|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Het zijn iig McDoomklassiekers. |
|
Misschien niet allemaal klassiekers, maar bij gebrek aan een beter topic komt hier een eervolle vermelding voor een aantal cd's die ik laatst heb ontdekt: Beyond Black Void - Desolate (demo) Extreeeeeem nihilistisch, S.L.O.W. en zware droning Doom met Industrial/Darkwave elementen. Hierophant Zwaar, langzaam, nog steeds 100% metal. Mix tussen Thergothon en oude Evoken. Dissolving of Prodigy My Dying Bride - Turn Loose the Swans stijl... ripp-off? Judge yourself ! Trollmann av Ildtoppberg - The Forest of DOOM Simpele muziek, weinig skill voor nodig om te spelen, maar ach dat zou je van veel doom kunnen zeggen. Anyway, Doom/Darkwave project, incl. Zelda-Keyboards! Jack Frost Gitaar-skills. Een grote golf van Afwisselende en perfecte riffs over je heen met een Type O Negative-achtige stem. Persoonlijk een van mijn beste ontdekkingen de laatste tijd Until Death Overtakes Me Over 9 dagen te zien samen met Skepticism, dit is vergelijkbaar met Beyond Black Void (zelfde gast, een van zijn tig eenmansprojecten). Extreem lomp traag, maar toch meer muziek dan BBV. Sunn O))) Wie heeft nog andere instrumenten nodig als we een 2 meter lange basgitaar hebben? Geen muziek meer, toch een interesante approach van Doem Metaal. Zo dat was het weer voor vandaag lieve kijkbuiskindertjes. Tot volgende keer als we weer een duik in het diepe doem metaal bad nemen. [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 11-04-2003 22:23] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Pak daar Insanity Reigns Supreme- "..and Darkness drowned the land divine" ook maar bij. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Type O Negative??????? Bloody Missis???? |
|
quote: you bore me en ja dat zijn klassiekers |
|
quote: Bedoel je dat provocerend of niet? Typ het de volgende keer anders wat duidelijker... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 12-04-2003 17:28] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Een absolute topper is toch zeker wel: WHILE HEAVEN WEPT - Sorrow of the Angels Kan het nog oprecht treuriger en verdrietiger? |
|
ha een doom-topic, ok heeft iemand van jullie meer van PAUL CHAIN??? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Katatonia - Deadhouse ... erg treurig |
|
voor goede doom kan ik MR. TEARDUCT aanraden.. het is een soort van doom, maar met pitchshifter zang en vooral heel veel sampels (van o.a fear & loathing in las Vegas)... mr. tearduct komt uit arnhem en is echt super.. contact: mrtearduct@freemail.nl <-- volgens mij was dat het |
|
Vergat ik daar Winter even ... Into Darkness/Eternal Frost ... dankzij die plaat weet ik eindelijk hoe een depressieve stofzuiger klinkt |
|
Niet echt een compliment voor Winter "stofzuiger" hehe Maar Winter kan mij niet veel boeien, vocalen zijn wat minder. En het is meer langzame Death Metal, geen echt doom Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Electric wizard - dopethrone And my marlboro light |
|
Alles van Katatonia Lost Paradise MDB - Angel And the Dark River one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Covered in Ashes - Grim Shadows |
|
quote: this is getting old echte Doom klassieker: Aequinoctial - Daar waar de zon niet schijnt... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hey we hebben alles om true, kvlt ende klassiek te worden. Na 1 demo uit elkaar met maar 1 optreden ... |
|
quote: Dan raad ik je aan de nieuwe te luisteren "Of Empires Forlorn". De overstijgende trap. Verdere klassiekers: Alles van Solitide Aeturnus/ Candlemass en Saint Vitus. |
|
Onder de categorie doom klassiekers uit Hong Kong : http://artists.mp3s.com/artists/417/bereavement.html |
|
quote: vergeet de nooit uitgebrachte nummers niet! Ik pretendeer niet genoeg doom gehoord te hebben om expert te zijn, maar My Dying Bride - Turn the Loose the Swans is een lekker ding Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja hoor, waar ben je dan precies naar op zoek van deze heer Chain? |
|
quote: Sttat in bestelling voor mij, is tijdelijk niet op voorraad. Hoe was het trouwens op het Doom Shall Rise Festival? Ik heb dit helaas moeten missen, aangezien mijn been in het gips zat. |
|
Solstice - Lamentations Solstice - New Dark Age Solstice - Ravenmaster Solstice - Halcyon Ik, Wil Schuurman |
|
Candlemass My Dying Bride dat soort spul is wel aardig...meestal vind ik doom bagger spul.. "Ach jongen, de wereld is toch al kapot!" |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |