|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:zeker is het Belgs Het betekent opschepper true disco chick |
|
quote: gelijk heb je, dat was nog echte doom/death en niet van die gothic/darkwave troep! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
My Dying Bride - Like Gods Of The Sun. |
|
quote: Heer Krieg's gevoelige kant komt boven Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Serieus, de zang is bijzonder goed, en ook de viool past er precies in. Deze plaat is godvergeven een echte klassieker. |
|
Turn Loose the Swans is beter |
|
Ja ik moet het toch met jenje eens zijn. Turn Loose the Swans (en ook The Angel and the Dark River) is beter. Like Gods of the Sun wordt wat cheesy, doch een superplaat. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
LSOG is zekers goed, maar word gewoon overtreft door platen als Turn Loose the Swans (zangpartijen en melodielijnen op dit album zijn zo mooi) en Light at the end .. |
|
Wat The Light... betreft mis ik de viool, dus je kan beter naar Like Gods overstappen op Cryptal Darkness - They Whispered You Had Risen helaas is die aarsch van een Martin Powell daarna voor het geld gegaan en bij CoF gaan prutsen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: LGOTS. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 01-05-2003 20:04] |
|
quote:Neu vind ik niet. Ik vind die viool niet iets wat bij My Dying Bride hoort, ik vind sommige nummers perfect zonder dat gejengel |
|
Heiden Die viool maakt nummers als "Your Shameful Heaven". Maar zonder doen ging het ze ook nog wel aardig af met The Light... dat geef ik toe. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Oh die viool is zeker niet slecht! Maar is geen verplicht item in de my dying bride muziek. Kijk bijv. naar het nummer Turn Loose the Swans, zelfs zonder viool klinkt ie prima |
|
My Dying Bride zonder Martin Powell is geen MDB... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Like Sods of the Gun ? en nu we toch bezig zijn: "wordT" en "overtroffen" wat me beetje tegenvalt aan LGOTS is de net iets te cleane productie. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
.. it's not my day today .. |
|
Cathedral-Forest of equilibrium Paradise Lost-Gothic Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Door die cleane produktie, hoor je alle instrumenten zeer goed, de zang is geen grund, maar wel mooi gezongen en de nummers zijn met kop en staart, en als ik tegenwoordig de winkel in moet om boodschappen te doen, en dat er dan weer zo'n klote rij staat voor de kassa, rijd ik vlug naar huis en luister LGOTS, dan denk ik eindelijk rust. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 01-05-2003 20:14] |
|
Zowaar heb je gelijk. My dying bride maakt muziek die echt 'af' is ... nummers zitten veromd goed in elkaar |
|
quote: Live in ieder geval niet. Ik vind dat de vioolstukken die dan vervangen worden door toetsen toch een stuk minder, zeker minder gevoelig! Tijd om Martin terug te halen (al was het alleen maar voor de live optredens), kunnen ze zodoende ook mooi weer "The crown of Sympathy" spelen |
|
ja, fuck zeg, ik zou er ook veel voor over hebben om ze nog eens mét viool aan het werk te zien. Daarstraks nog eens naar de dvd zitten kijken ... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Dat de viool vervangen wordt door toetsen klinkt in feite als onecht, en dus zou men daar eigenlijk geen gebruik van moeten maken. |
|
quote: Helaas kunnen ze dan alleen maar nieuw werk spelen, en dat zuigt helemaal aarsch. The Dreadful Hours = Dreadful Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
dreadful hours vind ik idd ook minder ... ik mis daar gewoon iets |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |