IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Doom klassiekers Vorige pagina | Volgende pagina
Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 26-04-2003 0:12 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

evoken is ook geweldig

Do androids dream of electric sheep?

istari
Usericon van istari
Posted 26-04-2003 0:19 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 0:30 schreef vitus_frank het volgende:
Een absolute topper is toch zeker wel:
WHILE HEAVEN WEPT - Sorrow of the Angels
Kan het nog oprecht treuriger en verdrietiger?

While Heaven Wept

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-04-2003 8:23 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

While Heaven Wept is inderdaad wel een van de weinige bands met een "Heavy Metal zang" die ik mooi vind.

The Drowning Years is vooral een ontzettend mooi nummer, kon je dacht ik downloaden van www.whileheavenwept.com (weet niet of dat nog de goeie URL is na al die DOS attacks )

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-04-2003 12:13 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 8:23 schreef Claw het volgende:
While Heaven Wept is inderdaad wel een van de weinige bands met een "Heavy Metal zang" die ik mooi vind.

Die "zang" vindt ik juist verschrikkelijk. Mooie muziek, maar alles wordt verpest door het uberdramatische zingen.

istari
Usericon van istari
Posted 26-04-2003 13:12 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 8:23 schreef Claw het volgende:

The Drowning Years is vooral een ontzettend mooi nummer, kon je dacht ik downloaden van www.whileheavenwept.com (weet niet of dat nog de goeie URL is na al die DOS attacks )

www.whileheavenwept.net is de nieuwe site

Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 26-04-2003 13:47 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

Shape of Despair

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-04-2003 15:23 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Iemand nog onbekendere klassiekers?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-04-2003 15:23 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Solstice - Lamentations
Solstice - New Dark Age
Solstice - Ravenmaster
Solstice - Halcyon

Ik, Wil Schuurman

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-04-2003 15:32 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Anders post je even 2x hetzelfde

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-04-2003 15:38 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik help enkel Voice of doom eventjes meneer de ex-moderator. Ik denk niet dat hij alle pagina's terug gaat bekijken om het antwoord op zijn vraag te vinden, meneer de ex-moderator.

Ik, Wil Schuurman

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-04-2003 15:45 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

ssssssttt

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 26-04-2003 15:49 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Snagger - Solstice ken ik al helaas.

Claw geen mod meer?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-04-2003 15:50 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hehe, jij kent alle doom bands zo ongeveer
Maar Solstice is wel geniaal!

Ik, Wil Schuurman

vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 27-04-2003 14:00 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 15:23 schreef Voice Of Doom het volgende:
Iemand nog onbekendere klassiekers?

Ja hoor!
Wat te denken van:
SEVENCHURCH - cd Bleak Insight (uit 1993)
Hier wordt je toch echt niet vrolijk van, of eigenlijk juist wel!

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 27-04-2003 14:06 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 25 april 2003 22:56 schreef vitus_frank het volgende:
Ja hoor, waar ben je dan precies naar op zoek van deze heer Chain?
wel ik heb 1 nr op een losse tape, wat echt super oud klinkt, maar hij heeft ook orgelmuziek en nogal kerkelijke dingen gemaakt geloof ik. 'k Wil die echte oude Doom)dingen dus... evt

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 27-04-2003 14:18 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 14:06 schreef IronGlory het volgende:
wel ik heb 1 nr op een losse tape, wat echt super oud klinkt, maar hij heeft ook orgelmuziek en nogal kerkelijke dingen gemaakt geloof ik. 'k Wil die echte oude Doom)dingen dus... evt

Ik heb 2 cd's (Alkahest en Park of reason), 2 bootlegs (niet al te geweldige kwaliteit) en een demo uit 1979 (idem kwaliteit)

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 27-04-2003 16:00 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 14:00 schreef vitus_frank het volgende:
Ja hoor!
Wat te denken van:
SEVENCHURCH - cd Bleak Insight (uit 1993)
Hier wordt je toch echt niet vrolijk van, of eigenlijk juist wel!

Hey tof, ik zal eens op zoek gaan.

istari
Usericon van istari
Posted 27-04-2003 23:44 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 16:00 schreef Voice Of Doom het volgende:
Hey tof, ik zal eens op zoek gaan.

Sevenchurch rules

check also: Dawn Of Winter, Pagan Altar, Teeth Of Lions Rule The Divine, Eve Of Mourning, Thor's Hammer (USA), Khanate, Burning Witch, Evoken, ..............

istari
Usericon van istari
Posted 27-04-2003 23:44 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

verder nog vergeten: Reverend Bizarre, Revelation, Mirror Of Deception, ...

vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 28-04-2003 0:31 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 23:44 schreef istari het volgende:
verder nog vergeten: Reverend Bizarre, Revelation, Mirror Of Deception, ...

Hallo Istari,
Tegen zoveel doom-kennis kan ik niet op.
Zou je misschien eens via e-mail contact willen opnemen, misschien dat we wat leuke doom-opnamen kunnen uitwisselen?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2003 0:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je mag het ook hier posten dan kunnen mensen-met-nog-iets-minder-kennis ook misschien meegenieten

vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 28-04-2003 0:45 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 0:32 schreef Jenje het volgende:
Je mag het ook hier posten dan kunnen mensen-met-nog-iets-minder-kennis ook misschien meegenieten

Hallo Jenje,
Misschien moet ik het dan maar iets luider van de daken roepen.
Ik ben altijd op zoek naar doom fanaten, die leuke live opnamen willen uitwisselen. Ik heb zelf al diverse leuke opnamen van bijvoorbeeld Saint Vitus, Trouble,Candlemass
Count Raven.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-04-2003 0:46 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik lees ook gewoon heel geinteresseerd mee altijd

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2003 0:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ha, ik ben meer liefhebber van de 'modernere' doom, heb zelf in een doomband gezongen (grunts klik op het huisje voor de website) en zit nu nog steeds een een andere doomband (iets meer doom dan de vorige).
Favo bands zijn oa Disembowelment, Skepticism, My Dying Bride, Morgion en Officium Triste.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 28-04-2003 11:59 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 23:44 schreef istari het volgende:
Sevenchurch rules

check also: Dawn Of Winter, Pagan Altar, Teeth Of Lions Rule The Divine, Eve Of Mourning, Thor's Hammer (USA), Khanate, Burning Witch, Evoken, ..............

Pagan Altar en Eve of Mourning zal ik dan ook eens uitchecken.
De rest kende ik natuurlijk al wel.

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com