|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: GROLSCH natuurlijk! |
|
hey people, 29 november ook in de Beuk (Den Ham) Dragonfly & Puny! |
|
quote: ja idd. in cafe de brink ja... |
|
lol, dan ben ik verkeerd ingelicht |
|
huj beukrock signature |
|
ja beukrock word kats gaaf joh... onnoemmelijk bier zuippe en feestvieren... en je kan het op de fiets af(tenminste ik)_ maar4 ja... goeienmorgen iedereen till death takes me appart |
|
Beukrock!! Hier ga ik denk ik ook wel bij zijn ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik zal er ook wel rond huppelen |
|
goed zo till death takes me appart |
|
ik heb kaartnummer 666 till death takes me appart |
|
quote: Túúrlijk.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
ja serieus... hebben ze speciaal voor mij uitgezocht... nou ja klaat het wel zien bij beukrock vraag mun neef maar [Dit bericht is gewijzigd door Metalboer666 op 23-12-2003 14:27] till death takes me appart |
|
quote: Ik had het ook kunnen verwachten he? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: nou ik ga lekker met een ander kaartnummer net zoveel genieten http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
wordt echt vet ja! manx blaksems veule zinnan! |
|
domme, met het Vegan voedsel gaat niet meer door.. nou ja, dan eten we Gerjan wel op. |
|
quote: what happend? ja eet dan gerjan maar op, dat is wel veganistisch! |
|
Hey Gerjan, zijn wij nou officieel bevestigd? Het staat namelijk niet op jullie site. Just to make sure... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: hij had waarschijnlijk te gauw ja gezegd tegen jullie.. nou... "...regels...hygiene... keuken....regels...hygiene...beuk aansprakelijk....als er wat mis gaat..." blablabla het moch' nie. |
|
quote: daar was ik al wel een beetje bang voor... helaas, fdaar kan ik weinig aan veranderen. |
|
quote: ja jullie zijn zeker welkom 31 jan. ik heb de webmaster maar weer eens gemailt. Ik zal er voor zorgen dat het er spoedig op komt te staan! [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 24-12-2003 14:40] |
|
quote:Ah netjes! We staan erop! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
wel allen komen, sign of life speelt hun laatste optreden daar....hoezee hoezee [Dit bericht is gewijzigd door theo! op 02-01-2004 19:39] signature |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |