IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Het blanke ras op zijn best (zeer triest) Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 10:44 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 10:39 schreef dzouwe het volgende:


Haha, wat een onzin dit zeg...


wat is er mis met een oud germaans symbool op je paard te zetten ?


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-10-2003 10:46 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Eh, oud germaans, ok, maar in deze vorm is het het hakenkruis, gebruik door ome Adolf, ja.

Enne op mörke: dat symbool: een Algiz rune met gristelijke palmtaksjes (is ook romains maar dat betekent het vast niet) rondom, zum kotsen gewoon en totaal belachelijk.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 10:49 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 10:46 schreef Gunman het volgende:
Eh, oud germaans, ok, maar in deze vorm is het het hakenkruis, gebruik door ome Adolf, ja.





Uncle Adolf...die VTM-docu reeks ook gezien ?


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 30-10-2003 10:49 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:

His Pride: Ez. 28:15-18 Iniquity was found in him--his heart was lifted up because of his beauty--He corrupted his wisdom for the sake of his splendor.



Hintje


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 30-10-2003 10:51 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

GODVR, ik kan dus geen plaatje vinden, ik zoek even door.


Dit slaat nergens op.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-10-2003 10:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 10:49 schreef campske666 het volgende:


Uncle Adolf...die VTM-docu reeks ook gezien ?

*zucht* nee , staat niet op mijn "te doen" lijst, ik weet voorlopig wel voldoende over die naziklojo's: het irriteerd me mateloos om te zien in hoe verre dat soort figuren de oude symboliek misbruik(t)en.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 10:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 10:53 schreef Gunman het volgende:
*zucht* nee , staat niet op mijn "te doen" lijst, ik weet voorlopig wel voldoende over die naziklojo's: het irriteerd me mateloos om te zien in hoe verre dat soort figuren de oude symboliek misbruik(t)en.


Ik vond het best interessant. Vooral zeer goed geacteerd van die kerel die Dolfie moest spelen


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 30-10-2003 12:00 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 30 oktober 2003 10:49 schreef campske666 het volgende:


Uncle Adolf...die VTM-docu reeks ook gezien ?


Uncle Adi! Jaaaaaaa! Zjou hev brought presents!


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-10-2003 12:12 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 19:39 schreef mislyd het volgende:
Onzin! Ik scheer met plezier alle extremisten over dezelfde kam.

Ik ben een Extreem-Metallist


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 13:04 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 12:12 schreef MBMarduk het volgende:
Ik ben een Extreem-Metallist



zeer triest


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 30-10-2003 13:05 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

ik ben het er mee eens dat nazi's, christenen, joden en islamieten niet over dezelfde kam moeten worden geschoren.

Nix scheren, dood met die lui.


Dit slaat nergens op.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2003 14:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Van die site:

"Here is a list of pictures we are looking for:

...

Children wearing pro-white clothing "

Hmm, dat mag samen met de Sieg Heil foto op de "d'oh" lijst.

Vond via de WC-site, deze site van de "World Churh of the Creator" http://www.wcotc.com. Ik dacht ook allerlie nare dingen zouden staan, maar kan niks vinden...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2003 14:25 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 13:32 schreef campske666 het volgende:
Ik vind het niet. k kan niet echt iets bezwarends vinden op deze site...


Nu weet ik weer waarom wij niet gingen daten...



..."Hate can only create more hate"...


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 14:26 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 14:25 schreef Immortella het volgende:
Nu weet ik weer waarom wij niet gingen daten...




Omdat ik te tam ben om verder te zoeken dan de openingspagina ?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2003 14:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 14:26 schreef campske666 het volgende:
Omdat ik te tam ben om verder te zoeken dan de openingspagina ?

Dat kan een reden zijn. Als je bij zulke simpele dingen al niet verder kan/durft/wil, hoe moet dat dan met een relatie of met sex? "Nee, ik doe je kleren niet uit, ben te lui om te zien wat er onder/achter zit."


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2003 14:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 14:26 schreef campske666 het volgende:
Omdat ik te tam ben om verder te zoeken dan de openingspagina ?


Nope, omdat ik je andere posts in dit topic ook gelezen heb, daar ben ik het gewoon niet mee eens...
En ja, ik ben een linkse trut!


..."Hate can only create more hate"...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-10-2003 14:37 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 14:36 schreef Immortella het volgende:
Nope, omdat ik je andere posts in dit topic ook gelezen heb, daar ben ik het gewoon niet mee eens...
En ja, ik ben een linkse trut!

Politiek stanpunten, en waarom ik er niet té diep op inga. Wat een regelrechte ramp dat zoiets mensen van elkaar weghoudt.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 14:37 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 14:35 schreef ZelThoR het volgende:
Dat kan een reden zijn. Als je bij zulke simpele dingen al niet verder kan/durft/wil, hoe moet dat dan met een relatie of met sex? "Nee, ik doe je kleren niet uit, ben te lui om te zien wat er onder/achter zit."



Ja, dat is me al meer dan eens overkomen...

" Ga van me af meid, ik ben zat, moet kotsen en wil slapen...ga van me ... "

Maar ja, je bent jong en je drinkt wat hé...


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 14:39 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 14:36 schreef Immortella het volgende:
Nope, omdat ik je andere posts in dit topic ook gelezen heb, daar ben ik het gewoon niet mee eens...
En ja, ik ben een linkse trut!


Mja, de meeste knappe meiden zijn wel links ja...één of andere zieke "grap" van de natuur. Achja gelukkig is m'n hand nog rechts.

Maar gelijk hierboven wordt gezegd zou het wel stom zijn als mensen hiervoor echt een relatie zouden vermijden, voor politiek.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2003 14:39 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 14:37 schreef Gunman het volgende:
Politiek stanpunten, en waarom ik er niet té diep op inga. Wat een regelrechte ramp dat zoiets mensen van elkaar weghoudt.


Nou, het was min of meer een grapje hoor..
Maar ik geef eerlijk toe, 'gewone' vrienden die dit soort ideeën erop na houden is prima, levert leuke discussies op denk ik..
Maar een relatie hebben met iemand die rechtse ideeën heeft wordt voor mij heel moeilijk denk ik.. Ben nogal extreem links en al zou je dan misschien boeiende discussies krijgen, het zou aan me gaan knagen denk ik...


..."Hate can only create more hate"...


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 30-10-2003 14:41 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

extreem links of extreem rechts, vind ze beiden nix..


Een kleine snol zit zo vol.


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 14:41 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 14:39 schreef Immortella het volgende:
Ben nogal extreem links en al zou je dan misschien boeiende discussies krijgen, het zou aan me gaan knagen denk ik...


Ik heb een vlaams-blok stemmende kameraad die gaat samen-wonen met een sociale hulpster. Extreem rechts met extreem links dus. Ze kunnen het blijkbaar goed met elkaar vinden.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-10-2003 14:43 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 14:39 schreef Immortella het volgende:
Nou, het was min of meer een grapje hoor..
Maar ik geef eerlijk toe, 'gewone' vrienden die dit soort ideeën erop na houden is prima, levert leuke discussies op denk ik..
Maar een relatie hebben met iemand die rechtse ideeën heeft wordt voor mij heel moeilijk denk ik.. Ben nogal extreem links en al zou je dan misschien boeiende discussies krijgen, het zou aan me gaan knagen denk ik...

Rechtse ideeën al meteen of extreem? Ik veronderstel dat eerste *schrapt "Immortella" uit zijn zwarte boekje "


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2003 14:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 14:41 schreef campske666 het volgende:
Ik heb een vlaams-blok stemmende kameraad die gaat samen-wonen met een sociale hulpster. Extreem rechts met extreem links dus. Ze kunnen het blijkbaar goed met elkaar vinden.


Blijkbaar kan het dus wel Maar dat betekent dat je elkaars standpunten wel moet respecteren en accepteren... Dat accepteren gaat al moeilijk bij mij, laat staan respecteren..
Ik ben zelf (toevallig) nog nooit verliefd geworden op iemand met rechtse ideeën, ik ben benieuwd wat ik zou doen als ik er later achter zou komen..
Ik denk dat ik zou afwachten hoe extreem deze ideeën zijn, maar dat er vroeg of laat toch gedonder om zou komen..


..."Hate can only create more hate"...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-10-2003 14:46 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Totale misanthropie is de enige juiste weg


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen