|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Spirit, shut up.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: misschien ha'j toch wat meer flyers mut'n rondstrooin. |
|
Nouja, de Stam (in Almelo) lag er in ieder geval vol mee.. Voor de rest heb ik eigenlijk ook geen flyers gezien, wel stonden ze in de krant deze week ..."Hate can only create more hate"... |
|
ff wat anders,deze week is Marco de eigenaar van cafe de brink overleden.Misschien een goed idee om een meeltje te sturen om een hart onder de riem te steken namens de ZM'ers.www.cafedebrink.nl life sucks....sometimes |
|
ohh shit, dat wist ik niet... daar laatst in Nov nog gespeeld.. |
|
Oh, jeetje.. Zo oud was hij toch nog niet? Paar jaar terug zaten we erg veel in de Brink.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: hij is 36 geworden life sucks....sometimes |
|
quote: :S Ongeluk? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nee ernsig ziek,heeft tot het laatst doorgewerkt met de verbouwing van het cafe maar kan helaas de opening niet meer meemaken(zie ook de foto's op de website) life sucks....sometimes |
|
quote: idd heel erg jammer voor hem en de familie dat ie de verbouwing niet meer heeft mogen meemaken. |
|
damn.. kan nie' wach'n! holle mien drumstel an dingel'n, domme!! |
|
quote: Hoe late mu-j spul-n dan?Toch nie um ien uur? life sucks....sometimes |
|
quote: lol! nou, ik mut met Beastie Jerks as tweeduh.. en met One In Ten (Puny) saams weer een keertie |
|
quote: (stuur me de backline info ff!) <-- appelsap [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 26-01-2004 14:54] |
|
done, dude |
|
Is de boele al uutverkoch of is der nog plaatse?wie-j kunt ja alleene mar soams.Hoe late mut draak-n vliege spul-n? life sucks....sometimes |
|
hey gerjan, heb je genoeg backline info nu? trouwens: za 14 FEB, in Cafe Kremer Vroomshoop... One In Ten (puny) & Dragonfly! en misschien Beastie Jerks als 'intermission' |
|
wach en's em... streetfighter = spirit ? |
|
Nee, streetfighter is de broer van Warmaster, al lijkt hij 't jongere broertje (sorry ).. ..."Hate can only create more hate"... |
|
hmm, nja, ik ken beide niet. volgens mij.. |
|
quote: Mhoehaha,ik binne vief joar oalder,maar ja... life sucks....sometimes |
|
quote: Eeeeeeeeeeeeeeeeen bedankt! |
|
hey bliksems, 't is nu op Delta FM 105.3! Beukrock special! |
|
quote: 87,5 op den kabel.'k heb em! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |