IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Beukrock, 31 januari Den Ham Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-09-2003 19:45 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 24 september 2003 19:43 schreef Immortella het volgende:
1. Het is jouW kop

*zucht*

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 24-09-2003 19:51 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 19:44 schreef Immortella het volgende:
Is goed! Ik denk namelijk dat ik ook niet veel bekenden mee kan krijgen... Wat bedoelde jij dan over drie weken?

Fam. Wunnink De Weerd zullen het huis dan wel ongeveer klaar hebben, en dat betekent dus een house-warming party. Maar de 10 is ook goed.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-09-2003 19:57 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 19:51 schreef Buried_Alive het volgende:
Fam. Wunnink De Weerd zullen het huis dan wel ongeveer klaar hebben, en dat betekent dus een house-warming party. Maar de 10 is ook goed.

Owja! Niet meer aan gedacht trouwens Dat wordt weer schuren, schilderen en behangen, haha...
Gelukkig dat er nog mensen zijn die wel bij elkaar blijven, dan heb je nog 's feestjes

..."Hate can only create more hate"...

Buried_Alive
Posted 24-09-2003 23:04 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 19:57 schreef Immortella het volgende:
Owja! Niet meer aan gedacht trouwens Dat wordt weer schuren, schilderen en behangen, haha...
Gelukkig dat er nog mensen zijn die wel bij elkaar blijven, dan heb je nog 's feestjes

Dat klopt. Maar jij vind ook wel weer iemand, dan kun je je eigen feestjes weer geven.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-09-2003 23:33 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 23:04 schreef Buried_Alive het volgende:
Dat klopt. Maar jij vind ook wel weer iemand, dan kun je je eigen feestjes weer geven.

Achja... Dat komt ook wel weer goed... Voorlopig ff vrijgezel zijn Magoed, ook zonder kerel kan ik wel feestjes geven hoor

Buried_Alive
Posted 24-09-2003 23:44 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 23:33 schreef Immortella het volgende:
Achja... Dat komt ook wel weer goed... Voorlopig ff vrijgezel zijn Magoed, ook zonder kerel kan ik wel feestjes geven hoor

That's the spirit.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-09-2003 23:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 23:44 schreef Buried_Alive het volgende:
That's the spirit.

Als er maar bier is... *Schreef zij in licht beschonken toestand*

Buried_Alive
Posted 24-09-2003 23:50 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 23:47 schreef Immortella het volgende:
Als er maar bier is... *Schreef zij in licht beschonken toestand*

Ik dacht altijd dat je meer een wijn drinker was/bent. Overstapt ofzo?? Er is natuurlijk ook geen smiley met een wijnglas in de hand.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-09-2003 23:52 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 23:50 schreef Buried_Alive het volgende:
Ik dacht altijd dat je meer een wijn drinker was/bent. Overstapt ofzo?? Er is natuurlijk ook geen smiley met een wijnglas in de hand.

Nee daar moet inderdaad aan gewerkt worden!!! (Paul??)
Drink inderdaad vaker wijn, maar m'n buurman is jarig en heb net verjaardag gehad... Ach, en niet iedereen heeft standaard een paar flessen Lambrusco koud staan, dus heb ik maar Grolsch gedronken ...
Ging naar huis met 't voornemen om zo naar bed te gaan, moet morgen weer om kwart over 5 op...

Buried_Alive
Posted 24-09-2003 23:55 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 23:52 schreef Immortella het volgende:
Nee daar moet inderdaad aan gewerkt worden!!! (Paul??)
Drink inderdaad vaker wijn, maar m'n buurman is jarig en heb net verjaardag gehad... Ach, en niet iedereen heeft standaard een paar flessen Lambrusco koud staan, dus heb ik maar Grolsch gedronken ...
Ging naar huis met 't voornemen om zo naar bed te gaan, moet morgen weer om kwart over 5 op...

Net nog iemand geholpen met verhuiskaartjes. Nog even een paar dingen checken en ja hoor het is al weer bijna 0.00 Weer de helft van de tijd weg.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-09-2003 23:57 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 23:55 schreef Buried_Alive het volgende:
Net nog iemand geholpen met verhuiskaartjes. Nog even een paar dingen checken en ja hoor het is al weer bijna 0.00 Weer de helft van de tijd weg.

Ja, 't viel mij ook al op dat jij nog zo laat online bent... Denk al, heb jij nou ook al geen leven meer

Buried_Alive
Posted 25-09-2003 0:00 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 23:57 schreef Immortella het volgende:
Ja, 't viel mij ook al op dat jij nog zo laat online bent... Denk al, heb jij nou ook al geen leven meer

Bezig met de voorbereiding van mijn school.

Was nog even bezig spul op te zoeken voor de gitaar, bas en de band. Nog op zoek naar een provider voor een website. En als je eenmaal bezig bent.....

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-09-2003 0:02 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 0:00 schreef Buried_Alive het volgende:
Bezig met de voorbereiding van mijn school.

Was nog even bezig spul op te zoeken voor de gitaar, bas en de band. Nog op zoek naar een provider voor een website. En als je eenmaal bezig bent.....

Jep... Dan gaat 't snel en wordt 't laat... I know...
Maar, de voorbereiding van jouw school?
Ga je weer terug naar school dan?

Buried_Alive
Posted 25-09-2003 0:03 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 0:02 schreef Immortella het volgende:
Jep... Dan gaat 't snel en wordt 't laat... I know...
Maar, de voorbereiding van jouw school?
Ga je weer terug naar school dan?

Nee (nog niet, cursus misschien), de SOSW. Is een grapje, snap ie of ben je (te) dronken??

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-09-2003 0:05 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 0:03 schreef Buried_Alive het volgende:
Nee (nog niet, cursus misschien), de SOSW. Is een grapje, snap ie of ben je (te) dronken??

Oops Had hem inderdaad niet door nee, hahaha... Ben niet dronken, hooguit lichtelijk aangeschoten, maar vatte het eigenlijk erg serieus op

Hahahaha...

Buried_Alive
Posted 25-09-2003 0:07 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 0:05 schreef Immortella het volgende:
Oops Had hem inderdaad niet door nee, hahaha... Ben niet dronken, hooguit lichtelijk aangeschoten, maar vatte het eigenlijk erg serieus op

Hahahaha...

Zelfs in de simpelste val stapt het .....

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-09-2003 0:09 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 0:07 schreef Buried_Alive het volgende:
Zelfs in de simpelste val stapt het .....

Ja, ik weet 't... Ben een makkelijke prooi

Buried_Alive
Posted 25-09-2003 0:13 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 0:09 schreef Immortella het volgende:
Ja, ik weet 't... Ben een makkelijke prooi

Je valt in ieder geval niet in de armen van de gemeenste jager, dus ik zal nog wat van je overlaten.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-09-2003 0:15 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 0:13 schreef Buried_Alive het volgende:
Je valt in ieder geval niet in de armen van de gemeenste jager, dus ik zal nog wat van je overlaten.

Hahaha... Ik zie je ook niet als een boze, gemene jager hoor Werk dagelijks met engere kerels dan jij Magoed, ik ga nu slapen, anders kan ik morgen geen weerstand bieden tegen al die 'enge' Tbs'ers
Welterusten en sowieso tot vrijdag!!

Buried_Alive
Posted 25-09-2003 0:17 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 0:15 schreef Immortella het volgende:
Hahaha... Ik zie je ook niet als een boze, gemene jager hoor Werk dagelijks met engere kerels dan jij Magoed, ik ga nu slapen, anders kan ik morgen geen weerstand bieden tegen al die 'enge' Tbs'ers
Welterusten en sowieso tot vrijdag!!

Nog 5 korte uurtjes, maak er maar goed gebruik van. Welterusten en tot vrijdag.

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 25-09-2003 13:11 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hmm, hey, ik heb ook wel plek achter op de fiets hoor..
en in't kanaal zwemmen is best cool

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-09-2003 17:24 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 13:11 schreef XPositiveX het volgende:
hmm, hey, ik heb ook wel plek achter op de fiets hoor..
en in't kanaal zwemmen is best cool

Hihi, Als XnegX me dan niet meer kan houden (wegens dronkenheid), dan spring ik bij jou op!
Neh, ik ga maar lekker in de auto denk ik...

Glaasje op, laat je riijjjhhddeenn

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 25-09-2003 17:39 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hehe... oh, ik haal dit topic in de war met het Nevermore/AxE topic. naar beukrock moet ik met de auto, drums en shit moet mee, so... sorry

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-09-2003 23:59 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 17:39 schreef XPositiveX het volgende:
hehe... oh, ik haal dit topic in de war met het Nevermore/AxE topic. naar beukrock moet ik met de auto, drums en shit moet mee, so... sorry

Ow... haha, ik deed precies hetzelfde... Dacht ook ff dat dat geouwehoer laatst ook over Beukrock was, maar dat was idd over Arch Enemy (morgen al !!!)...
Neuh, als ik al op Beukrock kom, ga ik op de fiets

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-09-2003 14:32 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Den Ham....hmm dat zoeken we even op

Subtiel kamerolifantje

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com