IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : hartklachten Vorige pagina | Volgende pagina
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 16-04-2008 18:00 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Dankje..


Het is de lichtinval ;')


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 16-04-2008 18:11 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2008 14:10 schreef MMayo het volgende:
Dan is het toch geen hartoperatie?
Dan denk ik eerder aan snijden in/naast je hart ipv net onder je schouder.


Even voor alle duidelijkheid om misvattingen te voorkomen een open hartoperatie wil zeggen dat men het hart stil legt en dat het uit het lichaam genomen word.
En ik kan het weten, want heb er inmiddels 3 met veel succes doorstaan.
Bij een "gewone" hartoperatie blijft het hart gewoon in het lichaam en kan er "gesleuteld" worden aan omliggende aderen, kastjes e.d..
Als men maar iets doet, wat enigszins te maken heeft met het hart of de omringende aderen dan spreekt men al over "een hartoperatie".
De vraag is natuurlijk hoe je het wil classificeren, want ik heb enkele vrienden die pace-makers e.d. hebben en als daar iets aan moet gebeuren (vervangen batterijen of de pace-maker zelf) dan zeggen ze dat gewoon zo, en spreken zij niet over een hartoperatie als zodanig.
Tot zover deze berichtgeving van uw bionic man


an evil incarnation of DEATH!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 16-04-2008 19:00 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Bionic man


Het is de lichtinval ;')


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 16-04-2008 19:02 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Nehhhhhhh dat is Argus al.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 16-04-2008 19:20 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2008 19:02 schreef Vikingblood het volgende:
Nehhhhhhh dat is Argus al.


Aha dus die gast heeft ook een kunstof aorta? Cool, ik dacht dat ik 1 van de weinige was in Nederland


an evil incarnation of DEATH!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-04-2008 19:21 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Voor zover ik weet heeft hij slechts een kunststof gevoel voor humor.


Bruce Banner


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 16-04-2008 19:22 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

iig meerdere dingen om z`n leven aangenaam te maken..oa braces..

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 16-04-2008 19:22]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 16-04-2008 19:37 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2008 19:21 schreef Lainedil het volgende:
Voor zover ik weet heeft hij slechts een kunststof gevoel voor humor.



das op zich ook wel bionic, haha cool!


an evil incarnation of DEATH!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-04-2008 20:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2008 18:11 schreef Dark incarnation het volgende:
Even voor alle duidelijkheid om misvattingen te voorkomen een open hartoperatie wil zeggen dat men het hart stil legt en dat het uit het lichaam genomen word.
En ik kan het weten, want heb er inmiddels 3 met veel succes doorstaan.
Bij een "gewone" hartoperatie blijft het hart gewoon in het lichaam en kan er "gesleuteld" worden aan omliggende aderen, kastjes e.d..
Als men maar iets doet, wat enigszins te maken heeft met het hart of de omringende aderen dan spreekt men al over "een hartoperatie".
De vraag is natuurlijk hoe je het wil classificeren, want ik heb enkele vrienden die pace-makers e.d. hebben en als daar iets aan moet gebeuren (vervangen batterijen of de pace-maker zelf) dan zeggen ze dat gewoon zo, en spreken zij niet over een hartoperatie als zodanig.
Tot zover deze berichtgeving van uw bionic man


Ah thnx voor de opheldering. Ik denk dat die vrienden van je er gewoon wat duidelijker in zijn, door het te benoemen naar wat het is.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 16-04-2008 20:56 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2008 20:39 schreef MMayo het volgende:
Ah thnx voor de opheldering. Ik denk dat die vrienden van je er gewoon wat duidelijker in zijn, door het te benoemen naar wat het is.



Ach ja een gevalletje van ervaringsdeskundigheid zullen we maar zeggen Ik ga trouwens komend weekend naar mijn medelotgenoten, gelukkig getrouwd stel van tegen de 40, beiden een zware hartafwijking en genietend van het leven Goed voor al ruim 15 jaar warme vriendschap, das toch fantastisch.
En als klap op de vuurpijl, ga ik met hun en nog een ander stel (ook beiden hartpatient) naar het schitterende Tampere in Finland!!!!
O ja, trek nu maar a.u.b. niet de conclusie dat mijn toekomstige lief ook perse hartpatient moet zijn, ook voor de gezonde metalchicks ben ik te scoren

pfffffffffff, dit gaat als een zeer slechte oproep klinken, dus ik stop er maar mee


an evil incarnation of DEATH!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-04-2008 20:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-04-2008 21:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2008 20:56 schreef Dark incarnation het volgende:
O ja, trek nu maar a.u.b. niet de conclusie dat mijn toekomstige lief ook perse hartpatient moet zijn, ook voor de gezonde metalchicks ben ik te scoren





Nix
Usericon van Nix
Posted 17-04-2008 16:22 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Moet je even het ZM-exen/stelletjes topic opzoeken.

Ik geloof dat het date topic overleden is.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 17-04-2008 17:09 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2008 16:22 schreef Nix het volgende:
Moet je even het ZM-exen/stelletjes topic opzoeken.

Ik geloof dat het date topic overleden is.



Nou zo desperate ben ik nou ook weer niet


an evil incarnation of DEATH!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-04-2008 17:53 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Is het al dood?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2008 17:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2008 17:53 schreef blonde rockgod het volgende:
Is het al dood?


Zo van dat je zeg, ja subtiel zeg.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-04-2008 17:55 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 17 april 2008 17:54 schreef MMayo het volgende:
Zo van dat je zeg, ja subtiel zeg.


Oh, hehehe, ik bedoel het libido van Dark nogwat.... Hehehehe, anders zou het wel lomp zijn, en dat ben ik nooit.



Oftoch?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2008 17:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2008 17:55 schreef blonde rockgod het volgende:
Oh, hehehe, ik bedoel het libido van Dark nogwat.... Hehehehe, anders zou het wel lomp zijn, en dat ben ik nooit.



Oftoch?


Jij lomp? Neeee joh.
Maar je libido verhaal geloof ik niet.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-04-2008 18:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe het kon subtieler idd in een topic over hartklachten


Je moeder.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 17-04-2008 18:50 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2008 17:53 schreef blonde rockgod het volgende:
Is het al dood?



Gelukkig niet, zou zonde zijn voor de mensheid


an evil incarnation of DEATH!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 17-04-2008 21:53 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Nou ik mag over 2 uur niet meer eten voor 24 uur


Het is de lichtinval ;')


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-04-2008 21:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nogmaals sterkte met alles!! Gaat vanzelf goed komen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 17-04-2008 22:07 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Het komt allemaal vast wel goed maar ik ben zo bang dat ik weer complicaties krijg zoals de vorige keer.
Heb nog geen enkele operatie gehad zonder complicaties namenlijk..


Het is de lichtinval ;')


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-04-2008 22:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Positief denken is al een hele stap in de goede richting...dit meen ik serieus! Met mentale kracht kom je ver


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 17-04-2008 22:29 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ik ga morgen positief om 5 uur opstaan en om 6 uur vertrekken haha
Lang leven de files


Het is de lichtinval ;')


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen