![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Nee, nee, nee. Dit valt tegen, ik dacht dat je mij nog wel kende. Alleen eigen inzicht, gedachten, levenswijze, etc. Met een beetje hulp van de meester zelf. ![]() ![]() |
|
quote: Goedenavond! ![]() ![]() Maarrehm, ik kijk uit naar de cursus! ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
hey Hammer heb je al met onze (Puny) bassist / regelneef gesproken? en het is trouwens Beastie Jerks (i think!?) anyway, 'k heb de'r echt zin in ![]() ![]() |
|
quote: beastie jerks... ook goed wat jij wil... nee heb hem nog nie gesproken.. ![]() |
|
quote: Beetje een identiteits-crisis zie ik. Volgens mij is dit al het derde andere icoontje in 3weken tijd. Maar op die cursussen komen we op terug. ![]() |
|
quote: Hebben ze daar ook cursussen voor ![]() quote: Klopt! Vind het leuk om daarmee te spelen ![]() quote: Deal! Eerst maar cursus bier drinken vrijdag ![]() Ohnee, die heb ik niet meer nodig ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik merk het al...dit word een grote zooi. ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Sorry, vrijdag vrijwillig aan geboden om te rijden, dus geen alcoholica voor mij. Al 3,5 weken niet trouwens. Maar die cursus "bier drinken", komt over een week of drie wel. ![]() |
|
quote: Fout, fout, fout!! GEZELLIG heet dat! ![]() Maar ga jij maar lekker fietsen! ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Hm, da's goed! Ouderwets bier drinken in de Stam, lang niet gedaan! Wie gaan d'r vrijdag allemaal van jullie dan? ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ja ja, en wie mag jou na de tijd weer bij elkaar vegen en naar de Westerhaar transporteren? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: JIJ in ieder geval niet, muhahahahah! Ik laat me in een iets comfortabeler vervoermiddel transporteren dan jouw fiets!!! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Gebroeders Niphuis, Dennis en ondergetekende. Zaterdag nog in de Stam geweest sinds... te lang geleden. Weinig meer te doen. Een keer weer op vrijdagmiddag kijken tussen de kleintjes. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ik wil jou helemaal niet achterop hebben ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Hm... jammer is dat, was toch 'vroeger ![]() altijd wel gezellig, de Stam... Maar, als er veel bekenden zijn wordt het vanzelf wel weer leuk! Plus een paar goede bands, dan kan het niet meer stuk ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ik wil helemaal niet op jouw fiets! Straks rijd je me met 'n dronken kop in't kanaal... ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik rijd met JOU dronken kop het kanaal in. ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Dat bedoel je over 3 weken. Ik denk dat er 10-10 genoeg bekenden lopen. En zo niet ga ik jou wel vervelen. ![]() |
|
quote: 1. Het is jouW kop 2. Nee, want ik zeg net dat ik niet bij je achterop ga ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ja heersch! antrax in de stam ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |