|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor die ZM-ers die nog interesse hebben (naast t al bekende clubje aanwezigen); 19 september, de eerste ZM-jamsessie in t CKB (voorheen BOHO) te Bergen op Zoom... Naast jammen uiteraard!!!! spelen we ook wat klassiekers, Slayer War Ensemble Metallica Four Horsemen Black Sabbath Paranoid Pantera Fucking Hostile Iron Maiden Hallowed be thy name T is van 13.00 tot 17.00 uur... Te huur zijn; Zanginstallatie 2 Marshallversterkers incl. kast bassversterker toetsenversterker gitaar bass Mijn Mesa stack staat er dan ook... voor mezelf Voor meer info; c.hultermans@home.nl Grtz, Ratje |
|
ehm, je weet dat daar al een topic voor is. |
|
Heej vuile Rat () Ik zou graag ipv de Black Sabbath song en "the four horseman" de volgende songs doen: -Bolt Thrower - For Victory -Metallica - Blackened Conrad, jij zou ook een drummer regelen toch?? /edit/ Iron Maiden ken ik niet eens Wordt voor mij lastig in zo'n korte tijd dat nummer nog in te studeren.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-09-2003 17:50] |
|
quote: Heb je blackend op snelheid? [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 03-09-2003 18:15] |
|
quote: Dat Maiden nummer nie kennen!!!!!!!! je bent niet true hehehehehe for victory staat volgens mij niet eens in E denk ik..... Maarja, Snaack, t wordt voor mij ook snel ff instuderen, dus...... We kijken wel hoever we komen, ok??? |
|
Ik heb nu alle spullen in huis om mijn basje een grote beurt te geven zodat hij in prima conditie is voor de jamsessie.. (nu alleen het baasje nog.. ) |
|
En de nummers opnemen he!! |
|
quote: Er zijn eventuele plannen voor een ZM huisband voor de ZM festivallekes....... [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 03-09-2003 20:20] |
|
quote:Weet de festivalorganisatie daar al van ? |
|
Heb jij een goede opnamemicrofoon Ratje? Ik was namelijk ook al van plan mijn MD-recorder mee te nemen... |
|
quote: Nou.. zo goed als ja Ik ben momenteel de solo aan het oefenen.. quote: Ik ken 2 nummers van Maiden.. Vind het echt een zaadband, net als al die andere oude crapbands.. Sorry hoor quote: C of C# volgens mij.. Ik neem mijn 7 snaar wel mee dan quote: Mijn idee.. Maar goed, laten we wel het e.e.a. voorbereiden Ik doe iig -Metallica -- Blackened -Slayer -- War Ensemble -Slayer -- Desire (vind ik echt een heeerschnummer!!!) -Pantera -- Fucking Hostile -Pantera -- Domination ofzo.. Ik heb er zin 'an |
|
quote:De tering.. Mijn bas heeft maar 4 snaren en ik ken heel dat nummer niet.. quote:Check.. Kan ik mee leven.. quote:Hier nog zo iemand!! Wie gaat er nu drummen? |
|
*gaat Harachte weer ff mailen* |
|
Hmm, tis op zich niet zo erg dat ik niet kan... ik had alleen blackened mee kunnen spelen toch maar wat meer nummers leren Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Is bezoek ook welkom die datum ? Ik kan wel wat herrie maken met mijn gitaar,.... Maar die nummers nog niet Wiegen Meister ! |
|
Bezoek alleen als je serieus mee wilt komen spelen... Ik wil er geen poppenkast van maken |
|
Dat past volgens mij ook niet in die oefenruimtes daar.. Kun jij niet zingen toevallig S_S? |
|
zul je zien dat ieder straks weer net wat andere nummers heeft ingestudeerd en dat we uiteindelijk samen maar 1 nummer kunnen spelen...... Nee, ZM-vrienden we moeten reƫel blijven.... bv. Blackened, wie gaat tie in godsnaam drummen????? Dat zie ik Harachte(deathmetaldrummer) echt nie spelen, dat wordt gewoon te moeilijk voor m, dus..... |
|
Desire van Slayer kan ik ook niet.. Diabolus in Musica heb ik niet dus ja... Panterashit is wel vet om te spelen al acht ik de kans groot dat je dan van Dhr. Harachte de nodige verwensingen naar je hoofd krijgt... |
|
quote: precies!!!!! laten we gewoon easy starten en kijken waar t schip zal stranden..... |
|
Dus die Spastic Ink cover gaat niet door?? |
|
pfff watjes |
|
en, al een drummer? 'blackened' (of nog meer) zou ik eventueel wel willen/kunnen doen.. tis alleen da'k zo ver weg woon en geen auto heb |
|
quote: openbaar vervoer???????? |
|
hmm.. er is een drumstel aanwezig dan? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |