IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Beste metal drummers deel zwei! Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-03-2004 9:28 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 0:48 schreef ~Narsil het volgende:


Er zijn mensen die maar niet willen geloven dat Moonspell op CD een 'echte' drummer gebruikt


Totdat je hem live hetzelfde nummer ziet spelen . Ziet er echt vet uit .


sepulmaster
Usericon van sepulmaster
Posted 25-03-2004 16:32 by sepulmaster Wijzig reactieProfiel van sepulmasterQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Ik hoor het liefst Igor Cavalera drummen, zeker op beneath the remains!


"kakkn doe zèèr"


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 25-03-2004 16:41 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 25 maart 2004 16:32 schreef sepulmaster het volgende:
Ik hoor het liefst Igor Cavalera drummen, zeker op beneath the remains!


Mijn idool(igor cavalera dan hé)!!! Ook omdat hij percussie en drummen weet te combineren in een muziekstijl waar percussie niet de standaard is.



blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 28-03-2004 16:18 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

En nog steeds richard christy (Death, burning inside) niet genoemd.

beetje jammer maar ok.

pietje sandoval viel mij live een beetje tegen op metalfest in hardenberg doe mij dan derek roddy of tony maar. NILE!!!!!!!!!!



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-03-2004 16:20 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Randy Foxe
Rob Reiner
Robert Garven


Ik, Wil Schuurman


Tormentor_horst.
Usericon van Tormentor_horst.
Posted 28-03-2004 16:36 by Tormentor_horst. Wijzig reactieProfiel van Tormentor_horst.Quote dit bericht

Koen gruntjes Van tormentor


Or you children of today are Children of the Grave.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-05-2004 1:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 maart 2004 16:18 schreef blastmaster het volgende:
En nog steeds richard christy (Death, burning inside) niet genoemd.

beetje jammer maar ok


Hij is wel afwisselend maar niet half zo goed als Gene Hoglan bijv.; op Dynamo 98 deed hij veel van Gene's DB werk op de toms!

quote:
pietje sandoval viel mij live een beetje tegen op metalfest in hardenberg doe mij dan derek roddy of tony maar. NILE!!!!!!!!!!


Pete vind ik toch beter dan DR & TL; die zijn wel snel maar veel rechtlijniger en dat maakt t een stuk saaier.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-05-2004 1:36]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-05-2004 1:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 februari 2004 10:49 schreef Shredhead het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind die Trey helemaal niks speciaals? En behalve erg snel vind ik die drummer weinig aan. Behalve de extreme snelheden doet hij verder geen interessante dingen naar mijn mening.


de combi van die 2 is echt ontzettend goed; Pete accentueert bijv superstrak al die friemelnootjes die Trey nogal eens achter z'n riffs plakt en doet dat behoorlijk afwisselend; welke band doet dat nog meer?

Verder vind ik Trey sowieso de ziekste nummers schrijven; warse ritmes, gestoorde melodielijnen; veeeel melodieuzer dan de meeste laag-lager-laagst deathmetalbands en elke nummer heeft een eigen karakter ipv dat 't inwisselbaar wordt; tegenwoordig heeft Cannibal Corpse dat ook maar veel bands imo niet of nauwelijks.

En welke gitarist speelt zulke bizarre hysterische solo's? Ik vind t een klasse apart en ben eerlijk gezegd verbaasd dat je 't anders ziet.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Arco
Usericon van Arco
Posted 29-05-2004 9:58 by Arco Wijzig reactieProfiel van ArcoQuote dit bericht


back to drummers

ken iemand beheaded uit malta die drummert is fokking fokking snel!




enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 29-05-2004 10:13 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

richard christy vind ik over het algemeen beter dan gene Hoglan . Richard doet echt extreem zieke dingen, onmogelijke fills noem maar op. Gene Hoglan is daarentegen wat strakker, en hij heeft toegegeven dat progressieve metal (ala death) eigenlijk niet voor hem is bestemd. Daarom drumt hij tegenwoordig in een of andere industial band

Over extreme snelheid gesproken, Bloody Gore!!!!


Signature


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 29-05-2004 10:28 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

en die drummer van the berzerker dan!? héhé


die van het damage done album van dark tranquillity, ben naam kwijt, heeft toch ook wel bijzondere ritmes in huis

maar anders, MATTE MODIN!!!!!!!!!


:p


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-05-2004 13:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 9:08 schreef Kadaver het volgende:
Een rijtje in mijn optiek goede metaldrummers:

Gene Hoglan (Dark Angel, Death, SYL)
Pete Sandoval (Morbid Angel, Terrorizer)
Matte Modin (Defleshed, Dark Funeral)
Doc (Vader)
Per Möller Jensen (The Haunted, Invocator)
Jon Longstreth (Origin, Skinless, Exhumed)
Anders Jacobsson (Nasum)
Tomas Haake (Meshuggah)
Rikard Wermén (Deranged)
Brann Dailor (Today Is The Day, Mastodon)
Dennis The Menace (Macabre)
Derek Roddy (Hate Eternal)
Tim Yeung (Hate Eternal, Agiel, Decrepit Birth)
Tony Laureano (Nile, Angelcorpse, Internecine)
Frost (Satyricon)
Junky Jon (Gorerotted)
Dirk Verbeuren (Scarve, Soilwork)

En nationaal:

Roel Sanders (Inhume, God Dethroned)
Ariën Van Weesenbeek (God Dethroned)
Toep Duin (Consolation, Putrefied, Cardinal)
Seth v/d Loo (Severe Torture)
Sjoerd Visch (Altar, Monolith)


Je vergeet er 1:
Flo Mounier (cryptopsy)





"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-05-2004 13:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 23:46 schreef kinglei het volgende:
Death metal drummers moeten onderstaande link maar eens bekijken.
Chad van Brodequin laat zien wat SNELHEID is.
http://www.cptkilldrums.com/movies/cpt_brodequin.wmv

Kan me niet voorstellen dat hij dit een uur volhoudt


Leuk die snelheid, maar nul afwisseling.
Toegegeven dat hij, wat hij doet, goed doet


"This one is older than shit, heavier than time!"


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 29-05-2004 13:33 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

en inferno van behemoth


:p


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 29-05-2004 13:37 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 16:18 schreef blastmaster het volgende:

pietje sandoval viel mij live een beetje tegen op metalfest in hardenberg doe mij dan derek roddy of tony maar. NILE!!!!!!!!!!


Tony Laureano is een beestige drummer, maar ik ben van mening dat hij soms net iets te snel speelt. Althans, sneller dan wat bij de muziek past, en dan krijg je zo'n rommelig, beetje 'naast het tempo'-effect (ik denk dan aan een aantal nummers op In Their Darkened Shrines).

quote:
Op 25 maart 2004 09:08 schreef Kadaver het volgende:

Gene Hoglan (Dark Angel, Death, SYL)
Doc (Vader)
Tony Laureano (Nile, Angelcorpse, Internecine)
Frost (Satyricon)
Junky Jon (Gorerotted)



Jaaa
Vreemd dat ik in deze thread de namen van Frost, Junky Jon en Doc nog niet gelezen heb.
Hellhammer en Dave Lombardo blijven overigens ook tot mijn favorieten behoren.


"Obras son amores y no buenas razones"


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 29-05-2004 13:40 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

RENO HILLIGSO KIILERICH van Panzerchrist.

een van de snelste en meest getalenteerde drummers ter wereld

naast die bongospelers in Namibië dan


:p


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 29-05-2004 21:12 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 mei 2004 13:30 schreef 0Tolerence het volgende:
Je vergeet er 1:
Flo Mounier (cryptopsy)






Nee, hij vergeet er twee.


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 29-05-2004 22:12 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

de drummer van textures heerscht


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 29-05-2004 22:19 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 29 mei 2004 22:12 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
de drummer van textures heerscht

Stef Broks.
Zeer zeker een superdrummer. Blijft er gelukkig heel nuchter onder, toffe kerel iig.


Maar kennelijk wordt de beste drummer van Nederland nogal vergeten:
Ed Warby (Ex-gorefest, nu sessie/studiodrummer)

Die kerel heerst zo ontzettend hard...


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 29-05-2004 22:25 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2004 22:19 schreef Rutan het volgende:

Maar kennelijk wordt de beste drummer van Nederland nogal vergeten:
Ed Warby (Ex-gorefest, nu sessie/studiodrummer)

Die kerel heerst zo ontzettend hard...


Ik wist niet dat die kerel van Nederland komt?! Zalige drummer inderdaad.


"Obras son amores y no buenas razones"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-05-2004 2:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Rick colaluca (Watchtower). Absoluut meesterlijk.
En Asgeir Mickelson (Spiral Architect & Borknagar)


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-05-2004 5:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 mei 2004 10:13 schreef enlil het volgende:
richard christy vind ik over het algemeen beter dan gene Hoglan . Richard doet echt extreem zieke dingen, onmogelijke fills noem maar op. Gene Hoglan is daarentegen wat strakker, en hij heeft toegegeven dat progressieve metal (ala death) eigenlijk niet voor hem is bestemd. Daarom drumt hij tegenwoordig in een of andere industial band

Over extreme snelheid gesproken, Bloody Gore!!!!


Ik vind Hoglan dus stukken beter dan Christy; echt karakter hoe hij z'n accenten op de bekkens legt op Individual thought patterns & Symbolic. CHristy is wel creatief in z'n fills maar ik vind em minder solide dan Hoglan.

Industrial band? Strapping young lad bedoel je of The almighty punchdrunk...die laatste is thrash.

quote:
Op 29 mei 2004 10:28 schreef Spuitpoep het volgende:
...
maar anders, MATTE MODIN!!!!!!!!!


Was dat niet de drummer van Defleshed die nu in een blackmetalband speelt? (Dark funeral of Marduk ben 't ff kwijt); die gast is ook erg goed idd! The iron and the maiden


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-05-2004 8:59 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2004 22:19 schreef Rutan het volgende:
Stef Broks.
Zeer zeker een superdrummer. Blijft er gelukkig heel nuchter onder, toffe kerel iig.


Maar kennelijk wordt de beste drummer van Nederland nogal vergeten:
Ed Warby (Ex-gorefest, nu sessie/studiodrummer)

Die kerel heerst zo ontzettend hard...


Ik ken heb alleen van zijn werk op de albums van Arjen 'Ayreon' Lucassen, ik wist niet dat hij ook bij Gorefest heeft gedrumt


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 30-05-2004 9:05 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2004 22:19 schreef Rutan het volgende:
Stef Broks.
Zeer zeker een superdrummer. Blijft er gelukkig heel nuchter onder, toffe kerel iig.


Maar kennelijk wordt de beste drummer van Nederland nogal vergeten:
Ed Warby (Ex-gorefest, nu sessie/studiodrummer)

Die kerel heerst zo ontzettend hard...


De drummer met de allervetse groove!


Iron Jack Rackham
Usericon van Iron Jack Rackham
Posted 30-05-2004 13:18 by Iron Jack Rackham Wijzig reactieProfiel van Iron Jack RackhamQuote dit berichthttp://www.caedere.com

Robbe van Pyaemia/Disavowed.

Verder heerst Kevin Talley über alles.

Die heeft de groove, snelheid, ritmisch helemaal perfect.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen