IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Beste metal drummers deel zwei! Vorige pagina | Volgende pagina
Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 20-05-2005 14:37 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2005 14:12 schreef 0Tolerence het volgende:
Noem is wat anders die kataklysm zooi, ongeinspireerde shit is het. Ga is decrepit birth luisteren bijvoorbeeld. Hun laatste CD met Tim, dat is pas drumwerk.
Of luister is naar Origin, wat dat betreft kan Necrophagist's drummer ook wel genoemd worden.



wat vind je van de Cryptopsy-drum (vraag mij geen namen)


:p


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2005 14:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2005 14:34 schreef 0Tolerence het volgende:
beetje vreemd dat Pete Sandoval niet op die site staat


Hoezo?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2005 14:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2005 14:37 schreef Spuitpoep het volgende:
wat vind je van de Cryptopsy-drum (vraag mij geen namen)


Haha, vraagt hij aan Mr. "Ik hou van Flo"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-05-2005 14:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2005 14:38 schreef Snaack het volgende:
Hoezo?


Hoezo? Dat lijkt me duidelijk


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-05-2005 14:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2005 14:38 schreef Snaack het volgende:
Haha, vraagt hij aan Mr. "Ik hou van Flo"


Geen Commentaar


"This one is older than shit, heavier than time!"


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 20-05-2005 14:43 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

wat mis ik hier?


:p


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-05-2005 14:46 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2005 13:04 schreef blastmaster het volgende:
En het lijkt wel dat ik ook hoog in de peiling sta


hehe!! we hadden die soundcheck bij extreme agression even op MD moeten zetten.. veeeettttee poep daaro...

het nieuwe hate eternal album is trouwes gelekt. al gehoord?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 20-05-2005 15:21 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 20 mei 2005 14:34 schreef 0Tolerence het volgende:
beetje vreemd dat Pete Sandoval niet op die site staat


Ja beetje erg vreemd


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2005 15:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2005 14:42 schreef 0Tolerence het volgende:
Hoezo? Dat lijkt me duidelijk


Ik ben zeker één van de weinigen die het drumwerk van Piet Sandaal niet boeiend vind

Ok, hij is best rap, maar niet uitzonderlijk. Verder vind ik hem niet bepaald creatief en vind ik zijn drumgeluid om te janken zo afgrijselijk niet om aan te horen.

Nee, geef mij dan maar Tim Yeung, Derek Roddy, Gene Hoglan, Paul Bostaph, John Longstreth, Thomas Haake, Stef Broks, Mike Mangini, om er een paar te noemen

Groove, smaak, techniek


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-05-2005 16:31 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Heb je em live gezien? Vast niet, iig was ik onder de indruk van de strakheid en snelheid. Geluid is iig live prima in orde.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 20-05-2005 17:04 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

Ik heb m wel live gezien en toch sluit ik mij bij snaack zn mening aan.



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-05-2005 18:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2005 15:24 schreef Snaack het volgende:
Ik ben zeker één van de weinigen die het drumwerk van Piet Sandaal niet boeiend vind

Ik wordt er ook niet warm of koud van...En dan kan ie nog zo snel en strak spelen, zijn spel is gewoon niet boeiend.(een gebrek wat steeds meer opkomt met de nieuwe generatie Deathmetal) Dan heb ik het natuurlijk wel over alles na Covenant. Het enige wat ie daarna heeft gedaan is z'n snelheid opkrikken. Nee, dan hoor ik liever Steve Asheim of Sean Reinert (of meneer Haake), die wel gas terug durven nemen, en zo ruimte creëren voor inventiviteit...zonder aan bruutheid in te boeten.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-05-2005 18:49 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

tja kijk als we zo gaan muggeziften dan kan je elke drummer wel afzeiken. Het gene wat hij doet, doet hij zeer goed. Dat was mijn punt! Hij is niet een allround drummer, daar ging het dus ook hier niet om (blastmasters ging het om!).


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-05-2005 18:53 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Jij noemt het afzeiken, ik noem het opbouwende kritiek

Edit: Pete is natuurlijk wel goed, hij doet in ieder geval niet dingen boven zijn kunnen...zoals Flo

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 20-05-2005 18:55]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-05-2005 18:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2005 18:53 schreef BARABAS het volgende:
Jij noemt het afzeiken, ik noem het opbouwende kritiek


Een pot nat, je begrijpt wat ik bedoel. Als er een drummer was die alles kon dan was dit topic overbodig geworden (zo goed als)


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-05-2005 18:59 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Er zijn wel drummers die alles kunnen, en Pete acht ik ook capabel genoeg, hij heeft echt de skills, maar hij vult het niet erg interresant in


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2005 19:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2005 16:31 schreef 0Tolerence het volgende:
Heb je em live gezien?


Ja.

quote:
Vast niet


Hoezo niet? Omdat je het niet met me eens bent?

quote:
, iig was ik onder de indruk van de strakheid en snelheid. Geluid is iig live prima in orde.



Dat zal best. Ik had het over zijn geluid op de studioalbums, dat is op elke plaat steeds verder "kapot" getriggered. Niet mijn smaak, en heeft geen reet met Piet zijn drumskills te maken natuurlijk

Verder sluit ik me bij Barabas aan (zeker wat betreft Flooooo )



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2005 19:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2005 18:49 schreef 0Tolerence het volgende:
tja kijk als we zo gaan muggeziften dan kan je elke drummer wel afzeiken.


Dat vinden wij drummers leuk!

quote:
Het gene wat hij doet, doet hij zeer goed. Dat was mijn punt! Hij is niet een allround drummer, daar ging het dus ook hier niet om (blastmasters ging het om!).


Als "blastmaster" jouw typering van een goede drummer is vind je Cpt. Killdrums vast de aller-aller beste drummer.

*tatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatata*

Ow nee, Flo natuurlijk, die kan zo snel blasten, echt niet normaal! Zo snel dat het wel lijkt alsof zijn blasts steeds zachter worden omdat ze sneller dan het geluid gaan



Ok ok, alle gekheid op een stokje ()


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-05-2005 19:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

je legt woorden in de mond en je komt met onzin, oftewel reageer inhoudelijk anders niet.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2005 19:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Sterf toch, Heameau, daar heb ik helemaal geen zin in want daar heb ik me in dit topique al talloze malen toe laten verleiden.


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-05-2005 19:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-05-2005 19:36 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Maar toen ik dit topic omhoog schopte hoopte ik dat het lijstje wat ik begon langer zou worden zodat ik een leidraad heb in het zoeken naar albums met 'metronoomstrak metaldrumwerk' ...Dus nog maar een keer:

Human - Death
Serpents of the Light - Deicide
Domination(en wat erop volgt)- Morbid Angel
Dechristianize - Vital Remains
The Dillinger Escape Plan - Calculating Infinity
Destroy Erase Improve(en wat erop volgt) - Meshuggah






Edit: Cryptopsy hoort dus NIET in deze lijst thuis

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 20-05-2005 19:37]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-05-2005 19:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Sinister - Diabolical Summoning


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-05-2005 19:45 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2005 19:31 schreef Snaack het volgende:
Sterf toch, Heameau, daar heb ik helemaal geen zin in want daar heb ik me in dit topique al talloze malen toe laten verleiden.

Dat krijg je ervan als je het stiekem leest

Human - Death
Serpents of the Light - Deicide
Domination(en wat erop volgt)- Morbid Angel
Dechristianize - Vital Remains
The Dillinger Escape Plan - Calculating Infinity
Destroy Erase Improve(en wat erop volgt) - Meshuggah
Sinister - Diabolical Summoning


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-05-2005 19:49 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht





Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen