IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Doom klassiekers Vorige pagina | Volgende pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-07-2003 0:35 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Oh ja, Ellessar(of is het Elfensteen )! Begin maar met Chorus Of Ruin! Wereldband.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-07-2003 0:36 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

GODVERDOMME. Begin jij nu ook al?!?!?!?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-07-2003 0:38 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Thorr's hammer en Nightly Gale zijn natuurlijk ook aan te raden voor de beginner.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-07-2003 0:42 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik vind persoonlijk dat als je Earth, Sun O))) en Beyond Black Void niet kan waarderen, dat je wel weer kan stoppen met proberen naar doom te luisteren.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-07-2003 0:43 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 0:36 schreef Claw het volgende:
GODVERDOMME. Begin jij nu ook al?!?!?!?
ga je schamen!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 26-07-2003 0:43 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Hej, ik weet dus geen ene fuck van doom af. Maar ik vroeg mij af of er een vergelijkbare band is zoals Paradise Lost ten tijde van Lost Paradise???


I can't shoot straight unless I've had a pint!


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-07-2003 0:43 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ware het niet, dat dat juist nu weer GEEN doom bands zijn.

@ Claw

[Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 26-07-2003 0:44]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-07-2003 0:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

@Claw:

Ja, ja, ja, het is al goed.

Tering zeg. Dat 1 post van mij zo'n ongelooflijke stompzinnige discussie op kan leveren...

Bij deze wil ik even een oproep doen aan iedereen die dit topic leest:
Gelieve niet (ik herhaal, niet) Agalloch uit gaan checken, want Mr Claw heeft besloten dat het niet geschikt is voor de oren van een beginnend doom-luisteraar... (heb je nou echt niet in de gaten hoe zielig je aan het lullen bent? )

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 26-07-2003 0:46]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-07-2003 0:46 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 0:43 schreef Dunne_Hein het volgende:
Hej, ik weet dus geen ene fuck van doom af. Maar ik vroeg mij af of er een vergelijkbare band is zoals Paradise Lost ten tijde van Lost Paradise???
Ongeveer een band met diezelfde sfeer : Earthcorpse(ook UK).

http://www.metalgospel.com/Earthcorpse/
http://www.metallian.com/earthcorpse.htm

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 26-07-2003 0:58]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 26-07-2003 0:56 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

*schrijft het op*


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-07-2003 1:00 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik vind hun muziek net iets aantrekkelijker dan PL. Het is niet compleet hetzelfde, maar de sfeer komt overeen.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 26-07-2003 1:07 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

De sfeer is ook het belangrijkst. Iedereen kan wel langzame en logge muziek maken.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-07-2003 1:11 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 1:07 schreef Dunne_Hein het volgende:
De sfeer is ook het belangrijkst. Iedereen kan wel langzame en logge muziek maken.
Earthcorpse heeft trouwens ook genoeg afwisseling door wat snellere stukken. Op het eerste gehoor is het wellicht wat minder dan de oude PL, maar die grunt klinkt me zo ontzettend vol emotie dat ik af en toe gewoon knock-out ga.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-07-2003 1:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 juli 2003 0:35 schreef Voice Of Doom het volgende:
Oh ja, Ellessar(of is het Elfensteen )! Begin maar met Chorus Of Ruin! Wereldband.


Wereldband indeed! Wat heb je er allemaal van? Ik denk dat ik al hun materiaal heb alleen is mijn bootleg in Bradford incompleet helaasch...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-07-2003 1:56 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 1:45 schreef Mutilator het volgende:
Wereldband indeed! Wat heb je er allemaal van? Ik denk dat ik al hun materiaal heb alleen is mijn bootleg in Bradford incompleet helaasch...
Hoeveel nummers moet die lang zijn dan? Ik heb 7 nummers geloof ik.

Ken je die 5 unreleased tracks uit '94 ook?

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 26-07-2003 1:58]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-07-2003 1:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 juli 2003 1:56 schreef Voice Of Doom het volgende:
Hoeveel nummers moet die lang zijn dan? Ik heb 7 nummers geloof ik.


Volgens mij is mijn 8e nummer incompleet.
Verder heb ik de 3 demo's, de Last dance ep split met Sorroricide, de Ocean of sins ep origineel (geproduceerd door Gene hoglan (!!)) Deaf metal sampler & wat rehearsel tracks en dan die bootleg dus...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-07-2003 1:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 juli 2003 1:56 schreef Voice Of Doom het volgende:
...
Ken je die 5 unreleased tracks uit '94 ook?


Welke zijn dat?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-07-2003 2:00 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 1:58 schreef Mutilator het volgende:
Volgens mij is mijn 8e nummer incompleet.
Verder heb ik de 3 demo's, de Last dance ep split met Sorroricide, de Ocean of sins ep origineel (geproduceerd door Gene hoglan (!!)) Deaf metal sampler & wat rehearsel tracks en dan die bootleg dus...
Damn dan missen ik en een andere gast die 8e track ook. De rest heb ik wel. Wat een band man


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-07-2003 2:01 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 1:59 schreef Mutilator het volgende:
Welke zijn dat?
01 - Venessa
02 - Cascades
03 - Wanton
04 - Tragedies I
05 - Tragedies II

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 26-07-2003 2:15]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-07-2003 2:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

ik ga thuis later ff die rehearsel tracks checken!

De derde zanger vertelde me trouwens dat Cascades over plassex gaat; het is maar dat je het weet!

nb; weet jij een info site over deze band? Het schijnt nl. dat Aaron Stainthorpe in deze band heeft gezeten voordat ie naar MDB kwam!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-07-2003 2:15]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-07-2003 2:15 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Rehearsal 92? Daar heb ik alleen deze van... Chorus of Ruin - 01 - Swan Dive & Eclipse.mp3



quote:
Op 26 juli 2003 2:13 schreef Mutilator het volgende:
De derde zanger vertelde me trouwens dat Cascades over plassex gaat; het is maar dat je het weet!

nb; weet jij een info site over deze band? Het schijnt nl. dat Aaron Stainthorpe in deze band heeft gezeten voordat ie naar MDB kwam!
Plassex? Wel lekker warm!

nee, ik heb ook nog niet echt een goede site gevonden...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 26-07-2003 2:17]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 26-07-2003 2:31 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

Mijn leven is één grote doom klassieker


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-07-2003 10:26 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 26 juli 2003 0:45 schreef altx het volgende:
Gelieve niet (ik herhaal, niet) Agalloch uit gaan checken, want Mr Claw heeft besloten dat het niet geschikt is voor de oren van een beginnend doom-luisteraar... (heb je nou echt niet in de gaten hoe zielig je aan het lullen bent? )


Heel goed. Want stel je nou eens voor dat een beginnende doomster het nummer "Kneel to the Cross" van Agalloch hoort. Dan geeft ie het ongetwijfeld meteen op. Jammer zou dat zijn.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-07-2003 16:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 10:26 schreef Claw het volgende:
Heel goed. Want stel je nou eens voor dat een beginnende doomster het nummer "Kneel to the Cross" van Agalloch hoort. Dan geeft ie het ongetwijfeld meteen op. Jammer zou dat zijn.


Weet je wat nou zo mooi is aan deze hele discussie: Jij doet je voor als de doom-guru tot en met, verwijt mij dat ik een band noem die niet 100% doom metal is, maar dat doe je zelf ook. Bijna alle bands die jij noemt, zijn doomdeath en geen 100% doom.

Candlemass, Cathedral en Solitude Aeturnus, dat is doom metal! Dus Elfensteen, als je nog niet zo veel gehoord hebt van een van deze bands, zou je daar eigenlijk moeten beginnen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-07-2003 16:39 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Elfensteen wil doom/death horen.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen