IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Beste metal drummers deel zwei! Vorige pagina | Volgende pagina
Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 13-06-2005 23:39 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 19:22 schreef BARABAS het volgende:
Tja, ze willen natuurlijk de nummers van voorgaande albums live ook fatsoenlijk ten gehore brengen


Wat ik me afvroeg is waarom het Nile wél telkens lukt om een enorm sterke drummer te vinden, en 't Immolation (die ik persoonlijk muzikaal veel hoger inschat) níet is gelukt. Die nieuwe drummer van Immo is niet echt hinderlijk op het nieuwe album, maar bij tijden toch wel behoorlijk sloppy. K'vraag me af hoe dat live gaat klinken, vooral met de enorm technische nummers van Unholy Cult.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-06-2005 9:07 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

tim yeung is wat mij betreft de beste van het hele stel.. check deze track: http://www.deathmetal.com/decrepitbirth/And_Time_Begins.mp3

meeeeeeesterlijk... fuck de rest.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 14-06-2005 9:49 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

ik heb die cd, jezus fucking christus wat gaaf!



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-06-2005 10:41 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

IK WEET HET!!!
ik bedoel waarom hebben we het in gods naam over de technicaliteit van een band als dillinger als er een band als deze rondloopt die het 10 keer topt!!!

ik vind deze cd dan ook echt al een fucking klassieker.. die heavy riff in die bovenste mp3 alleen al...fucking hell... wat vet...


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-06-2005 11:03 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl





Bruce Banner


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-06-2005 13:10 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Joris yeung/roddy?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 14-06-2005 13:42 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Ee enige echte MAAHK!!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 14-06-2005 14:02 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Hoppa:


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2005 14:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hahaha, dat mp3tje.. pff wat een zaadnummer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-06-2005 14:19 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ik heb een filmpje op me pc vasn de drummert van The Berzerker, die knakker kan er ook wat van, zeg...



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 14-06-2005 14:20 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 14:19 schreef Audiophile het volgende:
Ik heb een filmpje op me pc vasn de drummert van The Berzerker, die knakker kan er ook wat van, zeg...


HAHAHAHAHAHAHAHA ik zeg niks


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-06-2005 14:21 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL




aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-06-2005 14:21 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 14:07 schreef spectre het volgende:
hahaha, dat mp3tje.. pff wat een zaadnummer


precies. Ik doe het 'm van m'n leven niet na, maar interessant is zijn spel absoluut niet.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2005 14:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nee, laat staan zijn geluid kom op zeg.. trouwens, er word beweerd dat DEP minder technisch zou zijn, maar dat durf ik ernstig in twijfel te trekken.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-06-2005 16:18 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 14:31 schreef spectre het volgende:
nee, laat staan zijn geluid kom op zeg.. trouwens, er word beweerd dat DEP minder technisch zou zijn, maar dat durf ik ernstig in twijfel te trekken.


zijn spel niet interresant? jezus christ dude, van welke planeet kom jij?!!! check die powertabs op hun site of die oefenruimte movies op het forum (waar het gitaargeluid beter doorkomt) eens, dan zie je ook dat hij ook nog gevarieerd kan spelen.

en technischer als DEP is dit zeker (mischien dat die polyritmes van dillinger technischer opjou afkomen maar dat is toch echt wel een leuk trucje wat in mijn ogen niet ontzettend technisch is.)

en qua gitaar partijen topt deze band DEP ook ergggggg zwaar..

ik geef trouwens toe dat het nog wel eens als een kakofonie (volgens mij zeg ik dat verkeerd maar goed) overkomt maar beluister dit maar eens door een goede koptelefoon (sony ofsu..) en dan wel vaker als die ene keer dat je hem nu waarschijnlijk hebt gehoord, maar net zovaak totdat je alle vage patroontjes/boventonen en weet ik niet wat allemaal hoord.. (en ja er zit zelfs nog een lijn in de gehele song..)

het zal je zeker niet tegenvallen!! (het enige wat je zal tegenvallen is hoe goed deze gast is en hoe het je waarschijnlijk talloze jaren zal kosten om op zijn muzikaal niveau te komen.)

en ik blijf er bij, dat album is een klassieker.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 14-06-2005 16:42]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 14-06-2005 16:39 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

quote:
Op 11 juni 2005 20:33 schreef Gnosis het volgende:
Beste drummer? Thomas Lang, echt wel. Misschien geen (death)metal drummer maar hij heerchst iedereen er uit. Tjek maar aus.
ooit van vinnie colaiuta gehoord?mr lang is goed maar vinnie maakt brinta van m



spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2005 16:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hahaha


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-06-2005 16:43 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

zeg dan tenminste wat.....


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-06-2005 16:53 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

en bytheway spectre: staat er ook iets van jou band online? als jij zulke kritiek durft te uiten wil ook wel eens weten hoe jou band klinkt.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-06-2005 16:54 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 14 juni 2005 16:53 schreef jbassist het volgende:
en bytheway spectre: staat er ook iets van jou band online? als jij zulke kritiek durft te uiten wil ook wel eens weten hoe jou band klinkt.

Hij zegt toch niet dat hij het beter kan? Hij zegt alleen dat iemand anders het belabberd doet...



spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2005 16:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

kom op, je maakt het wel erg makkelijk, misschien is het wel erg technisch maar er zit niets in, geluid is erg beroerd en het doet me geen ene flikker. Maar eigenlijk is dit mijn reflectie van het nummer en niet van de drummer, alhoewel, hij heeft wel een belachelijk bassdrumgeluid.

sorry ik heb hele goede speakers en ik ga ook geen koptelefoon opzetten om nog een keer te luisteren.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2005 16:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 16:53 schreef jbassist het volgende:
en bytheway spectre: staat er ook iets van jou band online? als jij zulke kritiek durft te uiten wil ook wel eens weten hoe jou band klinkt.
waar slaat dat nou op eik0l


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-06-2005 17:10 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 16:58 schreef spectre het volgende:
waar slaat dat nou op eik0l


naja, je vind dit kut je vind dat klote.. als je het zo goed weet dan zal je eigen band wel hemels klinken....

ik bedoel voordat je iets compleet de grond in boort moet je volgens mij zelf wel weten hoe het beter kan.. en zeik het anders niet af. (beter nog dan heb je GEEN recht tot afkraken.)

dus stuur maar een link as je wil ben benieuwd.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-06-2005 17:11 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wahahha, wat een gelul vriend.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2005 17:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik weet nu niet of ik hard moet gaan lachen of gaan huilen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen