IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Het blanke ras op zijn best (zeer triest) Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2003 15:33 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:31 schreef chriz het volgende:
aanklagen!!

edit: voor een percentage wil ik wel getuigen dat een enorme racist bent, die na het zien van dit plaatje emotioneel beschadigd is geraakt


Overloper!!!


..."Hate can only create more hate"...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2003 15:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:30 schreef campske666 het volgende:
Dat is discriminerend tegenover racisten ! FOEI !!



Je hebt wel gelijk, eigenlijk


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-10-2003 15:34 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 oktober 2003 15:33 schreef Immortella het volgende:
Overloper!!!


heej! ik ben student! ik heb geld nodig!!

en trouwens, ik zei alleen dat ik ging getuigen dat hij schade had opgelopen, zow!puh!



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2003 15:35 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:33 schreef ZelThoR het volgende:
Je hebt wel gelijk, eigenlijk


Maakt niet, racisten verdienen het!



..."Hate can only create more hate"...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-10-2003 15:35 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 oktober 2003 15:35 schreef Immortella het volgende:
Maakt niet, racisten verdienen het!




maar....dat....ach, lama



campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 15:36 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:32 schreef Immortella het volgende:

Kijk, aan dat soort uitspraken erger ik me nou...
Maar ik bedoelde meer mijn 'knuffelwoede' zoals jij het sarcastisch bedoelde... Met andere woorden: Zou jij je niet ergeren aan een (erg) linkse vriendin?


Ik snap niet wat er te ergren viel aan die opmerking, maar idd, als m'n echt extreem links zou zijn zouden we nogal veel in elkaars haren zitten. Ik ben nogal veel bezig met dat "rechts" gedachtengoed (germaans heidendom, germaanse traditie's,...). Het is echt een groot en belangrijk deel van m'n leven.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-10-2003 15:38 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:35 schreef chriz het volgende:
maar....dat....ach, lama

LAMA???





chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-10-2003 15:38 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 oktober 2003 15:38 schreef MBMarduk het volgende:
LAMA???






duurde langer dan ik had verwacht



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2003 15:40 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:35 schreef chriz het volgende:
maar....dat....ach, lama


En ja, ik discrimineer racisten ook ja!

quote:
Op 30 oktober 2003 15:36 schreef campske666 het volgende:
Ik snap niet wat er te ergren viel aan die opmerking, maar idd, als m'n echt extreem links zou zijn zouden we nogal veel in elkaars haren zitten. Ik ben nogal veel bezig met dat "rechts" gedachtengoed (germaans heidendom, germaanse traditie's,...). Het is echt een groot en belangrijk deel van m'n leven.


Da's ook prima, je moet doen waar je achter staat.. Laat mij maar lekker een linkse trut zijn die Tbs'klantjes weer de maatschappij in probeert te helpen en die drugsverslaafden van de straat plukt om deze een nieuwe kans te bieden ...
[/hippiemodus]


..."Hate can only create more hate"...


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 15:42 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:40 schreef Immortella het volgende:

Da's ook prima, je moet doen waar je achter staat.. Laat mij maar lekker een linkse trut zijn die Tbs'klantjes weer de maatschappij in probeert te helpen en die drugsverslaafden van de straat plukt om deze een nieuwe kans te bieden ...
[/hippiemodus]


Ja...die mensen moeten er ook zijn waarsch, alhoewel ze voor mijn part die drugsverslaafden [extreem rechtse opmerking ] .



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2003 15:42 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:42 schreef campske666 het volgende:
Ja...die mensen moeten er ook zijn waarsch, alhoewel ze voor mijn part die drugsverslaafden [extreem rechtse opmerking ] .






..."Hate can only create more hate"...


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 30-10-2003 15:46 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:40 schreef Immortella het volgende:
...Laat mij maar lekker een linkse trut zijn die Tbs'klantjes weer de maatschappij in probeert te helpen en die drugsverslaafden van de straat plukt om deze een nieuwe kans te bieden ...
Gelukkig is dat hele TBS-gebeuren ook erg succesvol


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-10-2003 15:46 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 oktober 2003 15:46 schreef Magistus het volgende:
Gelukkig is dat hele TBS-gebeuren ook erg succesvol


*runs and hides*



campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 15:47 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:46 schreef Magistus het volgende:
Gelukkig is dat hele TBS-gebeuren ook erg succesvol


TBS betekent ?


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 30-10-2003 15:48 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:36 schreef campske666 het volgende:
Ik ben nogal veel bezig met dat "rechts" gedachtengoed (germaans heidendom, germaanse traditie's,...). Het is echt een groot en belangrijk deel van m'n leven.


Kan je mij eens uitleggen wat je precies met rechts bedoelt?


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2003 15:49 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:46 schreef Magistus het volgende:
Gelukkig is dat hele TBS-gebeuren ook erg succesvol


Jij zult er vast alles van weten??

Even voor de duidelijkheid: 'Onze' tbs-kliniek is behoorlijk succesvol ja.. Er zijn altijd mensen bij die niet te behandelen zijn en die altijd delict-gevaarlijk blijven.. Daarvoor komen er nu steeds meer longstay gebouwen bij tbs-klinieken, tbs'ers zitten daar over het algemeen tot hun dood...
Maar voor de rest: Wij behalen behoorlijk positieve resultaten hoor..


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2003 15:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:47 schreef campske666 het volgende:
TBS betekent ?


Ter Beschikking Stellen (van de regering).. Als iemand een ernstig (vaak gewelds-)delict heeft gepleegd, kan iemand TBS krijgen als deze geheel of gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaar wordt verklaard ten tijde van zijn/haar delict...


..."Hate can only create more hate"...


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 15:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:48 schreef Wolveken het volgende:
Kan je mij eens uitleggen wat je precies met rechts bedoelt?


Nee, eigenlijk niet. Ik ben gewoon wie ik ben, en als ik m'n mening zeg noemt iedereen me "extreem rechts".


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 30-10-2003 15:53 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:52 schreef campske666 het volgende:
Nee, eigenlijk niet.


Dacht ik al.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 15:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:53 schreef Wolveken het volgende:
Dacht ik al.


En heb je ook een punt, of wil je gewoon interessant doen ?


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 30-10-2003 15:56 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 30 oktober 2003 7:43 schreef campske666 het volgende:

Er is schoonheid in verscheidenheid, en ik vind niet dat we die verscheidenheid zomaar mogen opofferen uit schrik om "racist" genoemd te worden.



Maar daar pleit ik toch voor, je kan me nooit vertellen dat er niet blanke mensen blijven die met blanke mensen trouwen, en zwarte mensen met zwarte mensen maar een mengeling tussen twee (of meer) culturen is juist aanleiding tot nog een grotere verscheidenheid waar jij in het bovenstaande voor pleit...






"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2003 15:56 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:55 schreef campske666 het volgende:
En heb je ook een punt, of wil je gewoon interessant doen ?




..."Hate can only create more hate"...


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 30-10-2003 15:57 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:55 schreef campske666 het volgende:
En heb je ook een punt, of wil je gewoon interessant doen ?


Nee, ik dacht echt wel dat jij het was die interessant wou doen met "ik ben nogal veel bezig met rechts gedachtengoed" en "het is een belangrijk deel van mijn leven".

En altijd is het hetzelfde he, als je dan vraagt: wat is rechts? Tja, dan lukt het plots niet meer goed.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 15:59 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:56 schreef Phriar het volgende:
Maar daar pleit ik toch voor, je kan me nooit vertellen dat er niet blanke mensen blijven die met blanke mensen trouwen, en zwarte mensen met zwarte mensen maar een mengeling tussen twee (of meer) culturen is juist aanleiding tot nog een grotere verscheidenheid waar jij in het bovenstaande voor pleit...




Daar ga ik niet mee akkoord. Het gaat me trouwens niet eens over trouwen en rassen mengeling. Maar over cultuur mengeling. En in mijn ogen is het behoud van cultuur (met een natuurlijke ontwikkeling en kruisbestuiving) niet mogelijk in een globale multiculturele samenleving.


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 16:00 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 15:57 schreef Wolveken het volgende:
Nee, ik dacht echt wel dat jij het was die interessant wou doen met "ik ben nogal veel bezig met rechts gedachtengoed" en "het is een belangrijk deel van mijn leven".

En altijd is het hetzelfde he, als je dan vraagt: wat is rechts? Tja, dan lukt het plots niet meer goed.


Je beseft toch wel dat je nu gewoon belachelijk bezig bent...
je trekt een zin volledig uit z'n context, en negeert gewoon alles wat ik daarbij heb gezegd.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen