staat te zingen, *bibber* ![]() Enne, Chelmanus, ga maar lekker met je Lego spelen ja ![]() ![]() |
|
quote: Ik ga een model van dhr.Plant bouwen! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Met Techo Lego zeker, maak je hem op afstand bestuurbaar ![]() ![]() |
|
quote: Aber naturlich! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
En ik lees de hele tijd L7 en snap er helemaal niets van ... ![]() ![]() Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ROFL ![]() ![]() |
|
quote: Jep, het kwartje viel (vandaar mijn post). Ach ja, dat krijg je als je net het L7 topic hebt zien staan in de lijst. Touché, pussycat! ![]() |
|
fucking hell.. het blijft ook echt geniaal he. had de cd nu al een tijdje niet meer geluisterd, maar toennet weer, en shit hij blijft echt super gewoon! ![]() ![]() |
|
Gister zapte ik langs MTV en wat zag ik? Mars Volta live tijdens de VMA's (Spaanse VMA's). We don't take it, we just fake it... ![]() |
|
als ik zou moeten kiezen tussen lz en marsvolta....en ik moest echt kiezen, dan toch maar lz. ![]() |
|
Inderdaad liever Zep. Kom op zeg, TMV heeft één goede ep en één sterke lp gemaakt, maar heeft nog een hele lange weg te gaan willen ze ook nog maar in de schaduw van Zep komen te staan... We don't take it, we just fake it... ![]() |
|
wat in de hell maakt het nu uit of ze nou wel of niet zo goed/etc zijn zoals LZ was? altijd dat gezeur om het verleden.. als je er nu wel/niet van houdt dan is het toch goed? ![]() ![]() |
|
ja daar heb je gelijk in. ik vind ze ook niet slecht hoor marsvolta. ![]() |
|
quote: ???smaken verschillen ,ik vind het werkelijk niet om aan te horen wat die beste man eruit kraamt het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! ![]() |
|
quote: Normaal gesproken zou ik zeggen "dat is een kwestie van smaak" maar een dergelijke domme uitspraak getuigt van dermate weinig muzikaal inzicht dat ik je tot onnozelaar durf te bestempelen ![]() Als er iemand is die kan zingen dan is Cedric het wel, hij zingt loepzuiver en heeft een perfecte beheersing van de techniek, kopstem, vibrato et cetera. Wie vind jij dan een geweldige (non-metal) zanger?? ![]() |
|
Frank Sinatra Tony Bennet Neil Diamond Daar heb je er gelijk drie... ![]() We don't take it, we just fake it... ![]() |
|
Frans Bauer André Hazes Henk Wijngaard ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ok ok.. Je noemt wel "klassiekers" zeg, pffrt, nog net geen Pavarotti ![]() Wat dacht je van -Matt Bellamy (Muse) -Chris Cornell (Soundgarden) -Ed Kowalszyk (Live) ![]() |
|
Cornell en die knakker van Muse zijn supertsj!!! Cedric zong trouwens retevals bij die MTV Awards. Erg pijnlijk... We don't take it, we just fake it... ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |