![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Fam. Wunnink De Weerd zullen het huis dan wel ongeveer klaar hebben, en dat betekent dus een house-warming party. Maar de 10 is ook goed. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Gelukkig dat er nog mensen zijn die wel bij elkaar blijven, dan heb je nog 's feestjes ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Dat klopt. Maar jij vind ook wel weer iemand, dan kun je je eigen feestjes weer geven. ![]() ![]() |
|
quote: Achja... Dat komt ook wel weer goed... Voorlopig ff vrijgezel zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: That's the spirit. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ik dacht altijd dat je meer een wijn drinker was/bent. Overstapt ofzo?? Er is natuurlijk ook geen smiley met een wijnglas in de hand. ![]() |
|
quote: ![]() Drink inderdaad vaker wijn, maar m'n buurman is jarig en heb net verjaardag gehad... Ach, en niet iedereen heeft standaard een paar flessen Lambrusco koud staan, dus heb ik maar Grolsch gedronken ![]() Ging naar huis met 't voornemen om zo naar bed te gaan, moet morgen weer om kwart over 5 op... ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Net nog iemand geholpen met verhuiskaartjes. Nog even een paar dingen checken en ja hoor het is al weer bijna 0.00 Weer de helft van de tijd weg. ![]() |
|
quote: Ja, 't viel mij ook al op dat jij nog zo laat online bent... Denk al, heb jij nou ook al geen leven meer ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Bezig met de voorbereiding van mijn school. Was nog even bezig spul op te zoeken voor de gitaar, bas en de band. Nog op zoek naar een provider voor een website. En als je eenmaal bezig bent..... ![]() |
|
quote: Jep... Dan gaat 't snel en wordt 't laat... I know... Maar, de voorbereiding van jouw school? Ga je weer terug naar school dan? ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Nee (nog niet, cursus misschien), de SOSW. Is een grapje, snap ie of ben je (te) dronken?? ![]() |
|
quote: Oops ![]() ![]() ![]() ![]() Hahahaha... ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Zelfs in de simpelste val stapt het ..... ![]() |
|
quote: Ja, ik weet 't... Ben een makkelijke prooi ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Je valt in ieder geval niet in de armen van de gemeenste jager, dus ik zal nog wat van je overlaten. ![]() |
|
quote: Hahaha... Ik zie je ook niet als een boze, gemene jager hoor ![]() ![]() ![]() Welterusten en sowieso tot vrijdag!! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Nog 5 korte uurtjes, maak er maar goed gebruik van. Welterusten en tot vrijdag. ![]() |
|
hmm, hey, ik heb ook wel plek achter op de fiets hoor.. ![]() en in't kanaal zwemmen is best cool ![]() ![]() |
|
quote: Hihi, Als XnegX me dan niet meer kan houden (wegens dronkenheid), dan spring ik bij jou op! ![]() Neh, ik ga maar lekker in de auto denk ik... ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
hehe... oh, ik haal dit topic in de war met het Nevermore/AxE topic. naar beukrock moet ik met de auto, drums en shit moet mee, so... sorry ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ow... haha, ik deed precies hetzelfde... ![]() ![]() Neuh, als ik al op Beukrock kom, ga ik op de fiets ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Den Ham....hmm dat zoeken we even op ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |