|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: die cd heb ik laatst ook aangeschaft! erg goed ja wel jammer dat ze meteen na die cd gestopt zijn o ja, Forest of Shadows is ook ergg goed ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:Cool, die ga ik eens uitchecken... Lee Dorian heerst! |
|
Uit enigszins betrouwbare bron heb ik vernomen dat Thy withering orchard weer bij elkaar zijn. Andere line-up dat wel. |
|
Paradise Lost - Rotting Missery en natuurlijk de masters ala doom Winter ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: *geeft handje* Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
zal ik het maar nederlands houden: - celestial season - solar lovers - the gathering - always (de eerste he) Let´s bring back the METAL |
|
Candlemassssss |
|
quote: Cool, ik hoop dat ze nog wel net zo goed zijn dan(of wie weet beter ). Fuck, wat een CD blijft dat zeg. |
|
quote: Indeed he does! Reaching happiness, touching pain!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
OOEHWW |
|
HALCYON EN NEW DARK AGE VERDEURIES!!! En natuurlijk Forest of Equillibrium!!! KENT NIEMAND DIE GENIALE PLATEN SOMS!? KOPEN KRENGE!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik ben niet echt een liefhebber van Doom, op My Dying Bride na, goeie band Ze gaan binnenkort een live cd uit brengen van het concert in de 013, maart vorig jaar. Bij dat concert ben ik ook aanwezig geweest, terwijl ik normaal niet zoveel tijd heb om naar concerten te gaan. Wel mooi dus dat ze juist dit concert op cd uit gaan brengen [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-04-2002 10:44] |
|
quote: da's een tof nummer om te spelen, erg mooi ook vooral het begin 11.45: restate my assumptions |
|
SADNESS!!! Sadness roels! Jeps en heeft ook veel gothic invloeden voordat er weer mensjes gaan ***en dat het geen pure doom is... Bezoek officiele Sadness pagina! http://www.zenial.nl/sadness Wel jammer dat de band al dood is... Zenial |
|
Doom klassiekers... Electric Funeral dus. |
|
quote: Hehe, en wij gaan het met 2 zangers doen .. met name het stuk wat begint met "Turn loose .." klinkt daardoor super! |
|
I am the bloody earth blijft het ook altijd goed doen! [Dit bericht is gewijzigd door amy op 03-05-2002 17:47] |
|
Ben zelf lid van de doom-metal.com staff en ik ben blij hier wat mede-doomsters aan te mogen treffen. Doom-metal is voor mij het perfecte genre, alle emoties worden er 'verwoord'. Mijn favoriete doom bands (en dus ook hun platen) zijn: diSEMBOWELMENT: ultraheavy doom met blastbeats Winter: zeer traag en een beetje drone-doom (a la Sunn 0))) Evoken: zeer zwaar met erg duistere keys My Dying Bride: geen uitleg nodig Morgion: heel heavy en toch heel sferisch Anathema: geen uitleg nodig Novembers Doom: de eerste plaat die ze maakten (Amid it's Hallowed Mirth) is een masterpiece, crushing!! Doom rulez Rob |
|
quote: Ok dan! die mag er zeker zijn! nu ik er toch ben... Katatonia - Quiet World All Your Base Are Belong To Us |
|
Waarom hoor ik niemand over officium triste? daVid |
|
Omdat die geen klassiekers gemaakt hebben |
|
Vind je? Ik vind het een van de beste nederlands doom bands. Ik zal eens een review plaatsen van hun nieuwe cd. daVid |
|
Sure, het zal misschien best een goede doomband zijn (doe ik geen uitspraak over, ik ben niet op de hoogte van recente doom metal) maar bij het woord 'klassiekers' denk ik eerder aan bands als Winter, dISEMBOWELMENT, ouwe My Dying Bride of Skepticism. Anders kunnen we elke goede doomplaat wel een klassieker gaan noemen. |
|
Ik denk ook dat hun beste cd nog gaat komen. Maarja, ik kom uit rotterdam hè. daVid |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |