IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : hartklachten Vorige pagina | Volgende pagina
RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 14-01-2004 18:16 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 18:14 schreef adder het volgende:

Als je hart als een razende zot tekeer gaat.
Voelt niet meer aan als kloppen maar als hard gedril.

Hmmm, dus wellicht toch.
En had je ook pijn in de hartstreek/borst?


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 14-01-2004 18:17 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 18:16 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Hmmm, dus wellicht toch.
En had je ook pijn in de hartstreek/borst?

Hmm, kan ik me niet meer herinneren. Was er te stoned voor. Ik denk van niet, maar het was zo ook erg genoeg.


Uit liefde voor ZM.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-01-2004 18:46 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 14 januari 2004 17:44 schreef adder het volgende:
Ik had ooit eens hartkloppingen bij een van mijn eerste jointjes. Geen pretje, zeker niet in combinatie met dat paranoia-effect van cannabis.


Hier heb ik ook last van gehad in den beginne, wist niet wat me overkwam toen ik in de klas zat en m'n hart opeens een paar versnelling hoger overschakelde en als een gek begon te kloppen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2004 8:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 17:28 schreef varanus het volgende:
Yep,was me in het ziekenhuis ook al verteld.Maar zuippartijen zoals ik op ouwejaarsavond heb meegemaakt sla ik voorlopig effe over.


Ik weet niet wat je hebt gezopen maar als ik afga op mijn drinkende vrienden zal het wel niet weinig zijn geweest. Ik raad ook aan niet meer naar het nieuws of zo te kijken want dat is ook net al te best voor je rikketik.

Helaas beseffen veel jongeren niet wat een roofbouw ze op hun eigen lichaam plegen en dat je vroeg of laat de rekening (ten minste deels) gepresenteerd krijgt.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-01-2004 12:21 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 15 januari 2004 8:20 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik raad ook aan niet meer naar het nieuws of zo te kijken want dat is ook net al te best voor je rikketik.


Serieus, ik voel me véél beter sinds ik het nieuws niet meer zo op de voet volg.

Hartkloppingen krijg ik trouwens alleen maar van stress..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 15-01-2004 13:05 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 12:21 schreef mislyd het volgende:
Hartkloppingen krijg ik trouwens alleen maar van stress..

Wees dan maar extra voorzichtig.


Uit liefde voor ZM.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-01-2004 13:25 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 15 januari 2004 13:05 schreef adder het volgende:
Wees dan maar extra voorzichtig.

Hoe bedoel je?
*hartklopping*

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 15-01-2004 13:25]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-01-2004 18:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik ben dus alweer een paar dagen uit het ziekenhuis,maar ik ben wel zo allejezuste moe,gewoon niet normaal meer.Mensen met dezelfde ervaring??Ik lig zo'n beetje echt de halve dag te slapen.Kom om half 10 m'n nest uit,om vervolgens tegen 12 uur alweer in slaap te donderen.Maar zal wel normaal wezen denk ik....


spelfout weggehaald...


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 15-01-2004 18:37 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 18:33 schreef varanus het volgende:
Ik ben dus alweer een paar dagen uit het ziekenhuis,maar ik ben wel zo allejezuste moe,gewoon niet normaal meer.Mensen met dezelfde ervaring??Ik lig zo'n beetje echt de halve dag te slapen.Kom om half 10 m'n nest uit,om vervolgens tegen 12 uur alweer in slaap te donderen.Maar zal wel normaal wezen denk ik....



Wat heb je in het ziekenhuis moeten doen? Ben je onder narcose geweest? Als dat zo is, komt die moeheid van de narcose..die kan weken nawerken


LAI LAI HEI


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-01-2004 19:00 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Ik weetd at t aan de late kant is, maar toch: beterschap kerel...
Sterkte met je herstel.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-01-2004 19:03 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 18:33 schreef varanus het volgende:
Ik ben dus alweer een paar dagen uit het ziekenhuis,maar ik ben wel zo allejezuste moe,gewoon niet normaal meer.Mensen met dezelfde ervaring??Ik lig zo'n beetje echt de halve dag te slapen.Kom om half 10 m'n nest uit,om vervolgens tegen 12 uur alweer in slaap te donderen.Maar zal wel normaal wezen denk ik....


Yep ken dat maar is normaal hoor, was namelijk 3 jaar geleden gedottert komt door de hartoperatie en dat was fantastisch gegaan dus maar idd duurde bij mij wel 2 weken voordat ik me weer helemaal de oude voelde. Maar daarna voelde ik me 100x beter dan ooit. En nu nergens meer last van


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-01-2004 19:08 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nope,geen narcose gehad.Alleen maar medicijnen.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-01-2004 19:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:03 schreef Smoochy het volgende:
Yep ken dat maar is normaal hoor, was namelijk 3 jaar geleden gedottert komt door de hartoperatie en dat was fantastisch gegaan dus maar idd duurde bij mij wel 2 weken voordat ik me weer helemaal de oude voelde. Maar daarna voelde ik me 100x beter dan ooit. En nu nergens meer last van


Das beter
Ennuh blackjack en alle anderen;Thanx!!


spelfout weggehaald...


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-01-2004 19:12 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 18:33 schreef varanus het volgende:
Ik ben dus alweer een paar dagen uit het ziekenhuis,maar ik ben wel zo allejezuste moe,gewoon niet normaal meer.Mensen met dezelfde ervaring??Ik lig zo'n beetje echt de halve dag te slapen.Kom om half 10 m'n nest uit,om vervolgens tegen 12 uur alweer in slaap te donderen.Maar zal wel normaal wezen denk ik....


Is normaal toch?
Wat betreft die moeheid, dat kan nog wel effe een week aanhouden hoor. gewoon lekker uitslapen en blijven liggen. Af en toe eens omdraaien: Mmmmmmmmmmmmm.
Bedenk zo: t is over voor je een meisje bent.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-01-2004 19:22 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 18:09 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Wat zijn hartkloppingen precies? Heb volgens mij ook wel eens zoiets gehad...

Hard en snel. Vrij true, dus.
quote:
Op 15 januari 2004 12:21 schreef mislyd het volgende:
Hartkloppingen krijg ik trouwens alleen maar van stress..

Andersom kan ook. Doorgaans gaat door stress je hart harder/sneller kloppen. Maar als je om de één of andere reden een te snelle hartslag hebt, denkt je brein "Hé, dan zal ik wel gestresst zijn" en dan ga je je ook nog zo voelen ook. Dan kan je dus zenuwachtig/gejaagd worden of paniekaanvallen krijgen.


Touché, pussycat!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-01-2004 19:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:22 schreef Sporty Voleg het volgende:
Hard en snel. Vrij true, dus.

Andersom kan ook. Doorgaans gaat door stress je hart harder/sneller kloppen. Maar als je om de één of andere reden een te snelle hartslag hebt, denkt je brein "Hé, dan zal ik wel gestresst zijn" en dan ga je je ook nog zo voelen ook. Dan kan je dus zenuwachtig/gejaagd worden of paniekaanvallen krijgen.
met als gevolg;hyperventilatie..


spelfout weggehaald...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-01-2004 20:00 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Niet noodzakelijkerwijs, maar goed mogelijk, inderdaad.


Touché, pussycat!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 16-01-2004 22:11 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Zo'n anderhalf jaar geleden kreeg ik ineens last van een onregelmatig kloppend hart. Echt erg eng om de eerste keer te hebben. Dit begon vlak voordat ik op vakantie ging. Na een stressvolle periode op mijn werk was ik dan ook echt aan de vakantie toe.
Tijdens de vakantie is het alleen maar erger geworden, zo erg zelfs dat ik in Kreta aan een hartmonitor heb gelegen. Volgespoten met kalmerende middelen mocht ik weer terug naar het appartement. Daar wisten ze niet precies wat ik had, ze dachten dat het te maken had met voedselvergiftiging. Ik werd dus op dieet gezet, en mocht bijna niks meer eten. De hartkloppingen werden er niet minder op. Ik had het nooit gedacht, maar ik was ontzettend blij op het moment dat de vakantie was afgelopen en ik weer in het vlilegtuig zat op weg naar Nederland. In Nederland hebben de artsen allerlei testen gedaan, oa. hartfilmpjes, hartecho's, fietstest met hartcontrole, bloedtesten, etc.. Uiteindelijk is eruit gekomen dat deze ellende maar aan één ding te wijten was namelijk stress!!
Jammer genoeg kan ik het niet rustiger aan doen met mijn huidige werk en blijf ik dus af en toe last houden van onregelmatige hartslagen.



the only pleasure is pain


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-01-2004 22:19 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 januari 2004 22:11 schreef Vampire_girl het volgende:
Jammer genoeg kan ik het niet rustiger aan doen met mijn huidige werk en blijf ik dus af en toe last houden van onregelmatige hartslagen.
Shit.. ik moet het dus echt maar eens rustiger aan gaan doen met dat werk van me

Sterkte er mee!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 16-01-2004 22:41 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 16 januari 2004 22:19 schreef helmet het volgende:
Shit.. ik moet het dus echt maar eens rustiger aan gaan doen met dat werk van me

Sterkte er mee!


Dat probeer ik zelf ook elke keer, jammer genoeg sluipt het er vaak weer in dat ik toch weer teveel stress heb. (daar kom je pas achter als het te laat is)


the only pleasure is pain


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-01-2004 22:43 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 januari 2004 22:41 schreef Vampire_girl het volgende:
Dat probeer ik zelf ook elke keer, jammer genoeg sluipt het er vaak weer in dat ik toch weer teveel stress heb. (daar kom je pas achter als het te laat is)
Klopt... ik ben ook al enkele weken veel tekenen van overspannenheid aan 't vertonen. En iedere keer als het weer wat weggezakt is kom je weer in een situatie die het weer overstressed


I'm not being rude. You're just insignificant.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 16-01-2004 22:47 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 16 januari 2004 22:43 schreef helmet het volgende:
Klopt... ik ben ook al enkele weken veel tekenen van overspannenheid aan 't vertonen. En iedere keer als het weer wat weggezakt is kom je weer in een situatie die het weer overstressed


Dan moet je het nu vooral rustig aan gaan doen. Eigenlijk is het al te laat omdat je zelf aangeeft dat je tegen het overspannen worden aanzit.

Zo dacht ik anderhalf jaar geleden ook, en doordat ik er ook mee door ben gelopen heb ik ruim 3,5 maanden in de ziektewet gezeten.

Ik werk nog steeds hard, maar heb wel sneller in de gaten als ik een stapje terug moet doen.





the only pleasure is pain


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-01-2004 22:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 januari 2004 22:47 schreef Vampire_girl het volgende:
Dan moet je het nu vooral rustig aan gaan doen. Eigenlijk is het al te laat omdat je zelf aangeeft dat je tegen het overspannen worden aanzit.
Ja, het zijn gelukkig echt de laatste loodjes die het zwaarst wegen. Ik heb de afgelopen twee jaar als enige ontwikkelaar bij een noodlijdend bedrijf heel erg klem gezeten. Nu hebben we spontaan ineens de hele financiele toekomst voor 2004 al op orde, dus er is wat ruimte om mensen er bij te zoeken.

quote:
Ik werk nog steeds hard, maar heb wel sneller in de gaten als ik een stapje terug moet doen.
Ik heb gisteren ook voor het eerst sinds tijden 'nee' gezegd tegen overwerk... het sloeg dit keer ook weer nergens op dat ik moest opdraaien voor de fout van iemand anders.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 16-01-2004 22:57 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 16 januari 2004 22:50 schreef helmet het volgende:
Ja, het zijn gelukkig echt de laatste loodjes die het zwaarst wegen. Ik heb de afgelopen twee jaar als enige ontwikkelaar bij een noodlijdend bedrijf heel erg klem gezeten. Nu hebben we spontaan ineens de hele financiele toekomst voor 2004 al op orde, dus er is wat ruimte om mensen er bij te zoeken.

Ik heb gisteren ook voor het eerst sinds tijden 'nee' gezegd tegen overwerk... het sloeg dit keer ook weer nergens op dat ik moest opdraaien voor de fout van iemand anders.


Kijk dat is beter. Je hebt dus in het vooruitzicht dat de werkdruk omlaag gaat, dat is echt perfect.

Als ik mijn werkdruk omlaag wil moet ik ander werk zoeken. Daar ben ik sinds kort wel voorzichtig mee begonnen, maar het is moeilijk iets te vinden dan mij aanstaat. En wie zegt mij dat ik met een andere baan geen stress heb.


the only pleasure is pain


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-01-2004 23:03 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 januari 2004 22:57 schreef Vampire_girl het volgende:
Kijk dat is beter. Je hebt dus in het vooruitzicht dat de werkdruk omlaag gaat, dat is echt perfect.
Mja, eerst zien, dan geloven. Ben best wel cynisch geworden de laatste twee jaar wat dat betreft.

quote:
Als ik mijn werkdruk omlaag wil moet ik ander werk zoeken. Daar ben ik sinds kort wel voorzichtig mee begonnen, maar het is moeilijk iets te vinden dan mij aanstaat. En wie zegt mij dat ik met een andere baan geen stress heb.
Mja, dat is ook een van de redenen dat ik nog zit waar ik zit... ik heb twee hele fijne bazen, leuke collega (parttimer) en leuk werk. In de ICT is het toch zo'n ramp momenteel dat je overal met stress-banen zit omdat er veel te veel mensen ontslagen zijn.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen