IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Het blanke ras op zijn best (zeer triest) Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-10-2003 14:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:09 schreef campske666 het volgende:
Ik heb het niet over mogen. Want alles mag (blijkbaar). Je moet gewoon zelf beslissen wat je een goed idee lijkt en wat niet.

Inderdaad, en dat doen de "blanke" dames ook die voor een donkere kerel kiezen.
Ze moet het zelf weten, mij boeit het niks.


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 14:15 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:13 schreef wladimir het volgende:
Inderdaad, en dat doen de "blanke" dames ook die voor een donkere kerel kiezen.
Ze moet het zelf weten, mij boeit het niks.


Moeten ze achteraf wel niet komen zagen dat hun kinderen gepest worden, dat ze onder de duim ziten, of dat hun lieve moslim-echtgenoot de kinderen terug naar moslimistan heeft meegenomen.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-10-2003 14:18 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:15 schreef campske666 het volgende:
Moeten ze achteraf wel niet komen zagen dat hun kinderen gepest worden, dat ze onder de duim ziten, of dat hun lieve moslim-echtgenoot de kinderen terug naar moslimistan heeft meegenomen.

Eh, da's een minderheid, het probleem waar jij op doelt ligt vaak toch wat anders, meer bij die 'gansta-cultuur' en "kijke naar die geile wijjve" dat die gasten exponentieel toepassen, wat ook weinig respect jegens vrouwen inhoudt.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2003 14:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:15 schreef campske666 het volgende:
Moeten ze achteraf wel niet komen zagen dat hun kinderen gepest worden, dat ze onder de duim ziten, of dat hun lieve moslim-echtgenoot de kinderen terug naar moslimistan heeft meegenomen.


ja dat is natuurlijk het gevolg en dat is je eigen verantwoording vervolgens.
maar het zijn allemaal wel culturele verschillen die dit veroorzaken geen aangeboren raciale.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-10-2003 14:19 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 29 oktober 2003 14:09 schreef Gunman het volgende:
Wat heet tegenwoordig? De grote migrantenstroom zeg maar, komt pas van een generatie of twee terug. En gemengd, pfff, ik heb ook een groot hoofd

Mja, de Belgen zijn natuurlijk al ettelijke eeuwen 'gemengd'..
Maar goed, ik heb gemerkt dat ik als blanke blonde ook niet zomaar door iedereen geapprecieerd werd toen ik in Noorwegen woonde, en dat is echt niet prettig. Puur biologisch gezien, is rassenvermenging trouwens heel positief, dus zie ik het probleem niet.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-10-2003 14:21 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:19 schreef mislyd het volgende:
Mja, de Belgen zijn natuurlijk al ettelijke eeuwen 'gemengd'..
Maar goed, ik heb gemerkt dat ik als blanke blonde ook niet zomaar door iedereen geapprecieerd werd toen ik in Noorwegen woonde, en dat is echt niet prettig. Puur biologisch gezien, is rassenvermenging trouwens heel positief, dus zie ik het probleem niet.

Op erg kleine schaal krijg je anders idd dat redneck-inteelt fenomeen zeg maar, maarreeuh wat hadden ze daar dan precies voor probleem met een blanke blondine, de ondankbaren


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 14:21 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:18 schreef attila_de_hun het volgende:
ja dat is natuurlijk het gevolg en dat is je eigen verantwoording vervolgens.
maar het zijn allemaal wel culturele verschillen die dit veroorzaken geen aangeboren raciale.


Weet ik wel, die laatste opmerking was ook meer sarcastisch.
Het ding is dus dat mijn wereld-visie blijkbaar net iets anders is als die van de gemiddelde moderne mens. Daarom besef ik maar al te goed dat als ik hier (of elders) mijn mening volledig ga geven ik waarsch bij Varg mag gaan logeren.

[Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 29-10-2003 14:22]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2003 14:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:19 schreef mislyd het volgende:
Maar goed, ik heb gemerkt dat ik als blanke blonde ook niet zomaar door iedereen geapprecieerd werd toen ik in Noorwegen woonde, en dat is echt niet prettig.


he??? leg uit!!!! dat is gek! in noorwegen zijn ze toch ook behoorlijk blond?
maar je moet opok niet naar Noorwegen gaan maar naar nederland! wij waarderen bijna iedereen en zeker blondines. vraag maar rond aan het vrijgezelle mannelijk hollandse deel hier.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 29-10-2003 14:26 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:21 schreef campske666 het volgende:
Weet ik wel, die laatste opmerking was ook meer sarcastisch.
Het ding is dus dat mijn wereld-visie blijkbaar net iets anders is als die van de gemiddelde moderne mens. Daarom besef ik maar al te goed dat als ik hier (of elders) mijn mening volledig ga geven ik waarsch bij Varg mag gaan logeren.


Je hebt recht op je eigen mening, zoals iedereen dat heeft.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-10-2003 14:28 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 29 oktober 2003 14:21 schreef Gunman het volgende:
Op erg kleine schaal krijg je anders idd dat redneck-inteelt fenomeen zeg maar, maarreeuh wat hadden ze daar dan precies voor probleem met een blanke blondine, de ondankbaren

Tja, vooral mijn toenmalige vriend kreeg vaak te horen dat er meer dan genoeg Noorse blondines waren. Nochtans sprak ik de taal, en zijn er amper cultuurverschillen.. Ach ja, die Noren zwaaien graag met hun vlag en vinden zichzelf zo fantastisch daarboven.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 14:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:26 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Je hebt recht op je eigen mening, zoals iedereen dat heeft.


Ohja ? Waarom mag ik dan niet op straat tegen een Marokaan zeggen dat de Islam een achterlijke cultuur is ?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2003 14:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:21 schreef campske666 het volgende:
Weet ik wel, die laatste opmerking was ook meer sarcastisch.
Het ding is dus dat mijn wereld-visie blijkbaar net iets anders is als die van de gemiddelde moderne mens. Daarom besef ik maar al te goed dat als ik hier (of elders) mijn mening volledig ga geven ik waarsch bij Varg mag gaan logeren.

tsja, we leven allebei in een vrij land en jou mening is jou mening. daar valt niks aan te veranderen. mogelijk is "culturisme" aangeboren. ik zal eerlijk zijn; als ik een dichter zou hebben en die zou aankomen met een moslim- of christenfundamentalist(ongeacht welk ras verder) zou ik het toch ook zeer benauwd krijgen. ik vind het dus niet gek maar men moet gewoon niet te extreem worden anders wordt je net zoals die lui op die website of sdie orthodoxe joden. dat is ook niet goed


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-10-2003 14:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 oktober 2003 14:21 schreef campske666 het volgende:
Weet ik wel, die laatste opmerking was ook meer sarcastisch.
Het ding is dus dat mijn wereld-visie blijkbaar net iets anders is als die van de gemiddelde moderne mens. Daarom besef ik maar al te goed dat als ik hier (of elders) mijn mening volledig ga geven ik waarsch bij Varg mag gaan logeren.


Waarom denk je dat je afkomst je -meer-waarde bepaalt? Je hebt daar namelijk geen fuck voor gedaan!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-10-2003 14:34]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 14:34 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:29 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vind het dus niet gek maar men moet gewoon niet te extreem worden anders wordt je net zoals die lui op die website of sdie orthodoxe joden. dat is ook niet goed


t'is maar wat je "extreem" en "niet goed" noemt natuurlijk.
In Hitler's ogen zou iemand die "niet alle joden zijn slecht" zegde, extreem dom zijn...


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 14:36 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:33 schreef Mutilator het volgende:
Waarom denk je dat je afkomst je -meer-waarde bepaalt? Je hebt daar namelijk geen fuck voor gedaan!


Wie heeft het over meerwaarde ?


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-10-2003 14:36 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 29 oktober 2003 14:33 schreef Mutilator het volgende:
Waarom denk je dat je afkomst je -meer-waarde bepaalt? Je hebt daar namelijk geen fuck voor gedaan!

Exactly!

quote:
Op 29 oktober 2003 14:26 schreef attila_de_hun het volgende:
wij waarderen bijna iedereen en zeker blondines.

Dat is bij deze genoteerd.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2003 14:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:34 schreef campske666 het volgende:
t'is maar wat je "extreem" en "niet goed" noemt natuurlijk.
In Hitler's ogen zou iemand die "niet alle joden zijn slecht" zegde, extreem dom zijn...

ja ik weet het ook niet natuurlijk. Mensen moeten gewoon een relatie aangaan met die personen die ze graag willen(en die dat natuurlijk ook willen). En verder de consequenties zelf dragen en mij niet lastig vallen.Maar alleen maar binnen een beperkt groepje huwen en kinderen krijgen is je eigen groep verdoemen. er moet dus eens in de tijd vers bloed binnenkomen.


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 14:41 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:39 schreef attila_de_hun het volgende:
ja ik weet het ook niet natuurlijk. Mensen moeten gewoon een relatie aangaan met die personen die ze graag willen(en die dat natuurlijk ook willen). En verder de consequenties zelf dragen en mij niet lastig vallen.Maar alleen maar binnen een beperkt groepje huwen en kinderen krijgen is je eigen groep verdoemen. er moet dus eens in de tijd vers bloed binnenkomen.



Als je het echt op rassen niveau gaat bekijken kan je idd niet in je kleine groepje blijven.
Maar als je nu kijkt naar honden, als je dar teveel uitéénlopende rassen kweekt, dat kan goede resultaten geven, maar dat kan ook de goorste straathonden opleveren...

[Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 29-10-2003 14:42]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-10-2003 14:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 oktober 2003 14:36 schreef campske666 het volgende:
Wie heeft het over meerwaarde ?


Nou jij bijvoorbeeld.

Of beweer je dat het blanke ras evenwaardig is aan andere rassen en het daarom zuiver/ onbesmet moet blijven?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 29-10-2003 14:45 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:29 schreef campske666 het volgende:
Ohja ? Waarom mag ik dan niet op straat tegen een Marokaan zeggen dat de Islam een achterlijke cultuur is ?


Om dezelfde reden dat een Marrokkaan zich ook niet zo laatdunkend over jouw cultuur mag uitlaten.
Dat heet respect en het ontbreekt bij heel veel mensen die samen 1 ras vormen; domme mensen.
Natuurlijk heb je recht op een mening, mits deze gegrond is en je ruimte laat voor discussie.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-10-2003 14:46 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:41 schreef campske666 het volgende:
Als je het echt op rassen niveau gaat bekijken kan je idd niet in je kleine groepje blijven.
Maar als je nu kijkt naar honden, als je dar teveel uitéénlopende rassen kweekt, dat kan goede resultaten geven, maar dat kan ook de goorste straathonden opleveren...

Als je kijkt naar honden zijn rashonden vaak zwakker dan zogenaamde vuilnisbakkies... Rashonden hebben gemiddeld vaker kwalen dan worden gemiddeld minder oud.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 14:48 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:45 schreef Mutilator het volgende:
Nou jij bijvoorbeeld.

Of beweer je dat het blanke ras evenwaardig is aan andere rassen en het daarom zuiver/ onbesmet moet blijven?


Om te beginnen heb ik nergens gezegd dat het blanke ras beter is dan andere rassen !! Dat maak jij ervan .

En idd, volgens mij zijn alle rassen evenwaardig aan elkaar. En om de diversiteit en schoonheid van de verschillende rassen en culturen te behouden lijkt het me beter om er geen grote mengelmoes van te maken (daarom ben ik tegen de multiculturele stoofpot) , maar het zoveel mogelijk "appart" te houden.


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 14:50 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:46 schreef FireFox het volgende:
Als je kijkt naar honden zijn rashonden vaak zwakker dan zogenaamde vuilnisbakkies... Rashonden hebben gemiddeld vaker kwalen dan worden gemiddeld minder oud.


Ja, als ze te scherp gekweekt zijn ( te kleine kring). Maar je hebt ook on-officele "ras"honden die ook sterk zijn, zonder een mengeling te zijn van 34 verschillende soorten.


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 14:51 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:45 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Om dezelfde reden dat een Marrokkaan zich ook niet zo laatdunkend over jouw cultuur mag uitlaten.
Dat heet respect en het ontbreekt bij heel veel mensen die samen 1 ras vormen; domme mensen.
Natuurlijk heb je recht op een mening, mits deze gegrond is en je ruimte laat voor discussie.


Het gaat niet over respect of niet. Het kan iemand zijn mening zijn, en als dat je mening is (een domme mening of niet), verlies je blijkbaar het recht op vrije meningsuiting.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-10-2003 14:54 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:50 schreef campske666 het volgende:
Ja, als ze te scherp gekweekt zijn ( te kleine kring). Maar je hebt ook on-officele "ras"honden die ook sterk zijn, zonder een mengeling te zijn van 34 verschillende soorten.

Nee, maar ik spreek ook even het gemiddelde.
Je hebt natuurlijk zowel in rashonden en kruisingen sterkere en zwakkere exemplaren. Het zou natuurlijk goed mogelijk kunnen dat dit gemiddelde veroorzaakt wordt door de fokker die geen zak om dieren geeft. (en dus idd in te kleine kring fokt)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen