IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Beste metal drummers deel zwei! Vorige pagina | Volgende pagina
Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 09-02-2004 12:45 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

Tering die derrek roddy heeft wel een gave techniek man!voetjes heen en weer....



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-02-2004 0:40 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 12:35 schreef doops het volgende:
tomas haake van meshuggah is echt veruit de alles beste metal drummer
Waarop bazeer je dat, als ik vragen mag


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-02-2004 0:59 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik moet ook nog even kwijt dat Tim'Herb'Alexander een meesterlijke groove heeft, welliswaar geen metaldrummer, maar toch zeker


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-02-2004 9:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 12:35 schreef doops het volgende:
tomas haake van meshuggah is echt veruit de alles beste metal drummer
"een van de betere" is beter gezegd.
Maar hij heerst wel enorm!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 10-02-2004 10:53 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmm..zou graag een langs willen breken voor Peter Wildoer van Darkane..die gast laat ook de meest bizarre drumroffels horen op Darkane cd's


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Bodyrotdrummer
Usericon van Bodyrotdrummer
Posted 23-02-2004 16:33 by Bodyrotdrummer Wijzig reactieProfiel van BodyrotdrummerQuote dit berichthttp://www.bodyrot.nl

Peter Wildoer is zeker een hele goede drummer. Wat vinden we van Raymond Herrera?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 23-02-2004 16:47 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Matig


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


darkforrest
www.sephyros.nl
Usericon van darkforrest
Posted 23-02-2004 16:53 by darkforrest Wijzig reactieProfiel van darkforrestQuote dit berichthttp://   www.sephyros/nl

jort visser
drummer methusalem



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-02-2004 16:59 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Momenteel zeg ik volmondig: de drummer van Moonspell op The Antidote. Luister alleen maar "From lowering Skies", en geef je mening.


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-02-2004 17:10 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

kut muziek


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-02-2004 17:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

sterf


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-02-2004 17:11 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

dan zal ik vast wel eens doen ja


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 23-02-2004 20:48 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Vind Vinnie Paul ook een geweldige drummer..strak, groove, tilt de muziek echt naar een hoger niveau..wat een houthakker


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Arkangel
Usericon van Arkangel
Posted 23-02-2004 21:34 by Arkangel Wijzig reactieProfiel van ArkangelQuote dit bericht

Pete Sandoval,

11 slagen per seconde met 1 hand... goeie techniek... gewoon de bruute drummer...


Het is altijd weer genieten, met Metal, Bier en Tieten


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 23-02-2004 23:37 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Als ie dan ook nog eens zijn sound wat beter leert af te stellen wordt ie nog beter


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 23-02-2004 23:40 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 23:37 schreef BARABAS het volgende:
Als ie dan ook nog eens zijn sound wat beter leert af te stellen wordt ie nog beter


Misschien zou de geluidstechnicus es wat beter leren omgaan met de knopjes..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 23-02-2004 23:46 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik bedoel in de eerste instantie het geluid op de c.d's....en inderdaad..live klinkt het nog beroerder met al die triggershit( vooal de bassdrumms, die klinken gewoon als tombs)


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 23-02-2004 23:48 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 23:46 schreef BARABAS het volgende:
Ik bedoel in de eerste instantie het geluid op de c.d's....en inderdaad..live klinkt het nog beroerder met al die triggershit( vooal de bassdrumms, die klinken gewoon als tombs)


Misschien een geval dat het gitaarwerk van Trey Azagthoth veel meer op voorgrond staan en dat het drumwerk veel meer een ondersteundende rol hebben en daarom dieper in de mix staan?


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 23-02-2004 23:49 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Nee, het gaat puur om de drumsound


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 24-02-2004 9:58 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

pete sandovals geluid is idd wel erg kut!Maar dat doen ze volgens mij juist bewust om de gitaar en de drums superduidelijk te laten horen...



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-02-2004 10:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 23:48 schreef Borgia II het volgende:
Misschien een geval dat het gitaarwerk van Trey Azagthoth veel meer op voorgrond staan en dat het drumwerk veel meer een ondersteundende rol hebben en daarom dieper in de mix staan?


uh right, je hebt het over Morbid Angel hier. De band waar continu een DB te horen is. Vergeet dat dus maar


"This one is older than shit, heavier than time!"


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 24-02-2004 10:45 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 10:39 schreef 0Tolerence het volgende:
uh right, je hebt het over Morbid Angel hier. De band waar continu een DB te horen is. Vergeet dat dus maar


Hmm...continue rollende bassdrums is iets wat ontzettend veel deathmetalbands hebben en het is een onderdeel van de sound van veel bands. Wat Morbid Angel echt apart zet van de rest is het gitaarspel van Trey en de songwriting


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-02-2004 10:49 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Het kan aan mij liggen, maar ik vind die Trey helemaal niks speciaals? En behalve erg snel vind ik die drummer weinig aan. Behalve de extreme snelheden doet hij verder geen interessante dingen naar mijn mening.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-02-2004 10:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 10:45 schreef Borgia II het volgende:
Hmm...continue rollende bassdrums is iets wat ontzettend veel deathmetalbands hebben en het is een onderdeel van de sound van veel bands. Wat Morbid Angel echt apart zet van de rest is het gitaarspel van Trey en de songwriting


Mwah, dat vind ik dus niet. Morbid Angel is allang niet meer de leidende factor in deathmetal. Hun laatste platen zijn ook niet echt super te noemen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-02-2004 10:56 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 10:55 schreef 0Tolerence het volgende:
Mwah, dat vind ik dus niet. Morbid Angel is allang niet meer de leidende factor in deathmetal. Hun laatste platen zijn ook niet echt super te noemen.
Gateways to Annihilation vond ik toch een topper in z'n genre!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen