IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Het blanke ras op zijn best (zeer triest) Vorige pagina | Volgende pagina
Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 29-10-2003 16:15 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 16:14 schreef FireFox het volgende:
Ok.... zullen we nu maar weer eens verder gaan met de discussie, er is een apart lultopic dus ik snap niet dta dit nu weer perse hier moet.


Het komt door mij, ik hou al op!!!!!!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-10-2003 16:16 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-10-2003 16:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 16:16 schreef Voice Of Doom het volgende:

Het blanke ras op zijn best







(zeer triest)


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 29-10-2003 16:33 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 29 oktober 2003 14:03 schreef campske666 het volgende:
Kijk, liefde en verliedheid heb je geen controle over, OK. Maar stel je nu voor dat ze een kind krijgen. Die gaat nog blank nog zwart zijn.
Gevolg:
- Andere mensen gaan het kind pesten (zeg niet dat het niet gebeurd, heb er t laatst nog een docu over gezien)
- Het kind heeft geen eigen achtergrond-cultuur, en dat kan best verwarrend zijn.

Ik weet dat zoiets zeggen tegenwoordig niet kan, maar ik vind het gewoon geen goed idee.
Maarja, ik ben ook in principe tegen de multiculturele samenleving, en dit hangt daar natuurlijk dicht bij samen.



Als je rode haren hebt wordt je gepest (zoals m'n oom)
Als je een hazenlip hebt wordt je gepest (zoals ik)
Als je lang bent wordt je gepest
(zoals m'n pa)
Als je andere kleren draagt wordt je gepest, als je ouder arm zijn wordt je gepest, als je geen mobieltje hebt wordt je tegenwoordig al gepest

punt?

M'n oom, m'n vader en ik zijn allemaal blank, dit bleek toch geen reden om ons niet te pesten. Kinderen tussen twee culturen zullen misschien (of waarschijnlijk) gepest worden... Betekent dit volgens jou dat huwelijken tussen iemand in een rolstoel en een ongehandicapte ook niet mag? Dit is geen loze vergelijking trouwens, veel kinderen worden om hun ouders gepest...

Van mij mag je het zeggen, en ik zal je niet ervoor als racist uitmaken.

Maar ik begrijp je beweegredenen niet, kijk als je problemen hebt met de multiculturele samenleving (die volgens velen mislukt is, maar waar ik het dus totaal niet mee eens ben) is dat je zaak, maar gaan lopen verkondigen dat twee culturen op een kussen, daar slaapt een gepest kind tussen...

die vlieger gaat niet op, dat is je reinste angst rhetoriek in de trant van wat de boer niet kent dat vreet ie niet.

Als je wil zorgen dat kinderen niet gepest worden zou je juist voor de multiculturele huwelijken zijn, hoe meer er een vertroebeling van huidskleuren ontstaat hoe beter, op een gegeven moment zal dan niemand meer vreemd opkijken van een tussentintje...

imho natuurlijk


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-10-2003 16:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 16:33 schreef Phriar het volgende:
(...)
Maar ik begrijp je beweegredenen niet, kijk als je problemen hebt met de multiculturele samenleving (die volgens velen mislukt is, maar waar ik het dus totaal niet mee eens ben) (...)



Ach, voor sommige mensen is het wel makkelijk dat de multiculturele samenleving mislukt is cq. zou zijn. Dan heb je tenminste een zondebok die je de schuld kan geven.

Stel dat er geen multiculturele samenleving was en het was dan nog steeds een ongelooflijke rotzooi, wie geef je dan de schuld?

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 29-10-2003 16:49]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 29-10-2003 16:50 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

psiessss


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 29-10-2003 16:54 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Bah wat een stomme opmerkingen plaats ik, nu een tijdje mijn bek dicht houden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-10-2003 18:58 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik vind het een beetje triest dat iedereen tegen blank extrimisten is maar moslims hier vrolijk de jihad aan de man mogen brengen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-10-2003 19:01 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Voor zover ik me kan herinneren waren daar ook genoeg topics over anders. Het is beide even gevaarlijk. En je kop in het zand steken voor een van de beide is nog linker.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-10-2003 19:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bedoel je met hier ZM of Nederland?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-10-2003 19:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 29 oktober 2003 13:46 schreef attila_de_hun het volgende:
nou jij had het over behoud van cultuur. een pikzwarte neger kan zich in principe toch volledig volgens de westerse cultuur leven? Die lui hebben het over rassen zuiver houden.


ligt eraan wat je als westers ziet. westers is naar mijn mening cultuur en normen & waardenloos.


Je moeder.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-10-2003 19:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 18:58 schreef impaled succubus het volgende:
ik vind het een beetje triest dat iedereen tegen blank extrimisten is maar moslims hier vrolijk de jihad aan de man mogen brengen.

Misschien wat kort door de bocht, maar daar valt wat voor te zeggen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-10-2003 19:39 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 29 oktober 2003 18:58 schreef impaled succubus het volgende:
ik vind het een beetje triest dat iedereen tegen blank extrimisten is maar moslims hier vrolijk de jihad aan de man mogen brengen.

Onzin! Ik scheer met plezier alle extremisten over dezelfde kam.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-10-2003 19:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 19:39 schreef mislyd het volgende:
Onzin! Ik scheer met plezier alle extremisten over dezelfde kam.


Idd.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-10-2003 19:56 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 16:48 schreef altx het volgende:
Ach, voor sommige mensen is het wel makkelijk dat de multiculturele samenleving mislukt is cq. zou zijn. Dan heb je tenminste een zondebok die je de schuld kan geven.

Stel dat er geen multiculturele samenleving was en het was dan nog steeds een ongelooflijke rotzooi, wie geef je dan de schuld?


De gristenhonden.


Bazzio Attacks!!!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 30-10-2003 0:47 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 16:48 schreef altx het volgende:
Ach, voor sommige mensen is het wel makkelijk dat de multiculturele samenleving mislukt is cq. zou zijn. Dan heb je tenminste een zondebok die je de schuld kan geven.

Stel dat er geen multiculturele samenleving was en het was dan nog steeds een ongelooflijke rotzooi, wie geef je dan de schuld?
Ikj heb geen Moslims/Joden/negers/weet ik wat nodig om ergens een zondebok voor te vinden


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 7:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 16:33 schreef Phriar het volgende:

Als je wil zorgen dat kinderen niet gepest worden zou je juist voor de multiculturele huwelijken zijn, hoe meer er een vertroebeling van huidskleuren ontstaat hoe beter, op een gegeven moment zal dan niemand meer vreemd opkijken van een tussentintje...

imho natuurlijk


Ok, je hebt wel gelijk over dat mensen altijd wel dingen gaan vinden om je te pesten. Maar toch vind ik dat iets om te overwegen. Je kan ook zeggen ik nome m'n kind Anaalridder, anders pesten ze hem toch maar omdat ie een dikke neus heeft.

Wat betreft die "vertroebeling van huidskleuren", dat vind ik totaal onaanvaardbaar. Want op die manier meng je niet alleen rassen (wat op zich niet Zo erg is, buiten dat dan alle natuurlijke blondines verdwijnen ), maar je vermengt (lees: vernietigt) ook alle culturen. Mijn stnadpunt tegen de multiculturele maatschappij is dan ook niet er tegen omdat ze gefaald zou hebben (alles samenlevingen falen op een bepaald moment), maar omdat het gaat uitdraaien op een monoculturele wereld. Nu heb je nog verschillende culturen, op verschillende plaatsen. Maar als je die allemaal samen mixt, heb je niet verschillende culturen op dezelfde plaats, maar 1 lege cultuur over de hele wereld.
Er is schoonheid in verscheidenheid, en ik vind niet dat we die verscheidenheid zomaar mogen opofferen uit schrik om "racist" genoemd te worden.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 30-10-2003 8:55 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Die lui zijn echt ziek


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 30-10-2003 10:32 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ha kijk, via die white-children site:



Is de kop plaat van de national alliance.
Die dus ook nazi's zijn.

Dames en heren wat valt u op aan het logo!?

Kom op blackies!!! Dat is niet zomaar gekozen? Wat zien wij?


Dit slaat nergens op.


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 10:33 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Helaas kan ik dit plaatje niet zien...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-10-2003 10:34 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2003 10:32 schreef mörke het volgende:
Ha kijk, via die white-children site:

*plaatje*

Is de kop plaat van de national alliance.
Die dus ook nazi's zijn.

Dames en heren wat valt u op aan het logo!?

Kom op blackies!!! Dat is niet zomaar gekozen? Wat zien wij?

Het lijkt op een peace teken... maar dat bedoelen ze zeker niet?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-10-2003 10:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Oe, dan gaat het waarsch dat rune-teken/nasi-symbooltje zijn. Vet !


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 30-10-2003 10:38 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Eh. Nee.


Dit slaat nergens op.


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 30-10-2003 10:39 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht



Haha, wat een onzin dit zeg...


changed to 'ouwe'


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-10-2003 10:41 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Idd geen gezicht, dat strikje.


Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen