IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : hoe is de omgeving tegen jullie? Volgende pagina
Vampyrella
Usericon van Vampyrella
Posted 15-08-2001 19:30 by Vampyrella Wijzig reactieProfiel van VampyrellaQuote dit bericht

ik vroeg me laatst af of ik nou uitzondering ben of dat iedereen met hetzelfde zit.
ik woon in een klein dorp maar zit in een leeuwarden op school.
en in het dorp denken de oude mensen dat ik gek en bezeten ben, de mensen van 30/40 jaar vinden het wel origineel en de leeftijdsgenoten hebben een gloeiende hekel aan me omdat ik "anders" ben dan hun ik ben al een keer door ze geslagen om mijn uiterlijk. de kinderen vinden het wel interessant en ben zowat een atractie op school wordt ik constant uitgescholden voor heks spook weet ik het en meestal duurt het een tijdje voor dat ze door hebben dat ik soms best nog wel aardig kan zijn
ben ik nou de enige of heeft iedere metalfan hier last van????


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 15-08-2001 19:33 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik wordt met mn lange haar en metaloutfit ook niet echt gezien als een model bedrijfskundestudent....


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 15-08-2001 19:49 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ja ik wordt door sommige mensen ook wel es vuil aangekeken of genegeerd maar ik trek me er echt geen moer van aan en kijk gewoon vuil terug. Gewoon laten stikken zulke kortzichtige lui!!!


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 15-08-2001 20:12 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

ik ben jong (13), luidruchtig(boeren scheten en schreeuwen in t openbaar), en ik zie er anders uit...
nou, daar lok ik best wel eens wat reacties mee op... meestal niet erg kool: hé dame, je make up is uitgelopen bij het schreien... zo shitterig....

maar ook vooral veel marrokaanse, turkse, surniaamse antiliaanse en blablabla begrijpen me niet, en vragen wanneer ik nieuwe kleren koop, en waarom ik een zwerfster ben.
en daar krijg ik ruzie door..
ik woon ook in een boerendorp, dat zuigt dus echt



Ik vergiet als zeef hebben


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 15-08-2001 20:13 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

In mijn naaste omgeving zijn ze er stilaan al wat aan gewend-hoewel ik soms wel debiele opmerkingen naar m'n kop krijg van "Je bent niet vrouwelijk genoeg" en "Wip je soms met hele horden venten tegelijk op een altaar tijdens zwarte missen" of ander geklooi in die aard...

Nu mag ik echter niet klagen.Toen ik op de middelbare school zat,was het zeker geen lachertje...de school waar ik les volgde zat nl.vol "die hard"en vaak nog zéér arrogante techno-en britpopfans.Met sommigen onder hen kon ik heel goed overweg,maar anderen daarentegen...
Ben meer dan één keer uit de klas,bij de studieprefect of naar het CLB gevlogen omdat er mensen waren die dachten dat ze me zomaar konden slaan of uitschelden voor vuile vis.



Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 15-08-2001 20:29 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Echt extreme dingen heb ik wat dat betreft niet meegemaakt. Ik word wel overal nagekeken want ik zie er nou eenmaal anders uit als de meesten. Ook wel opmerkingen als "heks" en heel vaak van die puber-meisjes die effe iets moeten roepen waarvan ze denken dat het kwetsend is. Als ik me niet net op dat moment klote voel brengt zoiets altijd weer een lach op mijn gezicht. Denk er in zo'n situatie maar aan hoeveel beter jij bent als mens dan degene die jou naroept.


Dead things grow from deep inside...


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 15-08-2001 21:03 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2001 19:30 schreef Vampyrella het volgende:
ik vroeg me laatst af of ik nou uitzondering ben of dat iedereen met hetzelfde zit.
ik woon in een klein dorp maar zit in een leeuwarden op school.
en in het dorp denken de oude mensen dat ik gek en bezeten ben, de mensen van 30/40 jaar vinden het wel origineel en de leeftijdsgenoten hebben een gloeiende hekel aan me omdat ik "anders" ben dan hun ik ben al een keer door ze geslagen om mijn uiterlijk. de kinderen vinden het wel interessant en ben zowat een atractie op school wordt ik constant uitgescholden voor heks spook weet ik het en meestal duurt het een tijdje voor dat ze door hebben dat ik soms best nog wel aardig kan zijn
ben ik nou de enige of heeft iedere metalfan hier last van????



Zo extreem heb ik het nog nooit gehad. Maar negeren en dat soort boelsjit wel. En mensen kijken mij opstraat altijd aan .


Fire
Usericon van Fire
Posted 15-08-2001 21:07 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 15 augustus 2001 21:03 schreef Blubber het volgende:
Zo extreem heb ik het nog nooit gehad. Maar negeren en dat soort boelsjit wel. En mensen kijken mij opstraat altijd aan .

Ja maar weet je zeker dat dat alleen door je uiterlijk komt?



Blubber
Usericon van Blubber
Posted 15-08-2001 21:14 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2001 21:07 schreef Fire het volgende:
Ja maar weet je zeker dat dat alleen door je uiterlijk komt?



Jah, het zijn meestal mensen die me niet kenne, en die me maar enekele seconden mogen aanschouwen.


Avondmist
Damien
Usericon van Avondmist
Posted 15-08-2001 21:15 by Avondmist Wijzig reactieProfiel van AvondmistQuote dit bericht

Ik heb toen ik begon met m'n haar te laten groeien, wel eens wat op merkingen gekregen van mensen in de buurt, maar men kijkt men nu alleen nog maar (minachtend) aan.

Maar volgens mijn is het ook wel een verschil met, of je in een dorp of in een stad woont.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-08-2001 21:45 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik noem de stad Venlo. Anyone toevallig daarvandaan? Die stad ligt echt way achter wat dat betreft, ik wordt er aangekeken en ik zie er niet eens zo extreem uit (lang haar keurig in een staart, bandshirts, ringen, ketting).

Waar ik alleen absoluut niet tegen kan is als van die blije "stoere" pubertjes mij "alto" naroepen. DAT vind ik een belediging. Verdere aandacht vind ik wel grappig. Kijk je eens terug, kijken ze snel omhoog ("Die wolk daar lijkt op een... langharige jongen met een eng shirt aan, ehm ik bedoel...").


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 15-08-2001 21:45 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht


Volgens mij ligt het er inderdaad aan of je in een stad of een dorp woont. Moet je in Zwolle is gaan kijken wanner het vrijdag middag is en de Docter (alternatieve (bleuh, haat dat woord) kroeg) ook open is voor het kleine grut. Je zien er dan echt de raarste figuren lopen. Ik voel me daar gewoon bij.
Loop je daarintegen in één van de buitenwijken of in één of ander dorp is het gekukel niet van de lucht.
Ach, veel mensen zijn gewoon 'short minded'


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-08-2001 22:44 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2001 20:29 schreef SheRa het volgende:
...Als ik me niet net op dat moment klote voel brengt zoiets altijd weer een lach op mijn gezicht. Denk er in zo'n situatie maar aan hoeveel beter jij bent als mens dan degene die jou naroept.


Is bij mij ook zo
Ik denk altijd maar: ik zie er tenminste nie zo uit als miljoenen andere mensen.
Maar ik woon in een christelijke dorpje en ik word of vuil aangekeken of genegeerd. Maar gelukkig ben ik niet de enige in dit kleine dorpje. Er is nog een meisje en die ziet er een tikkeltje erger uit dan ik, want die maakt haar ogen echt heel zwart, ze draagt alleen geen spikes en ook zij word altijd vuil aangekeken.
Ik loop met 2 rijen spikeshalsband rond en altijd in het zwart enzo, en natuurlijk veel ringen en dan nog een paar kettings o.a. van Dark Funeral, maar mijn gezicht is niet wit gemaakt ofzo en dat maakt toch wel veel uit voor de buitenwereld.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 16-08-2001 0:23 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 15 augustus 2001 21:45 schreef TNightmare het volgende:
Ik noem de stad Venlo. Anyone toevallig daarvandaan?
(Cut...)Waar ik alleen absoluut niet tegen kan is als van die blije "stoere" pubertjes mij "alto" naroepen. DAT vind ik een belediging.

Tja, U is uit Tehehehegelen (Nu gemeente Venlo). Ik ken u niet, maar kan beamen dat men hier alleen denkt/dacht in termen van Gabber of Alto. Metalheads voelen zich GEEN alto, ALTO's vinden Metalheads een enorm verschil, maar toch...
Terugreis van festival met trein: hoe dichter bj Venlo, hoe meer Gabbers/Johnny's of hoe ze nu ook heten.

Btw. Ja ik kom uit Tegelen.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-08-2001 2:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Reacties zijn meestal vrij normaal maar ik denk dat dat ook komt doordat ik me niet echt afwijkend gedraag ondanks mijn lange haar en zwarte kleding. Op school (ik studeer Hogere Informatica aan de HTS in Den Bosch) ben ik een van de weinige metalheads maar respect krijg ik wel van mijn docenten en medestudenten (ik zit zelfs in de opleidingscommissie). Ik woon in een achterstandswijk waar zo ongeveer 40% van de bewoners allochtoon is maar het zijn meestal de kleine kinderen op het voetbalveldje op weg van de bushalte naar huis die me wat toevoegen....

Ik denk dat het met name te maken heeft met je eigen instelling/houding.. Ik doe normaal tegen anderen en dan merk je dat ze ook normaal doen tegen jou..... Enige wat ik meemaak is dat ik omwille van mijn lange haar geweigerd wordt bij een aantal horecagelegenheden (niet dat die zaadtenten me zo boeien maar het is wel tekenend voor de kortzichtigheid van de portiers)...



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-08-2001 8:42 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Is dat echt??? Wat vreemd... het enige wat ik wel eens hoor is één of andere debiele opmerking, . Couldn't care less.


zombie
Usericon van zombie
Posted 16-08-2001 8:50 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Het vreemdste wat ik ooit had meegemaakt was een oudere heer die ongeveer 30 seconden lang naar mijn Brutal Truth t-shirt staarde. Na het staren keek hij mij aan en liep nee schuddend weer verder Erg interesant.


BlackAngl
You live here often?
Usericon van BlackAngl
Posted 16-08-2001 9:53 by BlackAngl Wijzig reactieProfiel van BlackAnglQuote dit berichthttp://www.blackangel.nl

Ik heb in mijn buurt niet echt veel reacties gehad, maar de reacties die ik krijg omdat ik volgens hun "anders" ben, zijn meestal over mijn kleding dat die er niet uitzien. Als ik dan zeg: dan kijk je toch de andere kant uit. krijg ik meestal een grote mond. Maar meeste zijn het gewent omdat er in me buurt een coffeeshop is waar heel veel verschillende mensen komen en die er nog anders uitzien dan ik.


In love with the terror that comes when the moon is full, and the angels have fallen in a world where dreams do come true, and pain is only a choice...


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 16-08-2001 12:47 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ik woon in almere, een ergere tt-stad bestaat er niet,(shadowjin weet er ook alles van) en dat is vervelend voor metalfans, want die zijn daar niet, behalve het gebruikelijke spul (papa roach, linkin park enz enz) dus mensen reageren wel eens raar, of ze zien je, zoals eerder gezegd, als een kermisattractie...............


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 16-08-2001 12:49 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 16 augustus 2001 12:47 schreef elmar het volgende:
ik woon in almere, een ergere tt-stad bestaat er niet,(shadowjin weet er ook alles van) en dat is vervelend voor metalfans, want die zijn daar niet, behalve het gebruikelijke spul (papa roach, linkin park enz enz) dus mensen reageren wel eens raar, of ze zien je, zoals eerder gezegd, als een kermisattractie...............


Hoezo die zijn er niet ?

Heb je mij nog nooit gezien zeker



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-08-2001 13:12 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ik kan er altijd wel om lachen.
Voorbeeld:

Ik zat een keer in de bus met mn maat en er zat een ouwe man 1 stoel voor ons. De hele rit zat hij een beetje zenuwachtig achterom te kijken. Toen hij opstond om uit te stappen draaide hij zich vluchtig om en douwde een foldertje in mijn handen met de opmerking 'dit kan jij wel gebruiken'. En daarna liep hij zo hard hij kon de bus uit. Natuurlijk was het zo'n reli-bekeer-foldertje-in-de-trand-er-is-nog-hoop-voor-je.
Ik kon er wel om lachen.

Verder nooit ruzie of agressie meegemaakt.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 16-08-2001 16:04 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

Hihi.

Ik heb ook een x iets gehad met een oude man in de bus... iedereen zat constant naar me te kijken (wat mot dat kind hiero op t pljatteljand), op een gegeven moment liep er een oude vent door de bus richting de uitgang.. en ja hoor hij wankelt, en pleurt boven op me, en ik met mijn vriendelijkstye gezicht: 'gaat t meneer?' . en toen was iedereen plotseling verbaasd ofzo... dat ik wél respect heb voor hun... nou ja.. ze mogen oprotten als ze me niet moeten/mogen!


Ik vergiet als zeef hebben


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-08-2001 18:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik heb ooit een oude man die het 7 kleuren in zijn broek scheet geholpen om met de roltrap naar beneden te komen hier in Breda.. Hij werd verdomme door iedereen genegeerd en dus besloot ik hem een handje te helpen... Toen we eenmaal op de roltrap stonden met zijn tweeën vertelde hij me dat hij inmiddels al 85 jaar was en dat ik wel de laatste figuur was van wie hij het verwachtte om hem te helpen. Toen ik hem vriendelijk vertelde dat ik het ook enorm zou waarderen als iemand mij op mijn 85ste (als ik dat überhaupt ooit nog eens haal) zo zou helpen moest hij glimlachen en dankte me hartelijk voor de hulp... Zo zie je maar weer... Wie goed doet, die goed ontmoet...



NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 16-08-2001 20:46 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ben ik het mee eens.
Maar het ligt er ook aan waar je woont. Las je in een stad woont kijke ze nie zo heel snel meer op, want daar loopt zoveel 'raars' rond.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 16-08-2001 21:06 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Ik maak naast die rot reacties, ook wel mee dat volwassenen juist enigszins sentimenteel ofzo worden als ze me leren kennen. Ze zijn dan vroeger hippie of wat dan ook geweest en vertrouwen mij dan toe dat zij vroeger ook wel blowden en in het Vondelpark sliepen enzo (net alsof ik dat laatste doe.......)Die reacties vind ik wel grappig



elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 16-08-2001 21:34 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2001 12:49 schreef Azagthoth het volgende:
Hoezo die zijn er niet ?

Heb je mij nog nooit gezien zeker


woon jij er? wat leuk....waar? ik in muziekwijk


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen