IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : hartklachten Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2004 20:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wanneer heb je nou precies een hartritmestoornis ik heb ook wel eens last dat ik het hel heet heb en dat me hart heel hard klopt en dan weer niet, ik had eerst de ene minuut een hartslag van 180 een minuut later 60 (dit is sneller als ik bullit drink)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 13-01-2004 20:34 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:27 schreef varanus het volgende:
Volgens de cardiologen die mij hebben behandeld was ik er veel te vroeg bij.Ik heb gisteren 2 ziekenhuizen van binnen gezien(de eerste hulp in ziekenhuis 1,en de hartbewaking in ziekenhuis 2,omdat ziekenhuis 1 vol was...)en ik ben vervoerd in een ambulance,en in beide ziekenhuizen en in de ambulance vonden ze het een vreemde zaak.
Hmm, ik ken ook jonge mensen die er last van hebben, maar dan is het een afwijking aan het hart, die niet door ouderdom of ongezond leven veroorzaakt is. Het is dan ook niet levensgevaarlijk. Waarschijnlijk is het bij jou wat anders geweest. Wel goed op jezelf passen hoor! Je leeft maar 1 keer!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 20:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:33 schreef ElitE het volgende:
wanneer heb je nou precies een hartritmestoornis ik heb ook wel eens last dat ik het hel heet heb en dat me hart heel hard klopt en dan weer niet, ik had eerst de ene minuut een hartslag van 180 een minuut later 60 (dit is sneller als ik bullit drink)
180 -->> je denkt dat je moeder je betrapt op rukken
60 -->> het is gelukkig niet zo, vrolijk doorsjorren!


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 13-01-2004 20:34 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:33 schreef ElitE het volgende:
wanneer heb je nou precies een hartritmestoornis ik heb ook wel eens last dat ik het hel heet heb en dat me hart heel hard klopt en dan weer niet, ik had eerst de ene minuut een hartslag van 180 een minuut later 60 (dit is sneller als ik bullit drink)
Dat kan ook een paniekaanval zijn.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 20:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:34 schreef anonymous het volgende:
Dat kan ook een paniekaanval zijn.
Dat zei ik


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2004 20:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 januari 2004 20:34 schreef anonymous het volgende:
Dat kan ook een paniekaanval zijn.

nee niet als ik rustig met normale dingen bezig ben.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 13-01-2004 20:37 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:35 schreef Jenje het volgende:
Dat zei ik


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 20:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:37 schreef ElitE het volgende:
nee niet als ik rustig met normale dingen bezig ben.
Kijk, mijn verklaring klopt!

@Varanus; dude lekker chillen vanaf nu!


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 13-01-2004 20:39 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:37 schreef ElitE het volgende:
nee niet als ik rustig met normale dingen bezig ben.
Dat kan zomaar opkomen hoor. Maar goed, misschien is het bij jou wel een hartritmestoornis, hoor. Weet niet waar je blijer mee moet zijn trouwens...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2004 20:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 januari 2004 20:34 schreef Jenje het volgende:
180 -->> je denkt dat je moeder je betrapt op rukken
60 -->> het is gelukkig niet zo, vrolijk doorsjorren!

nee deze ene keer was dat niet het geval


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 13-01-2004 20:40 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 13:59 schreef Smoochy het volgende:
Ok ik ben na mijn geboorte geopereerd aan me hart een zogenaamde mustard operatie en dat was in 77 ik was net 9 maand, mijn rechter ader zat links en links zat rechts en dat hebben ze ff omgewisseld daardoor moet ik wel me hele leven bloedverdunners slikken, maar das niet zo erg want verder mag ik alles, maar dan bedoel ik ook alles.

Heb dus een litteken over mijn borst met 148 hechtingen.


Bij mij hebben ze in 85 een week na mijn geboorte alles omgewisseld. Volgens mij ook mijn aders. Ik loop dus ook met zo een leuke streep. Ik hoef alleen geen bloedvberdunners te slikken. Maar ik heb toen ik zeven was wel nog een keer een (expirimentele)operatie gehad, omdat een litteken op een bloedvat niet was meegegroeid. Maar ik mag idd ook verder alles, behalve roken, want teer blijft heel makkelijk achter die littekens in m'n bloedvaten hangen en ik heb geen behoefte aan nog een keer een bloedvat vernauwing.

@ varanus > lijkt me idd niet prettig voor je, je hebt nog zeker de helft van je leven voor je staan. Dat wil je toch niet missen. Dus idd maar goed dat je stopt met roken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2004 20:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 januari 2004 20:39 schreef anonymous het volgende:
Dat kan zomaar opkomen hoor. Maar goed, misschien is het bij jou wel een hartritmestoornis, hoor. Weet niet waar je blijer mee moet zijn trouwens...

naja ik kan het stoppen door een biertje te nemen
dus zolang de bullit/bier-ratio goed is vind ik het best


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 13-01-2004 20:41 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:40 schreef ElitE het volgende:
naja ik kan het stoppen door een biertje te nemen
dus zolang de bullit/bier-ratio goed is vind ik het best


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2004 20:54 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:33 schreef ElitE het volgende:
wanneer heb je nou precies een hartritmestoornis ik heb ook wel eens last dat ik het hel heet heb en dat me hart heel hard klopt en dan weer niet, ik had eerst de ene minuut een hartslag van 180 een minuut later 60 (dit is sneller als ik bullit drink)



Hehe,mijn hartslag zat gedurende drie dagen tussen de 130 en de 182 in.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2004 20:55 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:34 schreef Jenje het volgende:
180 -->> je denkt dat je moeder je betrapt op rukken
60 -->> het is gelukkig niet zo, vrolijk doorsjorren!



WHAAHAHAHAHA


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2004 20:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



@ varanus > lijkt me idd niet prettig voor je, je hebt nog zeker de helft van je leven voor je staan. Dat wil je toch niet missen. Dus idd maar goed dat je stopt met roken.[/quote]


Ik zal m'n best doen,maar weet uit ervaring dat het erg moeilijk gaat worden....


spelfout weggehaald...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-01-2004 23:00 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:34 schreef anonymous het volgende:
Hmm, ik ken ook jonge mensen die er last van hebben, maar dan is het een afwijking aan het hart, die niet door ouderdom of ongezond leven veroorzaakt is. Het is dan ook niet levensgevaarlijk.


Juist, en dat heb ik dus. Heb sinds dat ik weet dat ik besta al een hartritmestoornis. Dus niet door ouder worden of ongezond leven veroorzaakt. Niet levensbedreigend, maar wel heel erg vervelend.

@varanus: Heel veel sterkte! Hoop dat je er weer volledig boven op komt, en dat het je niet weer gebeurt!


[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 13-01-2004 23:00]


..."Hate can only create more hate"...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-01-2004 23:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:34 schreef Jenje het volgende:
180 -->> je denkt dat je moeder je betrapt op rukken
60 -->> het is gelukkig niet zo, vrolijk doorsjorren!
Betrapt jouw moeder je op jouw leeftijd daar nog op?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-01-2004 12:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

sterkte varanus


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 14-01-2004 17:37 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

schrik je van ja
g'luck


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 14-01-2004 17:44 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Ik had ooit eens hartkloppingen bij een van mijn eerste jointjes. Geen pretje, zeker niet in combinatie met dat paranoia-effect van cannabis.


Uit liefde voor ZM.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 14-01-2004 17:51 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

En die keer dat ik een grote kras op m'n emperor anthems schijf ontdekte had ik ook hartklachten!


Uit liefde voor ZM.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-01-2004 17:54 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Een vriendin van me had op haar 18 of zelfs eerder al wat last van ruis op haar hart.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 14-01-2004 18:09 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 17:44 schreef adder het volgende:
Ik had ooit eens hartkloppingen bij een van mijn eerste jointjes. Geen pretje, zeker niet in combinatie met dat paranoia-effect van cannabis.

Wat zijn hartkloppingen precies? Heb volgens mij ook wel eens zoiets gehad...


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 14-01-2004 18:14 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 18:09 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Wat zijn hartkloppingen precies? Heb volgens mij ook wel eens zoiets gehad...


Als je hart als een razende zot tekeer gaat.
Voelt niet meer aan als kloppen maar als hard gedril.


Uit liefde voor ZM.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen