|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: De SOSW... By M.B. Klinkt als een sekte... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nee, nee, nee. Dit valt tegen, ik dacht dat je mij nog wel kende. Alleen eigen inzicht, gedachten, levenswijze, etc. Met een beetje hulp van de meester zelf. |
|
quote: Goedenavond! Da's toevallig, ik log net in Maarrehm, ik kijk uit naar de cursus! ..."Hate can only create more hate"... |
|
hey Hammer heb je al met onze (Puny) bassist / regelneef gesproken? en het is trouwens Beastie Jerks (i think!?) anyway, 'k heb de'r echt zin in |
|
quote: beastie jerks... ook goed wat jij wil... nee heb hem nog nie gesproken.. |
|
quote: Beetje een identiteits-crisis zie ik. Volgens mij is dit al het derde andere icoontje in 3weken tijd. Maar op die cursussen komen we op terug. |
|
quote: Hebben ze daar ook cursussen voor quote: Klopt! Vind het leuk om daarmee te spelen quote: Deal! Eerst maar cursus bier drinken vrijdag Ohnee, die heb ik niet meer nodig ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik merk het al...dit word een grote zooi. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Sorry, vrijdag vrijwillig aan geboden om te rijden, dus geen alcoholica voor mij. Al 3,5 weken niet trouwens. Maar die cursus "bier drinken", komt over een week of drie wel. |
|
quote: Fout, fout, fout!! GEZELLIG heet dat! Maar ga jij maar lekker fietsen! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hm, da's goed! Ouderwets bier drinken in de Stam, lang niet gedaan! Wie gaan d'r vrijdag allemaal van jullie dan? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ja ja, en wie mag jou na de tijd weer bij elkaar vegen en naar de Westerhaar transporteren? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: JIJ in ieder geval niet, muhahahahah! Ik laat me in een iets comfortabeler vervoermiddel transporteren dan jouw fiets!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Gebroeders Niphuis, Dennis en ondergetekende. Zaterdag nog in de Stam geweest sinds... te lang geleden. Weinig meer te doen. Een keer weer op vrijdagmiddag kijken tussen de kleintjes. |
|
|
|
Ik wil jou helemaal niet achterop hebben I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hm... jammer is dat, was toch 'vroeger ' altijd wel gezellig, de Stam... Maar, als er veel bekenden zijn wordt het vanzelf wel weer leuk! Plus een paar goede bands, dan kan het niet meer stuk ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik wil helemaal niet op jouw fiets! Straks rijd je me met 'n dronken kop in't kanaal... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik rijd met JOU dronken kop het kanaal in. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat bedoel je over 3 weken. Ik denk dat er 10-10 genoeg bekenden lopen. En zo niet ga ik jou wel vervelen. |
|
quote: 1. Het is jouW kop 2. Nee, want ik zeg net dat ik niet bij je achterop ga ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ja heersch! antrax in de stam |
|
quote: Is goed! Ik denk namelijk dat ik ook niet veel bekenden mee kan krijgen... Wat bedoelde jij dan over drie weken? ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |