IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Beukrock, 31 januari Den Ham Vorige pagina | Volgende pagina
XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 27-01-2004 21:25 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 27 januari 2004 21:22 schreef WarMaster het volgende:
87,5 op den kabel.'k heb em!

ohh ja, kan ook! of zet gewoon de TV op Delta TV

streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 27-01-2004 21:55 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

Ik heb em niet,volgens mie-j heb ik delta kats nie innesteld op de radioo.Boltthrower raast nu door de tattoo-kamer

life sucks....sometimes

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-01-2004 23:01 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 21:13 schreef WarMaster het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeen bedankt!

Sorry, maar dat is niet omdat jij zo'n ouwe kop hebt, maar omdat je broer(tje) zo'n jong koppie heeft..

*Probeert zich er vakkundig uit te lullen*

En het was donker in Hedon zaterdagavond

..."Hate can only create more hate"...

WarMaster
HARSES OF CHAOS
Usericon van WarMaster
Posted 27-01-2004 23:35 by WarMaster Wijzig reactieProfiel van WarMasterQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 23:01 schreef Immortella het volgende:
Sorry, maar dat is niet omdat jij zo'n ouwe kop hebt, maar omdat je broer(tje) zo'n jong koppie heeft..

*Probeert zich er vakkundig uit te lullen*

En het was donker in Hedon zaterdagavond

....en je had ook al iets teveel op.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-01-2004 23:37 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 23:35 schreef WarMaster het volgende:
....en je had ook al iets teveel op.

Moet je dat nou hier neer zetten?

Trouwens, normaal ben ik echt heel anders hoor Volgens mij heb jij me nog nooit nuchter gezien, en dat terwijl ik helemaal niet zo vaak meer drink..

WarMaster
HARSES OF CHAOS
Usericon van WarMaster
Posted 27-01-2004 23:48 by WarMaster Wijzig reactieProfiel van WarMasterQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 23:37 schreef Immortella het volgende:
Moet je dat nou hier neer zetten?

Trouwens, normaal ben ik echt heel anders hoor Volgens mij heb jij me nog nooit nuchter gezien, en dat terwijl ik helemaal niet zo vaak meer drink..

Heb je nuchter bij de C1000 achter de kassa gezien in Vroooomshooop! ....tenminste, het leek vrij nuchter.
Of mocht ik dat ook niet posten?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-01-2004 23:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 23:48 schreef WarMaster het volgende:
Heb je nuchter bij de C1000 achter de kassa gezien in Vroooomshooop! ....tenminste, het leek vrij nuchter.
Of mocht ik dat ook niet posten?

Dat mag je wel posten, er zwerven zelfs foto's van mij hier in m'n C1000 outfit! En ja, daar was ik altijd wel nuchter ja (alleen soms op zaterdagochtend nog niet helemaal)..
Toen jij me hebt gezien was ik ook nog wel een jonkie hoor, dat Mystic Circle hangertje waar jij me aan herkende is toch zeker rond m'n 16e geweest, haha..

WarMaster
HARSES OF CHAOS
Usericon van WarMaster
Posted 28-01-2004 0:07 by WarMaster Wijzig reactieProfiel van WarMasterQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 23:53 schreef Immortella het volgende:
Dat mag je wel posten, er zwerven zelfs foto's van mij hier in m'n C1000 outfit! En ja, daar was ik altijd wel nuchter ja (alleen soms op zaterdagochtend nog niet helemaal)..

Hmmm...was ik er niet meestal op Zaterdagmorgen?
quote:

Toen jij me hebt gezien was ik ook nog wel een jonkie hoor, dat Mystic Circle hangertje waar jij me aan herkende is toch zeker rond m'n 16e geweest, haha..

Tja,4 jaar gaan schnell!
Ha'k toen ok a zo'n oale kop dan?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-01-2004 0:27 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2004 0:07 schreef WarMaster het volgende:
Hmmm...was ik er niet meestal op Zaterdagmorgen?

Oh, hehe zou best kunnen.. Ach, heb maar één keer goed overgegeven op m'n werk op zaterdagochtend, voor de rest was ik gewoon vaak duf

quote:
Tja,4 jaar gaan schnell!
Ha'k toen ok a zo'n oale kop dan?

Hoho, bijna 5 jaar he Binnen iets meer dan een maand bereik ik de glorieuze leeftijd van 21 jaren
En nee, jij hebt geen oude kop!!! Op 'n Esch schatte ik je toch ook maar 26 ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 28-01-2004 0:27]

WarMaster
HARSES OF CHAOS
Usericon van WarMaster
Posted 28-01-2004 0:42 by WarMaster Wijzig reactieProfiel van WarMasterQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2004 0:27 schreef Immortella het volgende:
Oh, hehe zou best kunnen.. Ach, heb maar één keer goed overgegeven op m'n werk op zaterdagochtend, voor de rest was ik gewoon vaak duf

Hoho, bijna 5 jaar he Binnen iets meer dan een maand bereik ik de glorieuze leeftijd van 21 jaren
En nee, jij hebt geen oude kop!!! Op 'n Esch schatte ik je toch ook maar 26 ofzo?

...toen je zo ontzettend nuchter was ja!

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 28-01-2004 1:32 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

off-topic, smeerbliksems!

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 30-01-2004 17:51 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

up!

morgen..

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 01-02-2004 18:25 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hey 't was super vet!!

spelen enzo ging erg lekker.. meest geniale bands waren toch wel After All en Innerlogic. DAMN wat strak!!

Shedswater, ook vet. Sign of life, ook super! Helemaal nix op aan te merken.. few words: reunion tour GO! !!! Andere bands verder waren ook cool

Goeie organisatie.. veel coole mensen en iedereen weer gesproken enzo, kortom Awesome day

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 01-02-2004 21:02 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

Beukrock was kewl! In het begin vond ik het maar een tamme boel, maar gelukkig kwam daar later op de avond verandering in!!! Inner Logic en After All waren vet!!! En Puny ook! Gezellig om xpossyx weer te spreken en om met xneggiex in de pit te staan!

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 01-02-2004 21:24 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

ik weet er bijna nix meer van

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 02-02-2004 1:44 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 1 februari 2004 21:02 schreef maniacM het volgende:
Beukrock was kewl! In het begin vond ik het maar een tamme boel, maar gelukkig kwam daar later op de avond verandering in!!! Inner Logic en After All waren vet!!! En Puny ook! Gezellig om xpossyx weer te spreken en om met xneggiex in de pit te staan!

thanx

maar uhm, onze hardcore-dansjes in de pit dan...? tellen die niet?? hehe

cya 2morrow.. nja, vandaag..

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-02-2004 10:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hey bedankt voor de complimenten!! Het was erg gezellig!

Ik heb weinig bands gezien:
Notin - waardeloos. Onstrak, standaard en helaas zonder bassist.
Rash - geinig...
Vals - de naam zegt het al...kloteband
One in Ten - leukste band die ik gezien heb, goeie NOFX cover! Toen ben ik maar ff de pit ingedoken.
Dragonfly - kan'k niks mee.

Daarna zijn we weg gegaan, want onze bob had het wel bekeken...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 02-02-2004 10:05 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

heej necrobert ik geloof dat ik jullie net gemist heb

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-02-2004 10:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 10:05 schreef Matthijz Filth het volgende:
heej necrobert ik geloof dat ik jullie net gemist heb
Jammer, misschien mogen we volgend jaar wel weer komen...mocht dit doorgaan

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 02-02-2004 10:10 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 10:08 schreef NecRobert het volgende:
Jammer, misschien mogen we volgend jaar wel weer komen...mocht dit doorgaan

hmm zijn er niet ergens fotoos ofzo misschien heb ik jullie wel gezien maar weet zo allemaal niet meer

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-02-2004 10:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 10:10 schreef Matthijz Filth het volgende:
hmm zijn er niet ergens fotoos ofzo misschien heb ik jullie wel gezien maar weet zo allemaal niet meer
Wij speelden om half 4 al. Heb geen idee of er ook foto's van Beukrock zijn.

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 02-02-2004 10:14 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 10:13 schreef NecRobert het volgende:
Wij speelden om half 4 al. Heb geen idee of er ook foto's van Beukrock zijn.

was er toen wel maar soms moet je even verplicht naar buiten

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-02-2004 11:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 21:02 schreef maniacM het volgende:
Was jij die meid met een Soilwork shirtje aan??

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 02-02-2004 15:10 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 11:16 schreef NecRobert het volgende:
Was jij die meid met een Soilwork shirtje aan??

That was me alright! veel andere meiden stonden er niet in de pit...jammer genoeg
was jij die kleine gast met die witte pet, oud maar jong van geest?! die met die vette stem?

[Dit bericht is gewijzigd door maniacM op 02-02-2004 15:12]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-02-2004 15:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 15:10 schreef maniacM het volgende:
That was me alright! veel andere meiden stonden er niet in de pit...jammer genoeg
was jij die kleine gast met die witte pet, oud maar jong van geest?! die met die vette stem?
Nee haha dat was Martijn, onze drummer. Ik was de bassist. (het was wel mijn pet trouwens... )
Wat bedoel je trouwens met "oud, maar jong van geest"?? Heeft ie je verteld hoe oud ie is ofzo??

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com