IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Het blanke ras op zijn best (zeer triest) Vorige pagina | Volgende pagina
far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 02-11-2003 14:07 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 29 oktober 2003 15:45 schreef Mutilator het volgende:
Nee? Dat 'blank gedrag' heet 'slavenhandel'.


HEAR!!! HEAR!!!!


euh..ja...headbang!!!!!


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 02-11-2003 14:15 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 29 oktober 2003 15:47 schreef campske666 het volgende:
Ja, alle blanken in Amerika zijn eigenlijk stiekum slavenhandelaars.
Met zo een houding zou ik nu nog lastig moeten zijn op de Italianen omdat de Romeinen de Kelten hier hebben liggen afslachten. Dat slaat nergens op.


Bulshit..dat was oorlog.. De slaven in de klassieke oudheid waren krijgsgevangenen die zich konden vrijkopen.

De Afrikaanse slavenvraagstuk was een vreemde; na de verovering van de nieuwe wereld, zagen de spanjaarden de indianen als minderwaardig.. niet christelijk en niet blank. Maar die indianen stierven bij bosjes. Uit "medelijden" hield een priester tijdens een conferentie een betoog dat indianen mensen zijn en dat mende beter die achterlijken uit afrika konden gebruiken...e3n voila.. de basis van slavenhandel was gelegd..en toen dachten de Hollanders...KASSA!!!!!!!!... jahaha de hollanders (en daar was limburg toen niet bij ) waren de 1e moderne slavenhandelaars. Een slavenvorm die gebaseerd was op de gedachte dat negers geen mensen zijn....ofwel racisme.

[Dit bericht is gewijzigd door far op 02-11-2003 14:31]


euh..ja...headbang!!!!!


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 02-11-2003 14:24 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 29 oktober 2003 16:48 schreef altx het volgende:
Ach, voor sommige mensen is het wel makkelijk dat de multiculturele samenleving mislukt is cq. zou zijn. Dan heb je tenminste een zondebok die je de schuld kan geven.

Stel dat er geen multiculturele samenleving was en het was dan nog steeds een ongelooflijke rotzooi, wie geef je dan de schuld?



Die discussie begint nu pas... 40 jaar zijn onze gastarbeiders op zichzelf gelaten en werd niks mee gedaan... eigenlijk moest 40 jaar geleden al die inburgering al zijn begonnen.. nee toen waren mohamed en ali alleen goed genoeg voor de hoogovens en om te kruipen in de mijnen. Nu pas zal de discussie beginnen.. hoe gaan we metr elkaar om en langzaam "the best of 2 cultures" ontstaan.

Trouwens, de multiculturele samenleving is een aspect van globalisering .. doordat kapitaal en informatie nu wereldwijd voor handen is zullen meerdere mensen kennis maken van nieuwe ideen, hierbij zal door migratie bevolkingsgroepen naar andere landen trekken om een bestaan op te bouwen... vergeet niet, mensen zijn in feite normaden... alleen hebben wij onze natuur vermenselijkt.. alles wat wij nodig hebben is bij ons.. dus we hoeven niet meer rond te trekken..


euh..ja...headbang!!!!!


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 02-11-2003 14:28 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 30 oktober 2003 7:43 schreef campske666 het volgende:
Ok, je hebt wel gelijk over dat mensen altijd wel dingen gaan vinden om je te pesten. Maar toch vind ik dat iets om te overwegen. Je kan ook zeggen ik nome m'n kind Anaalridder, anders pesten ze hem toch maar omdat ie een dikke neus heeft.

Wat betreft die "vertroebeling van huidskleuren", dat vind ik totaal onaanvaardbaar. Want op die manier meng je niet alleen rassen (wat op zich niet Zo erg is, buiten dat dan alle natuurlijke blondines verdwijnen ), maar je vermengt (lees: vernietigt) ook alle culturen. Mijn stnadpunt tegen de multiculturele maatschappij is dan ook niet er tegen omdat ze gefaald zou hebben (alles samenlevingen falen op een bepaald moment), maar omdat het gaat uitdraaien op een monoculturele wereld. Nu heb je nog verschillende culturen, op verschillende plaatsen. Maar als je die allemaal samen mixt, heb je niet verschillende culturen op dezelfde plaats, maar 1 lege cultuur over de hele wereld.
Er is schoonheid in verscheidenheid, en ik vind niet dat we die verscheidenheid zomaar mogen opofferen uit schrik om "racist" genoemd te worden.


Kijk en dat is rascisme in een politiek korrekt jasje... nogmaals culturen beinvloedden elkaar altijd... of heb je niet opgelet met geschiedenis


euh..ja...headbang!!!!!


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 02-11-2003 14:30 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 30 oktober 2003 10:44 schreef campske666 het volgende:
wat is er mis met een oud germaans symbool op je paard te zetten ?


het is een HINDOEISTISCH symbool.... ah ja... kruisbestuiving waar jij niet mee eens bent

[Dit bericht is gewijzigd door far op 02-11-2003 14:30]


euh..ja...headbang!!!!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-11-2003 14:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

jij hebt wel heel erg zin, om hierover te praten, he?


Oud Vuil.


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 02-11-2003 14:35 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 30 oktober 2003 14:25 schreef Immortella het volgende:
Nu weet ik weer waarom wij niet gingen daten...




misschien met mij *laat een bos rode rozen zien*


euh..ja...headbang!!!!!


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 02-11-2003 14:38 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 30 oktober 2003 14:53 schreef Immortella het volgende:
Ok, nu snap ik waar je op doelde..
Als ik heel eerlijk ben zou het sowieso moeilijk worden hoor, ik kan gewoon niet tegen rassenhaat, rassenscheiding (of gescheiden willen houden dan), antisemitisme of enig ander vorm van racisme..



KNUFFELS!!!!!! EEN KNUFFELREVOLUTIE!!!!!!!


euh..ja...headbang!!!!!


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 02-11-2003 14:39 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 30 oktober 2003 15:02 schreef chriz het volgende:
de joden zijn toch echt een ras, en dat ras is op een gegeven moment bekeerd tot een bepaalde religie...

toevoeging: zij zouden dan ook het uitverkoren ras zijn


yep Arabisch/ semetisch... net als de palestijnen.....


euh..ja...headbang!!!!!


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 02-11-2003 14:50 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 1 november 2003 16:12 schreef SkinPeeleR het volgende:
Wij zijn ook migranten door de grote volksverhuizing van een paar honderd jaar terug.. Kut, die veenlijk in het Drents museum is dus eigenlijk de autochtoon hier..


ja.. iedereen weg.... de eerst volgende trein met veewagons naar het oosten..... wat is het volgende station?......


euh..ja...headbang!!!!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2003 15:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Far je probeert met een barrage nietszeggende statements het probleem te verdoezelen die sommigen hier wilden aankaarten. En dat is nu eenmaal het algemene probleem van links dat ze veel zeggen met weinig betekenis en hun sterkste troef is het aanpraten van een schuldgevoel over iets wat 2 of 3 honderd jaar geleden gebeurde.

Als je mijn eerdere posts leest dan zal je zien dat ik geen racist of onderscheid maak op basis van etniciteit(zie mijn post over plaatsgebonden cultuur). Maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat elke cultuur intrinsiek even 'goed' is. Cultureel-relativisme is een verschrikking waardoor we hier in Europa maar moeten accepteren dat onaangepaste lieden hier mogen gedijen.

Je kan zeggen dat het de schuld is van Nederlanders is dat de gastarbeiders zich niet aanpasten maar je weet net zo goed als ik dat dat niet waar is. Als het wel zo is hoe verklaar je dan dat veel gastarbeidersgroepen zich wel konden aanpassen? Italianen, Portugezen etc.? Ik hoor daar in ieder geval weinig over. Zelfs de Turken hoor je relatief weinig over wat criminaliteit betreft. Maar de Noord-Afrikanen hoor je wel veel over. Als je denkt dat dit enkel door de bevooroordeelde media komt dan heb jij zelf ernstige vooroordelen of gigantische oogkleppen op.

Dat de Marokkanen een probleemgroep zijn komt niet door hun etniciteit nee. Het komt wel mede door hun ernstig achtergestelde omstandigheden en gebrek aan vrijheid in hun thuisland. Ze slaan hier dus door.

Oh en de Islam IS een achterlijke cultuur. Ik heb stiekem wel in Islamitische landen gewoond en veel gereisd in het Midden-Oosten en kan niet anders zeggen dat het gewoon achterlijk is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 02-11-2003 15:53 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 2 november 2003 15:09 schreef Chelman het volgende:
Far je probeert met een barrage nietszeggende statements
(zegt meer over jouw bekrompenheid)

het probleem te verdoezelen die sommigen hier wilden aankaarten. En dat is nu eenmaal het algemene probleem van links dat ze veel zeggen met weinig betekenis en hun sterkste troef is het aanpraten van een schuldgevoel over iets wat 2 of 3 honderd jaar geleden gebeurde.
(en van rechts om ze te verdoezelen, waardoor ze zich niet verantwoordelijk hoeven te voelen)

Als je mijn eerdere posts leest dan zal je zien dat ik geen racist of onderscheid maak op basis van etniciteit(zie mijn post over plaatsgebonden cultuur). Maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat elke cultuur intrinsiek even 'goed' is
(wat is een "goede"cultuur dan?).
Cultureel-relativisme is een verschrikking waardoor we hier in Europa maar moeten accepteren dat onaangepaste lieden hier mogen gedijen
(is een multi-etnische cultuur..wat een van de gevolgen van globaisering is relativisme?).

Je kan zeggen dat het de schuld is van Nederlanders is dat de gastarbeiders zich niet aanpasten maar je weet net zo goed als ik dat dat niet waar is. Als het wel zo is hoe verklaar je dan dat veel gastarbeidersgroepen zich wel konden aanpassen? Italianen, Portugezen etc.?
(dit omdat ze een christelijke-griekse achtergrond hebben)
Ik hoor daar in ieder geval weinig over. Zelfs de Turken hoor je relatief weinig over wat criminaliteit betreft.
(dit vanwege het feit dat de turken vanaf 1923 meer europeeser zijn geworden, uit mijn ervaring als jongerenwerker weet ik dat er genoeg problemen zijn onder turken
)

Maar de Noord-Afrikanen hoor je wel veel over
(welke landen zie jij als N-Afrikaans?).

Als je denkt dat dit enkel door de bevooroordeelde media komt dan heb jij zelf ernstige vooroordelen of gigantische oogkleppen op (nee, de problemen zijn er al langer en daar

werd nooit over gesproken.. dezelfde nederlandsers die eerst hippies waren zijn nu grote populisten... en of ik oogkleppen heb omdat ik met blijkbaar duidelijke redenen tegen jouw mening ben.. heeft meer te maken met jouw bekrompenheid dan met mijn oogkleppen!! ).

Dat de Marokkanen een probleemgroep zijn komt niet door hun etniciteit nee. Het komt wel mede door hun ernstig achtergestelde omstandigheden en gebrek aan vrijheid in hun thuisland. Ze slaan hier dus door. (door jongeren die hier geboren zijn?)

Oh en de Islam IS een achterlijke cultuur. Ik heb stiekem wel in Islamitische landen gewoond en veel gereisd in het Midden-Oosten en kan niet anders zeggen dat het gewoon achterlijk is (blijkbaar ben jij je villa niet naar buiten gekomen .)



Nogmaals, een mens moet inburgeren (taal en gewoontes) in de nederlandse samenleving om zijn zelfredzaamheid te vergroten. Eisen stellen mag ook.... maar om het "multicultureel drama"alleen op de allochtonen af te schuiven vind ik een zeer grote oogklep... een Nederlands spreekwoord zegt.. waar 2 ruzie hebben hebben 2 schuld...


euh..ja...headbang!!!!!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-11-2003 16:14 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 14:35 schreef far het volgende:
misschien met mij *laat een bos rode rozen zien*




quote:
Op 2 november 2003 14:38 schreef far het volgende:
KNUFFELS!!!!!! EEN KNUFFELREVOLUTIE!!!!!!!


Zucht... Ja, ik hou van knuffelen, ben een domme ignorante hippie die helemaal niks weet van culturele verschillen en de problemen die daardoor kunnen ontstaan..

Nothing personal, maar zodra ik zeg dat ik nogal links ben en elke vorm van racisme haat, dan begint iedereen over knuffelen...


..."Hate can only create more hate"...


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 02-11-2003 16:21 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

dat heeft niks met links te maken

en iedere man vindt knuffelen met vrouwen leuk... en niet alle mannen zijn links

ah ja, ik ben een bekrompen linkse met oogkleppen op


euh..ja...headbang!!!!!


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 02-11-2003 16:23 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 2 november 2003 14:30 schreef webblaster wim het volgende:
jij hebt wel heel erg zin, om hierover te praten, he?


hmm, meer zoiets van.. wel bij de feiten blijven.... maar je hebt gelijk.. een page is bijna vol met opmerkingen en voetnoten van mij..


euh..ja...headbang!!!!!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-11-2003 16:24 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 16:21 schreef far het volgende:
dat heeft niks met links te maken


Oké, als je het zo bedoelt...

quote:
en iedere man vindt knuffelen met vrouwen leuk... en niet alle mannen zijn links


Vrouwen vinden knuffelen met mannen ook leuk hoor , en ik weet onderhand al dat niet alle mannen links zijn nee...

quote:
ah ja, ik ben een bekrompen linkse met oogkleppen op




..."Hate can only create more hate"...


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 02-11-2003 16:40 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

bloemetje?


euh..ja...headbang!!!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-11-2003 17:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 16:21 schreef far het volgende:
dat heeft niks met links te maken

en iedere man vindt knuffelen met vrouwen leuk... en niet alle mannen zijn links

ah ja, ik ben een bekrompen linkse met oogkleppen op

Ik ben ook best links maar om slavernij nog steeds als oorzaak voor hedendaagse problemen te gebruiken gaat er bij mij niet in. Waarom hebben we het dan niet over de Inquisitie (was ook niet echtleuk)? en over Alexander de grote, Attila de hun , de Noormannen, Karel de Grote etc, etc. Iedereen in de wereld heeft dan wel iets om op terug te vallen.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-11-2003 17:52 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ach ja...mensen hè...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 02-11-2003 17:59 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 2 november 2003 17:50 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben ook best links maar om slavernij nog steeds als oorzaak voor hedendaagse problemen te gebruiken gaat er bij mij niet in. Waarom hebben we het dan niet over de Inquisitie (was ook niet echtleuk)? en over Alexander de grote, Attila de hun , de Noormannen, Karel de Grote etc, etc. Iedereen in de wereld heeft dan wel iets om op terug te vallen.


Een situatie is het gevolg van handelingen uit het verleden....... en slavernij, kolonialisme en westers imerialisme is toch wat korter geleden dan attila, alex..en de inquisitie..... het gaat over oorzaak en gevolg.... en niet om "hoe fout is een volk in het verleden geweest"

oftopic: je zegt dat je links bent, omdat je een knuffel van immortella wilt hebben
Lekker puh


euh..ja...headbang!!!!!


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 02-11-2003 18:00 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 2 november 2003 17:52 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ach ja...mensen hè...


vage wezens


euh..ja...headbang!!!!!


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 02-11-2003 18:02 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Haha wat triest


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-11-2003 18:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 17:59 schreef far het volgende:
oftopic: je zegt dat je links bent, omdat je een knuffel van immortella wilt hebben
Lekker puh


natuurlijk, wie niet.

maar, serieus, kun je je energie dan niet beter besteden aan hedendaagse slavernij of situaties waarbij mensen voor een schijntje als gastarbeider klote werk moeten doen (bijv in Arabië)?


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-11-2003 18:08 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 18:00 schreef far het volgende:
vage wezens
Inderdaad...allemaal fusileren...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 02-11-2003 18:29 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 18:07 schreef attila_de_hun het volgende:
natuurlijk, wie niet.

maar, serieus, kun je je energie dan niet beter besteden aan hedendaagse slavernij of situaties waarbij mensen voor een schijntje als gastarbeider klote werk moeten doen (bijv in Arabië)?


Kan je dan niet beter wat doen aan diersoorten die uitsterven?


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen