|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
nou deze week nog naar kabouterplop en binnerkort weer k3 natuurlijk |
|
20 december naar Golden earring. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Eh, eigenlijk alleen maar. Ben bang voor de black metal maffia. Dus binnenkort Radiohead, 16 Horsepower en laatst nog naar Living Colour geweest. |
|
ik heb ergens nog een golden earing shirt |
|
quote: Wel een zwarte heh, anders ben je niet trui!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Hoe was dat? Heb er vroeger veel naar geluisterd. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
neej een witte maar staat wel half naakt wijf op |
|
quote: Living Colour? Waanzinnig goed .... Die nieuwe cd is ook weer een aanrader |
|
quote:Ja, echt? Wist niet eens dat ze een nieuwe c.d. hadden, maar vandaar de tour natuurlijk... Ik zal het eens gaan luisteren. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Das dan wel weer troe. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Qntal in de Effenaar, eventueel Qntal in de Melkweg nog, en Lamb in 013... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
hm.. ga af en toe wel eens naar een drumclinic toe. o.a. naar Thomas Lang, Lucas van Merwijk (nog heerlijk pizza mee gegeten ), en Tom Dijkman geweest. wuust robuust |
|
Zo vaaak De scene in Rotterdam is zo goed als dood maar als er lokale bands spelen ga ik vrijwel altijd kijken |
|
Golden Earing komt hier ook nog een keer in het dorp (GOOR) dus daar ga ik dan ook heen ja. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Ik ben o.a. naar Roger Waters (ex-voorman Pink Floyd) geweest, dus ja, ik ga naar niet-metal concerten, maar doen moet ik het toch echt wel heel erg de moeite waard vinden. |
|
mijn laatste 5 concerten waren allemaal non-metal volgens mij.. Sue me |
|
quote: zal daar ook vast wel te vinden zijn ja wuust robuust |
|
De komende weken waarschijnlijk niet (twijfel nog over Spock's Beard), eind november wel naar Thin Lizzy in Weert. Voor de rest ga ik best vaak naar niet-metal-concerten. Twee weken geleden nog naar Rowwen Hèze en Golden Earring geweest, allebei gave bands. De week ervoor naar een festivalletje hier in de buurt met Kane (bagger) en Intwine (is wel te behappen), met Network in het naprogramma. Dát is dus wel vet, is zo'n rock-coverband hier uit de buurt. Die spelen nummers van Rammstein, Metallica, Van Halen, Black Sabbath, RATM, System of a Down, Queen, Rowwen Hèze, the Pogues, Shaggy, Zangeres zonder naam en nog meer van die rare combinaties Live altijd een feest |
|
Komende weken voor mij;Zeke & nekromantix WOOHHOO |
|
jah, lokale bands check ik ook altijd wel ff uit. maar ik schuw geen niet-metal concerten. wat een onzin zou dat zijn, zeg. tis dat prince dit jaar errug duur was, 75 euro, dacht ik. wel nog naar normaal in de oude bezetting geweest, tijdje terug. band van onze oude drummer tijdje geleden uit gechecked. hij speelt nu in een funk-band. Oud Vuil. |
|
ik ga binnenkort naar de een van de afscheidsconcerten van Camel grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
O ja toch nog een paar, maar dat duurt allemaal nog een tijdje: 23-11 Resistance Tour in Maastricht (met Madball, Suicidal Tendencies, Backfire, e.d.) 28-11 dus zoals ik zei Thin Lizzy in Weert 6-12 waarschijnlijk Roeselrock met de Scorpions, aangezien Metallica uitverkocht is en Naglfar afgelast 9-12 Flogging Molly in Eindhoven Voor de rest ben ik erg mettuhlll bezig de komende tijd |
|
regelmatig |
|
Zaterdag a.s. ben ik te vinden bij een hip-hop optreden.. Ik zit gelukkig wel achter de kassa, ver bij de bron van de muziek vandaan. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Volgende pagina |