IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : hartklachten Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2004 22:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik heb laatste tijd veel last van een hoge pols (soms 100 tot 140 in rust) en ik kan er geen duidelijk ritme uit halen, en hiervan word ik zenuwachtig(niet andersom want er is geen reden tot zenuwlijen)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-07-2004 22:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 18:15 schreef Chelman het volgende:
Ik ben wel een domme rukker geweest om er uberhaupt mee te beginnen.......


inderdaad.

Overigens, is een slecht voedingspatroon (plus alcoholgebruik) niet veel slechter voor je hart als roken?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2004 23:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 juli 2004 22:54 schreef attila_de_hun het volgende:
inderdaad.

Overigens, is een slecht voedingspatroon (plus alcoholgebruik) niet veel slechter voor je hart als roken?

ik denk dat het nog erger is, en slecht slaap en beweeg patroon erbij en dan is het al helemaal erg.

Maar veel rokers hebben ook al een slecht leefpatroon.

kan iemand me nou precies het voordeel van roker vertellen imho is het zinloos omdat het een verslaving is en dan eigenlijk geen effect meer heeft.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-11-2005 2:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm tering het is weer herfst en de spijsverteringsklachten verdwijnen en de maag en hartklachten weer een beetje, precies zoals het vorig jaar ging


langzaam aan krijg ik een steeds hogere hartslag met uitschieters van 120 bmp.
ik moet ook zweten terwijl ik het toch koud heb


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-11-2005 2:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 juli 2004 23:00 schreef ElitE het volgende:
ik denk dat het nog erger is, en slecht slaap en beweeg patroon erbij en dan is het al helemaal erg.

Maar veel rokers hebben ook al een slecht leefpatroon.

kan iemand me nou precies het voordeel van roker vertellen imho is het zinloos omdat het een verslaving is en dan eigenlijk geen effect meer heeft.


Ik ben 10 jaar ervaringsdeskundige geweest en na ruim 4,5 jaar gestopt te zijn kan ik je verzekeren dat het een zinloze verslaving is; wat een normaal mens heeft in neutraal stand/nuchtere toestand, moet een roker steeds bereiken door te roken; kortom; je rookt tegen de afkickverschijnselen en niet voor een stimulans, want niet roken maakt voor de roker een 'gemis' aan en dat gat moet de hele tijd dichtgerookt aan; ziehier het begrip 'verslaving'. Het enige voordeel van roken is dat je beter tegen andere rokers gewend bent en dat je stank minder ruikt door verminderd ruikvermogen; verder is het een puur geestelijk iets zoals 'jezelf een houding geven' ed.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-11-2005 2:49]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-11-2005 10:47 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Heb zelf toen ik 9 maand was een Mustard Operatie gehad aan me hart, dat houdt in dat je toevoer ader voor bloed op de verkeerde kamer is aangesloten dat is even recht gezet toen. Ik zelf heb gelukkig geen hartklachten 1x per jaar moet ik heen voor controle en alles is altijd goed, en 1x in de 2 jaar moet ik een echo en een holteronderzoek ondergaan, dat wil zeggen dat je 24 uur lang een kastje mee neemt die je hartslag meet en je alles moet opschrijven wat je doet, ook dit is altijd goed.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-01-2006 9:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 11:41 schreef varanus het volgende:
Zo,ben der weer.Gisteren opgenomen op de hartbewaking wegens ernstige hartritmestoornissen,en dat op m'n 33 e.Gelukkig was dat na vrij veel medicatie weer opgelost,en mocht ik vanmorgen het ziekenhuis weer uit,maar het brengt je wel effe aan het nadenken.Betekent;nu echt stoppen met roken,minder zuipen,dus de aankomende festivals zal ik het wat rustiger aan moeten doen,want dit was nou niet echt een pretje.Ga nu eerst effe een paar weekkies bijkomen.


Uhuh, dit is dus inmiddels twee jaar geleden, maarvan dat rustig aandoen is eigenlijk niet veel terecht gekomen. Zit weer met een enorme kater achterde pc.


spelfout weggehaald...


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 08-01-2006 10:10 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 8 januari 2006 9:36 schreef varanus het volgende:
Uhuh, dit is dus inmiddels twee jaar geleden, maarvan dat rustig aandoen is eigenlijk niet veel terecht gekomen. Zit weer met een enorme kater achterde pc.
Scary! Hartklachten lijkt me zoooo beangtigend!
Maar heb je er nu minder last van?


Don't blush when I rip you open


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-01-2006 10:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2006 9:36 schreef varanus het volgende:
Zit weer met een enorme kater achterde pc.
zo een met snorharen???
kom op, gooi effe "sacrifice's" forward to termination in de cd-lade en de kater verdwijnt als sneeuw voor de zon


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 08-01-2006 11:13 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 8 januari 2006 10:45 schreef attila_de_hun het volgende:
zo een met snorharen???
kom op, gooi effe "sacrifice's" forward to termination in de cd-lade en de kater verdwijnt als sneeuw voor de zon


geweldige plaat is dat!!



Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 08-01-2006 18:19 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 8 januari 2006 9:36 schreef varanus het volgende:
Uhuh, dit is dus inmiddels twee jaar geleden, maarvan dat rustig aandoen is eigenlijk niet veel terecht gekomen. Zit weer met een enorme kater achterde pc.


ik ken het ook nooit geminderd met roken en drank



Doomy
Usericon van Doomy
Posted 08-01-2006 18:23 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Tja ach...dood ga je toch wel...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2006 20:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

zolang je het meeste nog maar kan doen en zomaar op 1 dag neerpleurt is het wel fijn, maar de het kan ook de levenskwaliteit verminderen dan is het wat minder.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 08-01-2006 20:14 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ja, daar heb je gelijk in idd...Sorry voor mijn harde uitspraak


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2006 20:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik vergeef het je
(heb ik toch wat geleerd van die deels christelijke opvoeding )


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-01-2006 20:18 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 22:25 schreef ElitE het volgende:
ik heb laatste tijd veel last van een hoge pols (soms 100 tot 140 in rust) en ik kan er geen duidelijk ritme uit halen, en hiervan word ik zenuwachtig(niet andersom want er is geen reden tot zenuwlijen)

Hehe, same shit here.
Ik heb last van psychische hyperventilatie, begint weer te komen de laatste paar weken. Ik heb soms een hartslag van 160 in rust, bij inspanning ga ik soms over de 200(!!).


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 08-01-2006 20:21 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2006 20:18 schreef WhiteRider het volgende:
Hehe, same shit here.
Ik heb last van psychische hyperventilatie, begint weer te komen de laatste paar weken. Ik heb soms een hartslag van 160 in rust, bij inspanning ga ik soms over de 200(!!).
Hmmm niet fijn... heb ik 1 keer gehad, daarna nooit meer gelukkig...dacht echt dat ik doodging


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2006 20:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

het is gelukkig niet zo geworden als vorige winter, ik heb nu alleen lichte klachten, maar nu voel ik me wat beter en drink ik stukken minder alcohol.

ik moet nog wel een beetje uitkijken voor caffeine want dat kan ook behoorlijke troep geven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-01-2006 20:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Tsja, ik ben geloof ik wel de verpersoonlijking van ongezond. Het lukt me op een of andere manier niet om m'n gewoonten te verbeteren. Ik rook, drink alcohol, drink koffie, rook af en toe een blowtje, slaap 4 of 5 uur per nacht, sport nooit, eet onregelmatig en slecht en heb de prachtige leeftijd van 15 jaar en 11 maanden op dit moment.
Als ik, zoals soms, een hartslag boven de 200 heb denk ik inderdaad ook wel eens dat het m'n laatste zijn. Toch valt het elke keer weer mee.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 08-01-2006 20:24]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-01-2006 20:28 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2006 20:17 schreef ElitE het volgende:
ik vergeef het je
(heb ik toch wat geleerd van die deels christelijke opvoeding )


Deels christelijk, als in: God bestaat wel maar hij is gay en overrated?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2006 20:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 januari 2006 20:24 schreef WhiteRider het volgende:
Tsja, ik ben geloof ik wel de verpersoonlijking van ongezond. Het lukt me op een of andere manier niet om m'n gewoonten te verbeteren. Ik rook, drink alcohol, drink koffie, rook af en toe een blowtje, slaap 4 of 5 uur per nacht, sport nooit, eet onregelmatig en slecht en heb de prachtige leeftijd van 15 jaar en 11 maanden op dit moment.
Als ik, zoals soms, een hartslag boven de 200 heb denk ik inderdaad ook wel eens dat het m'n laatste zijn. Toch valt het elke keer weer mee.

hehe zo stond ik er vorig jaar ook voor behalve dat ik niet rook. Maar onregelmatig leven is zo ongezond niet als je iets meer sport en meer slaapt naar behoefte.
maar ik wil gewoon niet regelmatig leven, hooguit een wat beter slaap patroon(lees: vroeger eruit komen ook al is het te laat geworden)

edit: angstremmers tegen hyperventilatie is eigenlijk nog de grootste troep, daarvan is het snel een weekje wazig in je kop.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-01-2006 20:35]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2006 20:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 januari 2006 20:28 schreef Schaep het volgende:
Deels christelijk, als in: God bestaat wel maar hij is gay en overrated?

nee christelijk van 1 ouder


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-01-2006 20:35 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2006 20:32 schreef ElitE het volgende:
nee christelijk van 1 ouder


Ah oke, dat heb ik helemaal niet vaak gezien, vreemd eigenlijk.

En wat het laat opstaan betreft, tot mijn grote spijt, herkenbaarheid. Sint en Piet hebben verdriet.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2006 20:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 januari 2006 20:35 schreef Schaep het volgende:
Ah oke, dat heb ik helemaal niet vaak gezien, vreemd eigenlijk.

En wat het laat opstaan betreft, tot mijn grote spijt, herkenbaarheid. Sint en Piet hebben verdriet.

hehe beetje wel achteraf kwam ik erachter dat mijn moeder behoorlijk christelijk was, maar ze was gewoon te lui om mij daar streng naar op te voeden, bovendien luisterde ik toch alleen maar naar mijn papa de stoere brede man waar ik later op wou lijken!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-01-2006 20:42 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2006 20:38 schreef ElitE het volgende:
hehe beetje wel achteraf kwam ik erachter dat mijn moeder behoorlijk christelijk was, maar ze was gewoon te lui om mij daar streng naar op te voeden, bovendien luisterde ik toch alleen maar naar mijn papa de stoere brede man waar ik later op wou lijken!


Als ze heel streng christelijk was zou het vast niet je moeder zijn. Volgens mij doet mijn vader zich christelijker voor dan hij is om familie en vrouw een plezier te doen, maar ja, hij heeft gelukkig geen hartklachten.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen