|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
evoken is ook geweldig Do androids dream of electric sheep? |
|
While Heaven Wept is inderdaad wel een van de weinige bands met een "Heavy Metal zang" die ik mooi vind. The Drowning Years is vooral een ontzettend mooi nummer, kon je dacht ik downloaden van www.whileheavenwept.com (weet niet of dat nog de goeie URL is na al die DOS attacks ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Die "zang" vindt ik juist verschrikkelijk. Mooie muziek, maar alles wordt verpest door het uberdramatische zingen. |
|
quote: www.whileheavenwept.net is de nieuwe site |
|
Shape of Despair |
|
Iemand nog onbekendere klassiekers? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Solstice - Lamentations Solstice - New Dark Age Solstice - Ravenmaster Solstice - Halcyon Ik, Wil Schuurman |
|
Anders post je even 2x hetzelfde Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik help enkel Voice of doom eventjes meneer de ex-moderator. Ik denk niet dat hij alle pagina's terug gaat bekijken om het antwoord op zijn vraag te vinden, meneer de ex-moderator. Ik, Wil Schuurman |
|
ssssssttt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Snagger - Solstice ken ik al helaas. Claw geen mod meer? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hehe, jij kent alle doom bands zo ongeveer Maar Solstice is wel geniaal! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja hoor! Wat te denken van: SEVENCHURCH - cd Bleak Insight (uit 1993) Hier wordt je toch echt niet vrolijk van, of eigenlijk juist wel! |
|
quote:wel ik heb 1 nr op een losse tape, wat echt super oud klinkt, maar hij heeft ook orgelmuziek en nogal kerkelijke dingen gemaakt geloof ik. 'k Wil die echte oude Doom)dingen dus... evt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik heb 2 cd's (Alkahest en Park of reason), 2 bootlegs (niet al te geweldige kwaliteit) en een demo uit 1979 (idem kwaliteit) |
|
quote: Hey tof, ik zal eens op zoek gaan. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Sevenchurch rules check also: Dawn Of Winter, Pagan Altar, Teeth Of Lions Rule The Divine, Eve Of Mourning, Thor's Hammer (USA), Khanate, Burning Witch, Evoken, .............. |
|
verder nog vergeten: Reverend Bizarre, Revelation, Mirror Of Deception, ... |
|
quote: Hallo Istari, Tegen zoveel doom-kennis kan ik niet op. Zou je misschien eens via e-mail contact willen opnemen, misschien dat we wat leuke doom-opnamen kunnen uitwisselen? |
|
Je mag het ook hier posten dan kunnen mensen-met-nog-iets-minder-kennis ook misschien meegenieten |
|
quote: Hallo Jenje, Misschien moet ik het dan maar iets luider van de daken roepen. Ik ben altijd op zoek naar doom fanaten, die leuke live opnamen willen uitwisselen. Ik heb zelf al diverse leuke opnamen van bijvoorbeeld Saint Vitus, Trouble,Candlemass Count Raven. |
|
Ik lees ook gewoon heel geinteresseerd mee altijd |
|
Ha, ik ben meer liefhebber van de 'modernere' doom, heb zelf in een doomband gezongen (grunts klik op het huisje voor de website) en zit nu nog steeds een een andere doomband (iets meer doom dan de vorige). Favo bands zijn oa Disembowelment, Skepticism, My Dying Bride, Morgion en Officium Triste. |
|
quote: Pagan Altar en Eve of Mourning zal ik dan ook eens uitchecken. De rest kende ik natuurlijk al wel. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |