|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
oke..laat maar [Dit bericht is gewijzigd door theo! op 02-01-2004 19:40] signature |
|
uiteraard.. haha de Beastie Jerks bio staat er ook bij...! |
|
quote: nee het mocht niet meer sorry.. was ik je dat vergeten te vertellen? damn.. nee nu bestaat het menu uit: -1 Gerjan met ketsjup -1 Tim met macaronie en broccoli -1 Hendy met veganaise de resten (lijken) na gebruik recyclen |
|
ja en als je het lief vraagt krijg je er uitjes bij ja... |
|
quote: 1 Hendy met veganaise??? Sinds wanneer kom ik op Beukrock dan? Ik zou komen, maar daarna kwam ik er achter dat 't tegelijk was met de Metalbattle in Enschede.. En nu zijn de plannen alwéér gewijzigd, ik ga naar de metalnight in de Bastille (Schoonhoven).. ..."Hate can only create more hate"... |
|
precies, je komt niet. daarom gaan we je opeten...! |
|
quote: Maar ik ben helemaal niet lekker hoor! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: what is ZM comin to??!! er heeft nog niemand op gereageerd zeg! hehe... ach ja, met wat oregano en kerriepoeder ben je vast wel lekker hoor |
|
quote: Zo bedoelde ik 't helemaal niet Ik bedoelde werkelijk dat ik qua smaak niet lekker ben Zat niet te vissen ofzo En idd met wat kruiden ben ik misschien best te pruimen ..."Hate can only create more hate"... |
|
moehahaha! *strooit met kerriepoeder* hier-op-an, domme! |
|
*Stapt op fiets richting Vroomshoop* ...Ohnee, dat kan niet want m'n fiets staat nog in Vroomshoop van oud & nieuw ... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Wat begint dat vrog ja! is't om zeum uur afloop-m ofzo? life sucks....sometimes |
|
*zoekt fiets* zal vast veel geld opbrengen op Ebay...! |
|
quote: neu heur.. duurt manx tot twaaluf uur snags |
|
Zoo,kunne wie-j zo deur noar de karke(of hoe heet die toko,mu-j nog geld betaal-n ok) life sucks....sometimes |
|
quote: cheld? bedule ie uuro's? weuk nie.. ikke nie. ik mut speuln |
|
quote: Twea kea sellufs!! Goet ma! Kvinnut we donders jammur da'k dur nie bei kan weej'n.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik weet niet of ik nog wel kom...jullie proaten wel heel roar Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Krijg je met Den Hammers, Vroomshoopers en 'luu van de Wieke' in één topic.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Dat kan nog wat worden. Volgende week zitten ze allemaal bij elkaar in 1 hok! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nou.. Ik dus niet Maar wel andere Westerhaarders, dus veel (speel)plezier ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Thanx Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ondanks het geouwhoer m'n complimenten dat er zoiets word georganiseerd volntjoar wier? life sucks....sometimes |
|
Ik ben heel beniewd naar beukrock... maar als Gerjan dr iets mee te maken heeft kan het nooit veel zijn... :D PS: Doe mij ook maar een Hendy met veganaise [Dit bericht is gewijzigd door -=SpIrIt=- op 22-01-2004 12:02] It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |