IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Het blanke ras op zijn best (zeer triest) Vorige pagina | Volgende pagina
mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-10-2003 13:47 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 29 oktober 2003 13:42 schreef Mutilator het volgende:
Die kinderen worden zo kort gehouden dat dat nooit gaat gebeuren; dat soort types tolereren alleen country & gospel.

Idd, het blijven biblethumpers.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-10-2003 13:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 oktober 2003 13:37 schreef Gunman het volgende:
...(wereldstaat==>ovens), ...



Wordt er nog steeds met dat privé gaskamertje gesmeten?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 13:48 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:47 schreef mislyd het volgende:
Idd, het blijven biblethumpers.


Ironisch eignelijk. Als er één ding NIET arisch is, is het wel het bijbel-verhaal.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 29-10-2003 13:48 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

die meid ziet er zeker goed uit


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 29-10-2003 13:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:46 schreef attila_de_hun het volgende:
nou jij had het over behoud van cultuur. een pikzwarte neger kan zich in principe toch volledig volgens de westerse cultuur leven? Die lui hebben het over rassen zuiver houden.

Goed gezien.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-10-2003 13:52 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:48 schreef campske666 het volgende:
Ironisch eignelijk. Als er één ding NIET arisch is, is het wel het bijbel-verhaal.

Ahem, dat "arisch" is ook te betwijfelen op zich (kwam van een volk uit het midden-oosten dacht ik). Maar ik begrijp je standpunt, het is weer een mooi voorbeeld van totale idiotie, gewoon alles voor hun kar spannen (onder andere een godsdienst die toch aan het jodendom is ontsproten).



I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-10-2003 13:52 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 29 oktober 2003 13:48 schreef campske666 het volgende:
Ironisch eignelijk. Als er één ding NIET arisch is, is het wel het bijbel-verhaal.

Tja, er bestaan duizenden interpretaties van dat sprookjesboekje.

Raszuiverheid en religie zijn allebei zo conservatief, dat ze vaak perfect samengaan.

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 29-10-2003 13:53]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 29-10-2003 13:52 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Waarom is raszuiverheid en het behouden van 'cultuur' zo belangrijk?
Het gaat toch werkelijk nergens over!!


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 13:54 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:52 schreef mislyd het volgende:


Rassenbehoud en religie zijn allebei zo conservatief, dat ze vaak perfect samengaan.


Ja, ze gaan best samen. Maar rassenbehoud, en het volgen van een religie van een ander ras is zo tegenstrijdig als maar kan zijn. Maar ja volgens dat soort heren is Jezus een blanke met blauwe ogen.


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 13:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:52 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Waarom is raszuiverheid en het behouden van 'cultuur' zo belangrijk?
Het gaat toch werkelijk nergens over!!


Cultuur is een belangrijk deel van je identiteit.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-10-2003 13:56 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:54 schreef campske666 het volgende:
Ja, ze gaan best samen. Maar rassenbehoud, en het volgen van een religie van een ander ras is zo tegenstrijdig als maar kan zijn. Maar ja volgens dat soort heren is Jezus een blanke met blauwe ogen.

je slaat nagels met koppen, Camps.
quote:
Op 29 oktober 2003 13:55 schreef campske666 het volgende:
Cultuur is een belangrijk deel van je identiteit.

Als die een beetje zinnig wordt aangewend is dat volledig terecht.


[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 29-10-2003 13:56]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2003 13:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:52 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Waarom is raszuiverheid en het behouden van 'cultuur' zo belangrijk?
Het gaat toch werkelijk nergens over!!
voor het nageslacht is het zelfs gezonder om met je met iemand voort te planten die zo ver mogelijk van je af staat. kijk maar eesn naar die antwerpse joden. die vallen vandaag of morgen allemaal dood neer.
cultuur kan ik me wel voorstellen. dat is toch lastig om met iemand te leven die geheel andere levenswijze en mogelijk waarden en normen heeft. in het extreme: een typische westere vrouw zou het niet lang bij de taliban of bij de aboriginals uit houden denk ik. Maar goed, als twee mensen echt perse samen willen leven moeten ze de meeste culturele verschillen wel kunnen overwinnen want [slijmmodus] liefde overwint alles[/slijmmodus]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-10-2003 13:58 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

http://www.elishastrom.com/Tradition/tradition.html
Zie je de vergelijkenis met moslimvrouwen..


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 13:59 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Noem me racist, maar het lijkt me toch geen goed idee om als blanke en zwarte samen kinderen te krijgen.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-10-2003 13:59 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:59 schreef campske666 het volgende:
Noem me racist, maar het lijkt me toch geen goed idee om als blanke en zwarte samen kinderen te krijgen.

ik ga hier geen uitspraken doen, maar NU gaat het hier aan het dansen..........


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-10-2003 14:00 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 29 oktober 2003 13:54 schreef campske666 het volgende:
Ja, ze gaan best samen. Maar rassenbehoud, en het volgen van een religie van een ander ras is zo tegenstrijdig als maar kan zijn. Maar ja volgens dat soort heren is Jezus een blanke met blauwe ogen.

Idd. Maar je weet toch dat zulke mensen altijd een of ander antwoord/citaat/ontkenning klaarhebben als ze geconfronteerd worden met al die tegenstrijdigheden.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2003 14:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:59 schreef campske666 het volgende:
Noem me racist, maar het lijkt me toch geen goed idee om als blanke en zwarte samen kinderen te krijgen.


ik noem jou geen rascist (waarschijnlijk bedoel je culturele verschillen)maar ben wel zeer benieuwd naar de reden (gedurfde uitspraak ook trouwens). als beide ouders gelukkig met elkaar zijn is het toch verder in orde?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-10-2003 14:02]


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 29-10-2003 14:01 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:55 schreef campske666 het volgende:
Cultuur is een belangrijk deel van je identiteit.


Dat ben ik tot op zekere hoogte wel met je eens, maar ben je bang dat het je afgenomen wordt?


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-10-2003 14:02 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:01 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Dat ben ik tot op zekere hoogte wel met je eens, maar ben je bang dat het je afgenomen wordt?

in mijn geval: Bang ben ik niet, maar ik wil het niet meemaken.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 14:03 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:00 schreef attila_de_hun het volgende:
ik noem jou geen rascist maar ben wel zeer benieuwd naar de reden (gedurfde uitspraak ook trouwens). als beide ouders gelukkig met elkaar zijn is het toch verder in orde?


Kijk, liefde en verliedheid heb je geen controle over, OK. Maar stel je nu voor dat ze een kind krijgen. Die gaat nog blank nog zwart zijn.
Gevolg:
- Andere mensen gaan het kind pesten (zeg niet dat het niet gebeurd, heb er t laatst nog een docu over gezien)
- Het kind heeft geen eigen achtergrond-cultuur, en dat kan best verwarrend zijn.

Ik weet dat zoiets zeggen tegenwoordig niet kan, maar ik vind het gewoon geen goed idee.
Maarja, ik ben ook in principe tegen de multiculturele samenleving, en dit hangt daar natuurlijk dicht bij samen.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 29-10-2003 14:06 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik ben echt verbijsterd door bepaalde uitspraken hier.....


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-10-2003 14:07 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 29 oktober 2003 13:59 schreef campske666 het volgende:
Noem me racist, maar het lijkt me toch geen goed idee om als blanke en zwarte samen kinderen te krijgen.

'Geen goed idee' is niet echt een argument he.
Los daarvan, waar zou je dan de grens trekken, want tegenwoordig is iedereen gemengd. Er is ook veel verschil tussen blanken onderling. Mogen die mooie Finse schedels wel gemengd worden met kleine Vlaamse kopkes etc?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-10-2003 14:09 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:07 schreef mislyd het volgende:
'Geen goed idee' is niet echt een argument he.
Los daarvan, waar zou je dan de grens trekken, want tegenwoordig is iedereen gemengd. Er is ook veel verschil tussen blanken onderling. Mogen die mooie Finse schedels wel gemengd worden met kleine Vlaamse kopkes etc?


Wat heet tegenwoordig? De grote migrantenstroom zeg maar, komt pas van een generatie of twee terug. En gemengd, pfff, ik heb ook een groot hoofd


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2003 14:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:03 schreef campske666 het volgende:
Kijk, liefde en verliedheid heb je geen controle over, OK. Maar stel je nu voor dat ze een kind krijgen. Die gaat nog blank nog zwart zijn.
Gevolg:
- Andere mensen gaan het kind pesten (zeg niet dat het niet gebeurd, heb er t laatst nog een docu over gezien)
- Het kind heeft geen eigen achtergrond-cultuur, en dat kan best verwarrend zijn.

Ik weet dat zoiets zeggen tegenwoordig niet kan, maar ik vind het gewoon geen goed idee.
Maarja, ik ben ook in principe tegen de multiculturele samenleving, en dit hangt daar natuurlijk dicht bij samen.



van mij mag je alles zeggen zolang je maar niet verwacht dat iedereen het met je eens is(en zonder gelijk verder ruzie te maken overigens).
Maar waar trek je de grens? mogen nederlanders en Denen wel kinderen maken? dan is dat kind geen echte nederlander en geen echte Deen. Waarschijnlijk zal niemand hier over vallen omdat de culturen nagenoeg identiek zijn. Kijk, ik zie als grootste evntueel probleem een verschil in cultuur. mama is een algerijnse moslimfundamentalist en papa een vlaamse communist (bij wijze van spreken) dat levert idd wel problemen op denk ik maar dat heeft verder niks met bijv. huidskleur te make.


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-10-2003 14:09 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 14:07 schreef mislyd het volgende:
'Geen goed idee' is niet echt een argument he.
Los daarvan, waar zou je dan de grens trekken, want tegenwoordig is iedereen gemengd. Er is ook veel verschil tussen blanken onderling. Mogen die mooie Finse schedels wel gemengd worden met kleine Vlaamse kopkes etc?



Ik heb het niet over mogen. Want alles mag (blijkbaar). Je moet gewoon zelf beslissen wat je een goed idee lijkt en wat niet.
Het cultuur verschil tussen finnen en belgen lijkt me iets kleiner dan dat tussen belgen en nigerianen. Maarja, t is maar waar je de grens trekt hé...


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen