|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:juist eerder als een zestien-jarige Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: thanx dude ja ik zag 't.. |
|
quote: Ja, hij zei dat hij 25 (of 24, weet het niet meer) was en toen zei ik voor de grap: dus je bent een oude rot? en toen voelde hij zich beledigd en heb ik er maar gauw van gemaakt: oud maar jong van geest maar goed, dus jij bent de bassist van inner logic...kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ik jou gezien heb! kan me alleen de drummer herinneren omdat ik vind dat hij een vette strot heeft,zo'n lekkere hardcore/emocore strot Dat gaf een leuke afwisseling bij de stem van jullie lead zanger! |
|
ja hun waren echt extreem goed man! |
|
Innerlogic RULES Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: as i've witnessed.. hele dag was perfect trouwens.. maar nog even de rest: -Shedswater: origineel.. depri en best goed! -Beastie Jerks (XTim and the alcoholiX): ging wel lekker.. knoepershard eigenluk! -Notin: hmm, wel oke opzich -Rash: ook wel oke.. coole cover (crucified)! -IL: Super vet! -Vals: sommige nrs best cool. -One in Puny: ging erg lekker, goeie reacties. -Dragonfly was echt retestrak vond ik -Sign of life: beste show van hun ooit! -After All: Super! vette metal -GBusters: niet mijn ding.. Ramones cover wel cool. -Antidote: wel oke, die gastzanger (FAT punks..) was gaaf! oh ja, that reminds me: [reclame]za 14 feb: Cafe Kremer Vroomshoop --- vroomshoop's tuig: One In Ten (Puny) & Vennekloetn's metal heroes: Dragonfly! schroom niet (ofzo) en come support your local shizzle herrie![/reclame] |
|
quote:...sprak de ex-bassist... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:After All is erg lekker ja... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hier ook maar ff... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hey dat drumstel komt me bekend voor.. |
|
de volgende editie! 29 januari 2005. bands die intresse hebben om eventueel te komen spelen. kunnen mailen! er zullen 12 bands spelen (punk/rock/metal) gerjan@beukrock.nl [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 27-08-2004 11:52] |
|
Maar weer ff mailen. Was gezellig vorig jaar! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Maar dan wel met SoulreaveR heh Lijkt me iig wel erg vet! |
|
gemaild Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: mail terug |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina |