IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : hartklachten Vorige pagina | Volgende pagina
††C§M101T800‡‡
Usericon van ††C§M101T800‡‡
Posted 13-01-2006 5:55 by ††C§M101T800‡‡ Wijzig reactieProfiel van ††C§M101T800‡‡Quote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2006 9:36 schreef varanus het volgende:
Uhuh, dit is dus inmiddels twee jaar geleden, maarvan dat rustig aandoen is eigenlijk niet veel terecht gekomen. Zit weer met een enorme kater achterde pc.



Je leeft maar één keer


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 13-01-2006 8:08 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Da's aardig heftig Varanus!

Maar kop op, je kunt met hartproblemen tegenwoordig aardig oud worden.

Ik ben zelf geboren met een hart-afwijking (gat tussen linker en rechter hartkamer).
Ik zou op mijn 7e geopereerd worden, maar dat was te laat geweest, daarom ben ik op mijn 3e al geopereerd.

Heb nu nog duidelijk zichtbaar een "Y" op mijn borst staan.

Ben inmiddels 35 en kan gewoon alles doen. Geen medicijnen, heb jaren rugby gespeeld en ik drum in een DM band.

Mijn enige probleem is mijn overgewicht, waar ik maar niet van af kan komen.
Ik ga er maar vanuit, dat als ik op mijn 3e die operatie niet had gehad, ik er nu niet meer zou zijn.
Beeld is wel een beetje veranderd nu ik 3 kids heb, maar ik geniet nog elke dag van mijn leven.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-01-2006 8:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 januari 2006 9:36 schreef varanus het volgende:
Uhuh, dit is dus inmiddels twee jaar geleden, maarvan dat rustig aandoen is eigenlijk niet veel terecht gekomen. Zit weer met een enorme kater achterde pc.


Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat dan oerstom; je hebt nota bene een gezin!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 13-01-2006 9:41 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Tering, ik zie nu pas dat het inderdaad al weer 2 jaar geleden is.

Hoe is je gezondheid momenteel?

Ik zal je niet vertellen, hoe je moet leven, maar het kan denk ik geen kwaad om te bedenken hoe de toekomst er uit gaat zien.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2006 10:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nee, heb momenteel nergens last meer van. Was éénmalig. Zie dan ook geen enkele reden om als een bejaarde te gaan leven.


spelfout weggehaald...


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 13-01-2006 10:31 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-01-2008 10:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, alweer 4 jaar geleden en nog steeds in leven


spelfout weggehaald...


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 07-01-2008 15:51 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Hehe, goed zo, man.

Nu ik toch in deze topic ben... Ik kwam laatst dit tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=5qNPlc-HxwE&feature=related



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-01-2008 15:54 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Speciaal voor Varanus:

NP Anthrax - (you cannot kill) what doesn't die


Bruce Banner


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-01-2008 16:11 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2006 5:55 schreef ††C§M101T800‡‡ het volgende:
Je leeft maar één keer

Ja, net als z'n kind.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-01-2008 16:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2008 16:11 schreef WhiteRider het volgende:
Ja, net als z'n kind.


Dat kind heeft toch geen hartklachten?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-01-2008 16:16 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

:')


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-01-2008 16:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2008 16:16 schreef MMayo het volgende:
Dat kind heeft toch geen hartklachten?


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 07-01-2008 21:39 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Wel apart dat hier best wel wat mensen zijn met hartklachten of hartfalen. Ik zag dit topic nu pas en wil eigenlijk wel graag van de gelegenheid gebruik maken om mijn verhaal hier te doen.......want ja, ik ben er ook zo eentje die niet helemaal in orde is... buiten het feit dat ik prettig gestoord ben

Ik ben geboren met een aangeboren hartafwijking, moet ik telkens ook aan denken als ik de bandnaam C(ontrole)H(uman)D(elete) zie, CHD is namelijk de Engelstalige afkorting voor Congenital Heart Disorder , maar goed dat even terzijde.
Mijn initiele afwijking is Aorta-Stenose, wat niets anders betekend dan een lekkende Aorta klep.
Het duurde echter lang voordat de heren medici dit ontdekt hadden, waardoor ik (toen ik 1 was) 9 maanden in het ziekenhuis heb gelegen.
Toen het uiteindelijk ontdekt werd, ben ik geoppereerd (reconstructie van de hartklep).
Op mijn 15de moest die hartklep alsnog vervangen worden en heb ik een donorklep + stukje donor Aorta gekregen, omdat die door groei e.d.. verkloot waren, paar weekjes ziekenhuis, 1 jaartje revalideren.
Uiteindelijk heb ik ruim 3 jaar gedaan met deze donoronderdelen, ze waren toch nog afgestoten, waardoor een 3de open-hartoperatie onvermijdelijk was.
Ik kreeg toen na een spoedopname een kunsthartklep + kunstaorta en slik sindsdien bloedverdunners, zodat er geen stolsels blijven kleven aan het kunstmateriaal.

Resume: mijn leven is behoorlijk goed tot dusver, ik ben zowel psychisch als lichamelijk veel sterker geworden en leef nu bijna 10 jaar met deze kunstonderdelen.
Acheraf bezien lijkt het cru om te zeggen, maar ik heb verdomd veel geluk gehad, dat ik in deze tijd leef en men mij goed heeft kunnen helpen.

Ik geloof zelfs dat mijn fascinatie voor metal alleen maar groter is geworden, doordat ik al deze shit heb meegemaakt.



an evil incarnation of DEATH!


renYek
Usericon van renYek
Posted 07-01-2008 21:53 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2008 21:39 schreef Dark incarnation het volgende:
Wel apart dat hier best wel wat mensen zijn met hartklachten of hartfalen. Ik zag dit topic nu pas en wil eigenlijk wel graag van de gelegenheid gebruik maken om mijn verhaal hier te doen.......want ja, ik ben er ook zo eentje die niet helemaal in orde is... buiten het feit dat ik prettig gestoord ben

Ik ben geboren met een aangeboren hartafwijking, moet ik telkens ook aan denken als ik de bandnaam C(ontrole)H(uman)D(elete) zie, CHD is namelijk de Engelstalige afkorting voor Congenital Heart Disorder , maar goed dat even terzijde.
Mijn initiele afwijking is Aorta-Stenose, wat niets anders betekend dan een lekkende Aorta klep.
Het duurde echter lang voordat de heren medici dit ontdekt hadden, waardoor ik (toen ik 1 was) 9 maanden in het ziekenhuis heb gelegen.
Toen het uiteindelijk ontdekt werd, ben ik geoppereerd (reconstructie van de hartklep).
Op mijn 15de moest die hartklep alsnog vervangen worden en heb ik een donorklep + stukje donor Aorta gekregen, omdat die door groei e.d.. verkloot waren, paar weekjes ziekenhuis, 1 jaartje revalideren.
Uiteindelijk heb ik ruim 3 jaar gedaan met deze donoronderdelen, ze waren toch nog afgestoten, waardoor een 3de open-hartoperatie onvermijdelijk was.
Ik kreeg toen na een spoedopname een kunsthartklep + kunstaorta en slik sindsdien bloedverdunners, zodat er geen stolsels blijven kleven aan het kunstmateriaal.

Resume: mijn leven is behoorlijk goed tot dusver, ik ben zowel psychisch als lichamelijk veel sterker geworden en leef nu bijna 10 jaar met deze kunstonderdelen.
Acheraf bezien lijkt het cru om te zeggen, maar ik heb verdomd veel geluk gehad, dat ik in deze tijd leef en men mij goed heeft kunnen helpen.

Ik geloof zelfs dat mijn fascinatie voor metal alleen maar groter is geworden, doordat ik al deze shit heb meegemaakt.




Die laatste zin mag je even uitleggen? Ik zie de relatie tussen een moeilijke medische geschiedenis en een muziekstroming niet direct?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-01-2008 21:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dus je favoriete album is Heartwork van Carcass?



Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 07-01-2008 21:54 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2008 21:53 schreef Judge M. het volgende:
Dus je favoriete album is Heartwork van Carcass?


Erg vet idd!!!!!!!!!!!!!!


an evil incarnation of DEATH!


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 07-01-2008 21:57 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2008 21:53 schreef renYek het volgende:
Die laatste zin mag je even uitleggen? Ik zie de relatie tussen een moeilijke medische geschiedenis en een muziekstroming niet direct?


Dat vind ik heel moeilijk om uit te leggen, maar het komt erop neer, dat ik toch wel redelijk dicht bij de dood heb gestaan door de dingen die ik mee heb gemaakt. Ik heb een man op de IC voor mijn ogen zien sterven toen ik 15 was.
De thematiek die in metal gebruikt word, heeft een nauwe samenhang met onderwerpen die over dood e.d.. filosoferen, vandaar de link, denk ik.
Daarbij ga je ook nog eens heel anders over geloofsbeleving e.d.. nadenken, you get the picture


[Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 07-01-2008 21:57]


an evil incarnation of DEATH!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-01-2008 21:58 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

naar man dat je zoiets moet meemaken wel mooi en herkenbaar (niet specifiek @ onderwerp dan) @ positieve uitwerkingen uiteindelijk natuurlijk.

CHD > ook wel "Coronary Heart Disease" toch?

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-01-2008 22:00]


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 07-01-2008 22:01 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2008 21:58 schreef FRNK het volgende:
naar man dat je zoiets moet meemaken wel mooi en herkenbaar @ positieve uitwerkingen uiteindelijk natuurlijk.

CHD > ook wel "Coronary Heart Disease" toch?


Ja zo noemt men het ook wel ooit, ik zag dat in dat interview die term genoemd werd.
Voor mij hebben de meeste zaken idd een super positieve uitwerking gehad, al lijkt dat misschien raar om te zeggen.

offtopic: ik ga jullie zaterdag voor het eerst zien in Dynamo


an evil incarnation of DEATH!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-01-2008 22:02 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 7 januari 2008 22:01 schreef Dark incarnation het volgende:
Ja zo noemt men het ook wel ooit, ik zag dat in dat interview die term genoemd werd.
Voor mij hebben de meeste zaken idd een super positieve uitwerking gehad, al lijkt dat misschien raar om te zeggen.
niet raar, goeie shit juist
interview; ja daar had ik het ook gezien haha

quote:
offtopic: ik ga jullie zaterdag voor het eerst zien in Dynamo
ja zag het


renYek
Usericon van renYek
Posted 07-01-2008 22:04 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2008 21:57 schreef Dark incarnation het volgende:
Dat vind ik heel moeilijk om uit te leggen, maar het komt erop neer, dat ik toch wel redelijk dicht bij de dood heb gestaan door de dingen die ik mee heb gemaakt. Ik heb een man op de IC voor mijn ogen zien sterven toen ik 15 was.
De thematiek die in metal gebruikt word, heeft een nauwe samenhang met onderwerpen die over dood e.d.. filosoferen, vandaar de link, denk ik.
Daarbij ga je ook nog eens heel anders over geloofsbeleving e.d.. nadenken, you get the picture



In het kader van de onderwerpen 'dood, bloed en ziekte', die nu eenmaal veel aan bod komen in de metal kan, ik daar inkomen. Puur muzikaal gezien heeft het erg toch niks mee te maken?

Ikzelf luister muziek omdat de klanken en de sfeer me aanstaan. De teksten en onderwerpen interesseren me geen reet verder.

Nah goed, het zal ook allemaal wel. In ieder geval hoop ik voor je dat je na deze moeilijke ervaringen zo lang mogelijk verstoken blijft van deze ellende


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 07-01-2008 22:05 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Het roep-je-hart-defect-topic? Check.

Bij mij ontbrak er een ader tussen de longslagader en...um...iets. Daardoor was er het risico op een ontsteking, bijvoorbeeld als er een tand getrokken moest worden, vanwege het bloed dat tegen de aderwand 'spoot' ipv te stromen. Opgelost door een aluminium 'paraplu' te plaatsen.

Jeuj!



renYek
Usericon van renYek
Posted 07-01-2008 22:08 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

De enige keer dat ik hartklachten heb gehad bleek dat ik gewoon 'spierpijn' had in een spier die precies bij het hart zat, maar geen ruk met het hart te maken had. Soms spontane steken die echt hels waren. Toen ik terug ging tellen naar sinds het begonnen is, bleek een wat uit de hand gelopen sessie push ups daar de oorzaak van te zijn hehe. Nu doe ik die wat structureler (toen al tijden niet meer gedaan en ik ben geen 18 meer ). Kortom, nergens meer last van (en dr was ook niks aan de hand verder hehe). En normaal ga ik ook echt niet voor een pijntje naar de huisarts, maar helse steken in de hartstreek die al een paar dagen duren vond ik wel een legitieme reden


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 07-01-2008 22:10 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2008 22:04 schreef renYek het volgende:
In het kader van de onderwerpen 'dood, bloed en ziekte', die nu eenmaal veel aan bod komen in de metal kan, ik daar inkomen. Puur muzikaal gezien heeft het erg toch niks mee te maken?

Ikzelf luister muziek omdat de klanken en de sfeer me aanstaan. De teksten en onderwerpen interesseren me geen reet verder.

Nah goed, het zal ook allemaal wel. In ieder geval hoop ik voor je dat je na deze moeilijke ervaringen zo lang mogelijk verstoken blijft van deze ellende



Ik ben dus buiten het muzikaal gebeuren ontzettend geinterreseerd in het tekstuele gebeuren en concepten e.d.., dat verklaart in dit geval een hoop.

Vermoedelijk ben ik voorlopig (en zelfs waarschijnlijk voor altijd) verstoken van deze ellende, situatie is heel stabiel en ik ga in 2008 de halve marathon lopen.
Althans dat is de bedoeling, dus met mij komt het helemaal goed.





an evil incarnation of DEATH!


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen