IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Beste metal drummers deel zwei! Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-06-2005 17:21 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

naja, goed... als je het niet aandurft.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 14-06-2005 17:22 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

ik kan hier wel om lachen!



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-06-2005 17:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik kies toch voor

Is jou band beter dan Nile, beter dan Altars of Madness van Morbid Angel? Kan jij alle nummers van Metallica vlekkeloos naspelen?

Als je dus iets kut vindt daarvan, dan mag je daar dus geen commentaar op leveren volgens jezelf?

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 14-06-2005 17:23]


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-06-2005 17:55 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

oke ik geef toe dat het ook wel met smaak temaken heeft maar als je dan iets zo erg afkraakt als dat spectre doet dan wil ik ook wel weten hoeveel verstand iemand over de desbetreffende zaak heeft.

dus ik zeg niet dat hij alle decrepit nummers na hoeft tekunnen spelen maar als hij zegt dat hij er b.v geen melodie (wat er wel degelijk is.. in zowel dit als andere nummers) in kan vinden, dan wil ik wel weten hoe hij dat zelf dan doet in zijn eigen band. (het hoeft niet even goed tezijn, als hij maar laat blijken dat hij verstand van zaken heeft.)

als b.v iemand als Katablaster of blastmaster commentaar zou leveren op tim yeungs drumwerk dan zou ik hen ook een stukje serieuser nemen omdat zij hun zelf al wel degelijk hebben bewezen op dat vlak.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2005 17:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

je lult dom, lees eerst mijn posts maar eens grondig


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-06-2005 18:02 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dat nummer van decrepit is is saai. Geen kwestie van smaak hoor.

O, en je moet Spectre's shit niet online zoeken, maar meteen kopen. Gaaf spul [en hij wil natuurlijk al jouw geld ].


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-06-2005 18:03 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

heb ik gedaan, en ik wil gewoon weten hoe je eigen muzikale uitspattingen klinken voordat ik je serieus ga nemen.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2005 18:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-06-2005 18:12 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

oftewel.. zoveel heb je zelf ook niet in tebrengen.
en dit word saai dus ontopic maar weer.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 15-06-2005 12:45 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind




san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 15-06-2005 12:50 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

zeik zeik zeik.



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 15-06-2005 12:57 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

precies:

ik stel nog steeds deze gast voor, beukt gasten als roddy er in mijn nederige visie makkelijk uit:





"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 15-06-2005 19:15 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

S E A N R E I N E R T


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-06-2005 20:31 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik mag Fredrik Andersson van Amon Amarth ook wel horen. Hij tikt altijd van die lekkere, headbangbare ritmes (The Sound Of Eight Hooves bijv.)
Heerlijke drummert


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-06-2005 20:34 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 20:31 schreef Metalhead22 het volgende:
Ik mag Fredrik Andersson van Amon Amarth ook wel horen. Hij tikt altijd van die lekkere, headbangbare ritmes (The Sound Of Eight Hooves bijv.)
Heerlijke drummert


Ik vond Amon Amarth met Martin Lopez op drums anders 1000x lekkerder.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-06-2005 20:42 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ja das idd ook een goeie, ook bij Opeth


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-06-2005 21:00 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

(ex)Vader's Doc vind ik ook een zeer fijne drummer (Litany ) . Zwaar klote dat hij weg is


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-06-2005 21:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Snowy Shaw beste mensen, Snowy Shaw


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-06-2005 14:02 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Net even Winds Of Creation van Decapitated aan het luisteren. Op die 1e cd was hun drummer, Vitek, verdomme 14...........!
O MIJN GOD wat een skills voor zo'n jong ventje, echt onbenullig
En hij wordt alleen maar beter.......


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-06-2005 15:23 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

yeah, hij is idd uber goed, zijn DB partijen zijn ook zooooo fucking strak, check b.v perfect dehumanisation van nihility (cd voor negation in ieder geval) maar eens... meesterlijk!!!

maar....... niet zo creatief als yeung/reinert


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-06-2005 15:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2005 15:23 schreef jbassist het volgende:
yeah, hij is idd uber goed, zijn DB partijen zijn ook zooooo fucking strak, check b.v perfect dehumanisation van nihility (cd voor negation in ieder geval) maar eens... meesterlijk!!!

maar....... niet zo creatief als yeung/reinert


Ja dat baseer je op wat, op een paar albums. Dit is een stijl die hij moet drummen, wie zegt dat hij geen rare samba/salsa shit kan. Dit zijn imo allemaal wat loze uitspraken.


"This one is older than shit, heavier than time!"


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-06-2005 15:58 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ik bedoelde creatief in de stijl die hij nu speelt, als je zijn drumwerk met dat van reinert of yeung zou vergelijken dan kun je wel zeggen dat het zeker wel creatiefer kan in de stijl die hij nu speelt.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Gnosis
With Furious Intent
Usericon van Gnosis
Posted 16-06-2005 21:13 by Gnosis Wijzig reactieProfiel van GnosisQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

De bands waar Yeung in mee drumt wordt dor hem gedragen, en heeft ok meer de boventoon. De drummer van Decapitated mag misschien wat creatiever worden in zijn stijl, maar je kunt ook zeggen dat zijn stijl niet gekenmerkt is door talloze fills en bijna onnavolgbare wisselingen in zijn spel. De muziek van Decapitated is meer op gitaar en strak & "eenvoud" drumwerk gericht denk ik... Desondanks ben ik wel heel benieuwd hoe ze klinken met een Yeung of Roddy in hun midden.



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-06-2005 21:30 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2005 21:13 schreef Gnosis het volgende:
De muziek van Decapitated is meer op gitaar en strak & "eenvoud" drumwerk gericht denk ik...


u hebt helemaal gelijk!! een nummers "the negation"zou lang niet zoveel impact hebben als hij niet die eindeloze dubbelbass partij aan zou houden.

trouwes, nog een vette drummert, de gast van deze bent: http://www.capharnaum.org/index2.html

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 16-06-2005 21:32]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-06-2005 21:31 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

dubbele post.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 16-06-2005 21:31]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen