IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Beste metal drummers deel zwei! Vorige pagina | Volgende pagina
Griffin
Usericon van Griffin
Posted 30-01-2005 2:35 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hoglan


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-01-2005 20:29 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 29 januari 2005 18:46 schreef blastmaster het volgende:
Ik vind die erik sayenga eigenlijk helemaal niet zo goed. Ik heb hem 2 keer live gezien en hij speeld kaskrakers als kill your mother rape your dog langzamer als op CD en verder speelt ie ook niet honderd procent strak.


Op de cd is ie wel uberbruut


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-01-2005 20:34 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 3 februari 2004 13:03 schreef Sporty Voleg het volgende:
Je vergeet Kata B. en Sporty V.


en Sandoval ook


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-01-2005 20:45 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

[quote]Op 29 mei 2004 13:37 schreef Malekith het volgende:
Tony Laureano is een beestige drummer, maar ik ben van mening dat hij soms net iets te snel speelt. Althans, sneller dan wat bij de muziek past, en dan krijg je zo'n rommelig, beetje 'naast het tempo'-effect (ik denk dan aan een aantal nummers op In Their Darkened Shrines).


Ja dat heb ik ook. Het is soms net iets te extreem. Aan de andere kant vindt ik dat ook wel bij Nile passen maar jah. wel beestachtig goed!



...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 31-01-2005 14:39 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

masterblaster van de havenblasters!! uiteraard!,verwacht binnenkort de CDS!!!
"havenmedleys#1" van het opkomende album "palingdeath"!!



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 31-01-2005 15:51 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 31 januari 2005 14:39 schreef jbassist het volgende:
masterblaster van de havenblasters!! uiteraard!,verwacht binnenkort de CDS!!!
"havenmedleys#1" van het opkomende album "palingdeath"!!




Jaja lieve mensen prepare de havenblaster staan binnenkort online. De band met uitsluitend zm leden. We hebben al een nummer opgenomen en het is me er een.

[Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 31-01-2005 15:52]



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 31-01-2005 17:53 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

zm leden?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Orion
Usericon van Orion
Posted 31-01-2005 18:01 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

zware metalen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-02-2005 14:47 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

jaja... langverwacht... maar daar issie dan eindelijk!!!

het 1ste wapenfeit van de uberstrakke/sfeervolle en vooral EMO band: DE HAVENBLASTERZ!!!

voor de MP3 "begrepen?" surft u even naar:

www.myspace.com/havenblasters

en lees de teksten natuurlijk!!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 01-02-2005 20:39 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 26 januari 2005 21:58 schreef Audiophile het volgende:
Joey Jordison is het enige pluspunt aan slipknot.


Dat Joey Frost bij Satirycon (Frost kwam Amerika nie in) mocht en kón vervangen zegt volgens mij genoeg of niet.............


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-02-2005 20:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 20:39 schreef Metalhead22 het volgende:
Dat Joey Frost bij Satirycon (Frost kwam Amerika nie in) mocht en kón vervangen zegt volgens mij genoeg of niet.............


Nee


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 01-02-2005 21:26 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Flikker op man, Joey is een te gekke drummer. Ga Flo pijpen, ofzo.


Touché, pussycat!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-02-2005 23:34 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 21:26 schreef Sporty Voleg het volgende:
Flikker op man, Joey is een te gekke drummer. Ga Flo pijpen, ofzo.


muhahaha, hij mocht iig willen dat ie Flo z'n skills had.


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 01-02-2005 23:42 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Het zal mij niks verbazen als hij die daadwerkelijk heeft, zo speciaal is Flo niet. Ik doe het hem niet na, maar er zijn zat drummers die niet voor hem onderdoen.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-02-2005 23:48 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 23:42 schreef BARABAS het volgende:
Het zal mij niks verbazen als hij die daadwerkelijk heeft, zo speciaal is Flo niet. Ik doe het hem niet na, maar er zijn zat drummers die niet voor hem onderdoen.


naja ik ken er niet veel die op zo'n niveau meedoen. Zat vind ik zwaar overdreven.


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 01-02-2005 23:58 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik ben ervan overtuigt dat:
John Longstreth
Pete Sandoval
Sean Reinert
Derek Roddy
Gene Hoglan
Bobby Jarzombek
Mike Mangini
En zelfs Cpt Killdrums,

zo voor Flo kunnen invallen als het moet.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-02-2005 0:03 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 14:47 schreef jbassist het volgende:
jaja... langverwacht... maar daar issie dan eindelijk!!!

het 1ste wapenfeit van de uberstrakke/sfeervolle en vooral EMO band: DE HAVENBLASTERZ!!!

voor de MP3 "begrepen?" surft u even naar:

www.myspace.com/havenblasters

en lees de teksten natuurlijk!!!


Ik kan dat nummer nergens vinden, dat is niet erg metal.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-02-2005 0:07 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Vreemd. Als het goed is begint het nummer te spelen zodra je op die site komt Je komt toch wel op zo'n myspace achtig gebeuren terecht?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-02-2005 0:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 0:07 schreef BARABAS het volgende:
Vreemd. Als het goed is begint het nummer te spelen zodra je op die site komt Je komt toch wel op zo'n myspace achtig gebeuren terecht?


Ja, dan heb ik vast niet lang genoeg gewacht, ik ga het opnieuw proberen!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-02-2005 0:22 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Er is anders ook nog een playknop te vinden


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-02-2005 0:42 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Het duurde toch zeker een half uur om alles voor elkaar te krijgen, maar ik moet zeggen, ik ben diep ontroert!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-02-2005 12:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 23:58 schreef BARABAS het volgende:
Ik ben ervan overtuigt dat:
John Longstreth
Pete Sandoval
Sean Reinert
Derek Roddy
Gene Hoglan
Bobby Jarzombek
Mike Mangini
En zelfs Cpt Killdrums,

zo voor Flo kunnen invallen als het moet.



Poeh he, dat zijn er wel een hele hoop zeg. Flo kan alvast z'n pensioen gaan regelen.
Deze mensen zullen vast wel kunnen invallen ja (al ken ik ze niet allemaal). Echt veel zijn het er dus niet. Misschien kan je daar nog wel Dennis The Menace van Macabre ook bijzetten


"This one is older than shit, heavier than time!"


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 02-02-2005 17:01 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, zet dennis the menace er idd ook maar bij. Die kan tenminste ook z'n drumstel stemmen !

Maar.....
Wie zijn er totnutoe allemaal genomineerd ?!? Dan kunnen we nu gaan bepalen wie er het beste is ! Anders heeft dit topic ook weinig nut.

[bladiblamode aan]
sowieso, ik ben eigenlijk de beste metal drummer, maar dat hebben helaas nog niet zoveel mensen in de gaten.
[bladiblamode uit]

....?!?!?


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 02-02-2005 18:01 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

mmmmmmmmm.......wanneer heb ik dat vaker gehoord,liep je het toen niet juist te beamen??


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 02-02-2005 22:00 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

Hey Katablaster,de beste metal drummer is de drummer met de meeste bek'ns!

JA!

Ik zeg het nou niet weer!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen