IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Het blanke ras op zijn best (zeer triest) Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-10-2003 15:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:10 schreef ZelThoR het volgende:
Dat is wel waar, al is de grens erg dus, omdat je alleen joods kunt zijn als je uit een joodse moeder geboren bent. Of waren er toch andere "instapmogelijkheden"?



Je kan je tot jood converteren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-10-2003 15:13 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 oktober 2003 15:11 schreef Chelman het volgende:
Nee. De gelovige joden beschouwen zich als een uitverkoren groep/volk. Maar in beginsel zijn ze dat dus niet.

Antisemitisme is in ons taalgebruik verworden tot haat jegens joden, wat al helemaal niet correct is, aangezien arabieren (moslims) ook semieten zijn.


dus wij moeten alles opvatten zoals het eens was? antisemitisme betekent in onze taal gewoon jodenhaat



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2003 15:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:11 schreef Chelman het volgende:
Nee. De gelovige joden beschouwen zich als een uitverkoren groep/volk. Maar in beginsel zijn ze dat dus niet.

Antisemitisme is in ons taalgebruik verworden tot haat jegens joden, wat al helemaal niet correct is, aangezien arabieren (moslims) ook semieten zijn.

Klopt, klopt. Maar wat chriz probeerde te zeggen was dat antisemitisme wel degelijk racisme is (campske ontkende dat). Dat was de kern van de zaak, volgens mij, hehe.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 15:15 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:12 schreef Immortella het volgende:

En campske: Heb je m'n post gelezen? Post daarvoor was dus niet persoonlijk.


Ja, heb het gelezen
Ik wilde gewoon ff duidelijk maken dat ik ondaks mijn soms "extreme" standpunten ik niet domweg alle andere volkeren haat of dood wil. Ben toch niet zo ne slechte hé


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2003 15:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ah, lekker boeiend ook die terminolgie!

Of het nou racisme, discriminatie, haar of wat dan ook is; antisemitisme is SLECHT.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-10-2003 15:16 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 oktober 2003 15:14 schreef ZelThoR het volgende:
Klopt, klopt. Maar wat chriz probeerde te zeggen was dat antisemitisme wel degelijk racisme is (campske ontkende dat). Dat was de kern van de zaak, volgens mij, hehe.


ja idd, door te zeggen dat joden geen ras zijn en ik vind dat dus wel (ook al zijn ze origineel arabieren)..hij heeft gelijk dat hij zegt dat dat op basis van religie is (uiteindelijk)..maar al was dat zo..dat is het nu zeker niet meer
ik vind joden heel anders dan bijvoorbeeld christenen, en dat hoeft niet perse positief te zijn



campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 15:16 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:14 schreef ZelThoR het volgende:
Klopt, klopt. Maar wat chriz probeerde te zeggen was dat antisemitisme wel degelijk racisme is (campske ontkende dat). Dat was de kern van de zaak, volgens mij, hehe.


Omdat ik ervan uitging dat anti-semitisme idd gewoon joden-haat betekende (wat het voor de meeste anto-semieten ook betekent).


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-10-2003 15:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:14 schreef ZelThoR het volgende:
Klopt, klopt. Maar wat chriz probeerde te zeggen was dat antisemitisme wel degelijk racisme is (campske ontkende dat). Dat was de kern van de zaak, volgens mij, hehe.


De belijdende antisemieten zijn wellicht racisten omdat het gewoon dom volk is die er toch geen reet van snappen.

Joden als volk is in de middeleeuwen ingeburgerd aangezien zij de eerste 'allochtonen' waren die uit verre landen zich massaal in Europa gingen vestigen. Dit is nog verder versterkt dankzij de gebeurtenissen van pakweg 60 jaar geleden en de (orthodoxe)joden die zich als volk/ras zien. Maar het is feitelijk onjuist.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2003 15:18 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:15 schreef campske666 het volgende:
Ja, heb het gelezen
Ik wilde gewoon ff duidelijk maken dat ik ondaks mijn soms "extreme" standpunten ik niet domweg alle andere volkeren haat of dood wil. Ben toch niet zo ne slechte hé


Nee, weet ik.. Heb je nog nooit echt 'extreem-rechtse' uitspraken zien doen.. Ik kan zien dat je er ook verstand van hebt of je er in ieder geval in verdiept hebt.. Dat doet me wel deugd, de meeste mensen die (extreem)rechtse uitspraken doen, hebben er geen f*ck verstand van en roepen maar wat doms over 'alle turken het land uit' etc, daar kan ik dus erg slecht tegen..

En al verschillen we van mening, je brengt die mening wel op een correcte manier en dat mag nog steeds in NL Godzijdank niet met hakenkruizen of andere dergelijke afbeeldingen.. (En ja, hakenkruizen zie ik wel als afbeelding van het Nazisme, al is het zonde dat oude symbolen voor dat soort shit gebruikt worden)..


..."Hate can only create more hate"...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2003 15:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:16 schreef campske666 het volgende:
Omdat ik ervan uitging dat anti-semitisme idd gewoon joden-haat betekende (wat het voor de meeste anto-semieten ook betekent).

Tsja, boeien ook. Dan is het discriminatie.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-10-2003 15:20 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

idd boeiuh, t'is gewoon fout...om welke reden dan ook..

[hint] bij deze trek ik mij terug uit deze discussie[/hint]



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2003 15:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:18 schreef Chelman het volgende:
De belijdende antisemieten zijn wellicht racisten omdat het gewoon dom volk is die er toch geen reet van snappen.

Joden als volk is in de middeleeuwen ingeburgerd aangezien zij de eerste 'allochtonen' waren die uit verre landen zich massaal in Europa gingen vestigen. Dit is nog verder versterkt dankzij de gebeurtenissen van pakweg 60 jaar geleden en de (orthodoxe)joden die zich als volk/ras zien. Maar het is feitelijk onjuist.

Als je het zo bekijkt, heb je gelijk

Maar als je naar de term anti-semitisme kijkt, dan is het dus tegen alle semieten gericht, wat een ras is, en dan is het racisme.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-10-2003 15:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:18 schreef Immortella het volgende:
(En ja, hakenkruizen zie ik wel als afbeelding van het Nazisme, al is het zonde dat oude symbolen voor dat soort shit gebruikt worden)..


Ik las laatst in een Duitse krant dat paar weken geleden een Pool gearresteerd was omdat hij met een swastika rond zou lopen. Hij liep met een shirt met een afbeelding van Sventevith rond waarin ook een hakenkruis is verwerkt. Het ging dan om de 'complexe' (weet de precieze term niet) kruis met versieringen zoals je volgens mij ook op http://www.skyforger.lv kan zien.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 15:21 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:18 schreef Immortella het volgende:
Nee, weet ik.. Heb je nog nooit echt 'extreem-rechtse' uitspraken zien doen.. Ik kan zien dat je er ook verstand van hebt of je er in ieder geval in verdiept hebt.. Dat doet me wel deugd, de meeste mensen die (extreem)rechtse uitspraken doen, hebben er geen f*ck verstand van en roepen maar wat doms over 'alle turken het land uit' etc, daar kan ik dus erg slecht tegen..

En al verschillen we van mening, je brengt die mening wel op een correcte manier en dat mag nog steeds in NL Godzijdank niet met hakenkruizen of andere dergelijke afbeeldingen.. (En ja, hakenkruizen zie ik wel als afbeelding van het Nazisme, al is het zonde dat oude symbolen voor dat soort shit gebruikt worden)..


Kijk eens aan, kunne we toch nog gaan daten


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2003 15:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nu we het er toch over hebben. Het woord ras is combinatie met de mensheid is sowieso een beetje dubieus. Als ik me goed herinner zijn er maar 4 / 5 rassen, en ik geloof dat de blanke mens niet op zichzelf een ras is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-10-2003 15:23 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 oktober 2003 15:21 schreef Chelman het volgende:
Ik las laatst in een Duitse krant dat paar weken geleden een Pool gearresteerd was omdat hij met een swastika rond zou lopen. Hij liep met een shirt met een afbeelding van Sventevith rond waarin ook een hakenkruis is verwerkt. Het ging dan om de 'complexe' (weet de precieze term niet) kruis met versieringen zoals je volgens mij ook op http://www.skyforger.lv kan zien.


dat zal ook nog wel een tijd zo blijven ben ik bang...

edit: dat dit soort dingen gebeuren bedoel ik, d'oh

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 30-10-2003 15:23]



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2003 15:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:21 schreef campske666 het volgende:
Kijk eens aan, kunne we toch nog gaan daten


*schudt nee* Zie eerdere posts!
Je bent misschien vast wel een goeie gast, maar simpelweg te rechts voor mij...
Maar als ik je nog 's tegenkom, drinken we een tje


..."Hate can only create more hate"...


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 15:24 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:23 schreef Immortella het volgende:
*schudt nee* Zie eerdere posts!
Je bent misschien vast wel een goeie gast, maar simpelweg te rechts voor mij...
Maar als ik je nog 's tegenkom, drinken we een tje




Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2003 15:26 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:24 schreef campske666 het volgende:





Sorry! Zou jij je niet ergeren dan aan mijn 'knuffelwoede'..?


..."Hate can only create more hate"...


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 15:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:26 schreef Immortella het volgende:


Sorry! Zou jij je niet ergeren dan aan mijn 'knuffelwoede'..?


Ik vind knuffellen ook heel fijn hoor. Maar alleen met fijne vrouwelijke personen, niet met moslimfundamentalistische bijstands profiteurs. Dat is het enige verschil...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2003 15:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht


hehe


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-10-2003 15:29 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 oktober 2003 15:29 schreef ZelThoR het volgende:

hehe





campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 15:30 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:29 schreef ZelThoR het volgende:

hehe


Dat is discriminerend tegenover racisten ! FOEI !!







chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-10-2003 15:31 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 oktober 2003 15:30 schreef campske666 het volgende:
Dat is discriminerend tegenover racisten ! FOEI !!








aanklagen!!

edit: voor een percentage wil ik wel getuigen dat een enorme racist bent, die na het zien van dit plaatje emotioneel beschadigd is geraakt

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 30-10-2003 15:32]



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2003 15:32 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:29 schreef ZelThoR het volgende:

hehe




quote:
Op 30 oktober 2003 15:29 schreef campske666 het volgende:
Ik vind knuffellen ook heel fijn hoor. Maar alleen met fijne vrouwelijke personen, niet met moslimfundamentalistische bijstands profiteurs. Dat is het enige verschil...


Kijk, aan dat soort uitspraken erger ik me nou...
Maar ik bedoelde meer mijn 'knuffelwoede' zoals jij het sarcastisch bedoelde... Met andere woorden: Zou jij je niet ergeren aan een (erg) linkse vriendin?


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen