IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : hartklachten Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 17-04-2008 22:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2008 19:21 schreef Lainedil het volgende:
Voor zover ik weet heeft hij slechts een kunststof gevoel voor humor.
proest


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-04-2008 22:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hopeloos geval


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-04-2008 23:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Succes, Kimmey!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-04-2008 23:07 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2008 23:04 schreef De Tegenpartij het volgende:
Succes, Kimmey!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-04-2008 5:21 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Dankje!
Nog een paar uurtjes!

Edit: leuk joh nuchter zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 18-04-2008 5:21]


Het is de lichtinval ;')


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-04-2008 5:59 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

En ik ga naar Het UMC Utrecht toe!

Spreek jullie weer als ik terug ben met verslag


Het is de lichtinval ;')


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 18-04-2008 6:53 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Of niet .....


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-04-2008 7:05 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

ja of niet natuurlijk...

Zo nu mag ik eerst een uur gaan wachten
lang leven het internetcafe hier haha


Het is de lichtinval ;')


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-04-2008 8:11 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Oh, lekker dan.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-04-2008 19:18 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Nou ik ben weer terug.
Om 8 uur gemeld bij de centrale opname balie en moest eerst nog wat onderzoeken doen.
Was uiteindelijk om half 10 klaar daarmee.
Toen heb ik tot 12:15 gewacht op mijn opname gesprek.
Om 12:45 was er eindelijk plek voor me, heb ik een kalmeringspil/spierverslapper gekregen, ben toen nog voor de laatste check-up geweest en om 13:00 lag ik op de OK.
Nou ik werd aangesloten op van allerlei zooi, infuus en er werd nog kalmeringsmiddel ingespoten. Toen kreeg zo'n uber sexy haarnetje op rrrr....
Maargoed toen kreeg ik de eerste 5 verdovingsspuiten die echt enorm zeer deden, en daarna de laatste 3.
Toen begon het snijfestijn hehe.
Heb gelukkig geen antibiotica gekregen, daar was ik wel blij mee.

Om 14:30 werd ik weer richting de verpleegafdeling gereden en om 17:00 was ik weer thuis!

En dit klote ding heeft er al die tijd ingezeten:




Het is de lichtinval ;')


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-04-2008 19:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

uh, ik dacht dat het vet ernstig was, hoe kom je dan zo snel weer thuis?

edit; maar goed dat het goes is gegaan uiteraard ^^

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-04-2008 19:20]


Je moeder.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-04-2008 19:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Welkom terug


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-04-2008 19:21 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2008 19:19 schreef karnivoor het volgende:
uh, ik dacht dat het vet ernstig was, hoe kom je dan zo snel weer thuis?

edit; maar goed dat het goes is gegaan uiteraard ^^


Nou het is ook een vrij riskante operatie maar omdat ik deze keer geen antibiotica gekregen heb, mocht ik naar huis toe gelukkig!
Ik wa sniet misselijk ofzo


Het is de lichtinval ;')


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-04-2008 19:22 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2008 19:20 schreef Hub de Gallier het volgende:
Welkom terug


Dankje


Het is de lichtinval ;')


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-04-2008 19:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Tegenwoordig worden patienten toch al snel terug naar huis gestuurd. Als ze je 's middags al naar huis sturen kan er 's avond iemand anders in dat bed....wat neerkomt op: 2 patienten betalen voor dat bed op dezelfde dag oftwel 2 maal inkomsten voor 1 bed terwijl dat voorheen maar 1 maal inkomsten was.

Tegenwoordig zijn patienten geen patienten meer maar gewoon inkomsten.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-04-2008 19:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2008 19:22 schreef Kimmey het volgende:
Dankje
You're welcome


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-04-2008 19:38 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2008 19:25 schreef Hub de Gallier het volgende:
Tegenwoordig worden patienten toch al snel terug naar huis gestuurd. Als ze je 's middags al naar huis sturen kan er 's avond iemand anders in dat bed....wat neerkomt op: 2 patienten betalen voor dat bed op dezelfde dag oftwel 2 maal inkomsten voor 1 bed terwijl dat voorheen maar 1 maal inkomsten was.

Tegenwoordig zijn patienten geen patienten meer maar gewoon inkomsten.


Klopt, ik moet wachten tot zo'n oud lijk naar huis ging en er plaats was voor mij..
Ze weten toch dat ik kom, laten ze dan ook ruimte voor me hebben ipv mij zo lang laten wachten..


Het is de lichtinval ;')


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-04-2008 19:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

tsja, zorg is nu eenmaal niet gratis en mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer...


Je moeder.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-04-2008 20:10 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Nee klopt, als je om 7 uur in de ochtend al wacht en om 1 uur pas geholpen word vind ik dat niet gek nee..


Het is de lichtinval ;')


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-04-2008 20:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Had ik ook bij mijn laatste operatie...moest 's ochtends vroeg al aanwezig zijn maar kreeg pas 10 minuten voor m'n operatie eind van de middag een bed togewezen, de rest van de dag zit je naast dat bed te wachten totdat die andere patient ontslagen word. Klotezooi.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-04-2008 20:23 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zal wel een domme opmerking zijn, maar je kunt toch gewoon in de kantine gaan zitten ofzo? Als je kwaal tenminste niet al te erg is, that is.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-04-2008 20:23 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2008 20:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
Had ik ook bij mijn laatste operatie...moest 's ochtends vroeg al aanwezig zijn maar kreeg pas 10 minuten voor m'n operatie eind van de middag een bed togewezen, de rest van de dag zit je naast dat bed te wachten totdat die andere patient ontslagen word. Klotezooi.


Echt kut is dat ja..
Maar gelukkig hadden ze in de 'familiekamer' een tv met discovery


Het is de lichtinval ;')


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-04-2008 20:24 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2008 20:23 schreef De Tegenpartij het volgende:
Zal wel een domme opmerking zijn, maar je kunt toch gewoon in de kantine gaan zitten ofzo? Als je kwaal tenminste niet al te erg is, that is.


Niet als je nuchter bent...


Het is de lichtinval ;')


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-04-2008 20:24 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, niet daar gaan zuipen, nee. Hehe. Of eten, natuurlijk.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-04-2008 20:31 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2008 20:24 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, niet daar gaan zuipen, nee. Hehe. Of eten, natuurlijk.


zat ik te wachten en dan komen er net mensen langs die uitgebreid gaan eten ja..
Kon ze wel schoppen haha


Het is de lichtinval ;')


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen