IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2004 in Portugal [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-06-2004 17:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 17:32 schreef 0Tolerence het volgende:
zweden en griekenland heb ik dus helemaal niet in de laatste rondes staan. Dus het klopt van geen kant


Tsja, ach, voor mij waren dat dus de enige twee kwartfinalisten die ik fout had...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-06-2004 17:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 17:33 schreef altx het volgende:
Tsja, ach, voor mij waren dat dus de enige twee kwartfinalisten die ik fout had...


Euh ik had wel zweden, maar geen denemarken en griekenland.
Dat was het


"This one is older than shit, heavier than time!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-06-2004 17:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 17:39 schreef 0Tolerence het volgende:
Euh ik had wel zweden, maar geen denemarken en griekenland.
Dat was het
me2


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-06-2004 17:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Portugal, Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië, Duitsland, Nederland, Zweden.

Dat maakt hoeveel fouten?

Edit: laat maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 25-06-2004 17:46]


..."Hate can only create more hate"...


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 25-06-2004 17:47 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

ik heb Italië nog in de kwartfinale staan, evenals Spanje

en mijn 'ideale' EK elftal tot nu toe:
GK: Van der Sar (ned)
RB: Panucci (ita)
CB: Helguera (spa)
CB: Carvalho (por)
LB: Lahm (dui)
DM: Zagorakis (gri)
RM: Poborsky (tsj)
LM: Nedved (tsj)
AM: Zidane (fra)
CF: Rooney (eng)
CF: Baros (tsj)

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 25-06-2004 23:30]


no text supplied


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-06-2004 17:50 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hehe, ik heb idd italie er ook nog in staan. Ach het is zo'n zooi geworden. Het maakt allemaal al niet meer uit.


"This one is older than shit, heavier than time!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-06-2004 17:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 17:50 schreef 0Tolerence het volgende:
hehe, ik heb idd italie er ook nog in staan. Ach het is zo'n zooi geworden. Het maakt allemaal al niet meer uit.


Ja, dat grapje gaat me nog een hoop punten kosten...


('t is niks dat ik Italië fout had, maar ik had ze ook nog eens als verliezend finalist ingeschat... )


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 25-06-2004 17:54 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 25 juni 2004 17:52 schreef altx het volgende:
('t is niks dat ik Italië fout had, maar ik had ze ook nog eens als verliezend finalist ingeschat... )


ik ook
stelletje klote-Scandinaviërs


no text supplied


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-06-2004 17:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 17:52 schreef altx het volgende:
Ja, dat grapje gaat me nog een hoop punten kosten...


('t is niks dat ik Italië fout had, maar ik had ze ook nog eens als verliezend finalist ingeschat... )


Alle wedstrijden die hierna volgen die kloppen allemaal niet meer bij mij.


"This one is older than shit, heavier than time!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-06-2004 19:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hoe durven die fuck-engelsen de verloren partij van gister af te schuiven op de scheids!? De goal van Campbell werd duidelijk terecht afgekeurd.
En daarbij was het een verdiende overwinning van Portugal (of eigenlijk een verdiend verlies van Engeland). Wat een goal was dat trouwens van Rui Costa zeg!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-06-2004 20:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Dat gezeik hou je toch wel. Het was een mooie wedstrijd en ze hadden allebei kunnen winnen, al was Portugal wel iets beter.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 25-06-2004 20:14 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Is er hier nog iemand die denkt dat de Grieken de Fransen gaan verslaan? Ik hoop het eigenlijk wel, maar ik vrees van niet.

mijn voorspelling:
Frankrijk - Griekenland: 2-0


no text supplied


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-06-2004 20:18 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 25 juni 2004 20:14 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Is er hier nog iemand die denkt dat de Grieken de Fransen gaan verslaan? Ik hoop het eigenlijk wel, maar ik vrees van niet.

mijn voorspelling:
Frankrijk - Griekenland: 2-0


Ik hoop het ook, maar ik denk niet dat Griekenland kan winnen. 3-0 voor Frankrijk.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-06-2004 20:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 19:53 schreef NecRobert het volgende:
Hoe durven die fuck-engelsen de verloren partij van gister af te schuiven op de scheids!? De goal van Campbell werd duidelijk terecht afgekeurd.



Verschil in arbitragestijlen. In continentaal Europa wordt altijd afgefloten wanneer je een scheet in de richting van de keeper laat in de 6 yard box.

In Engeland wordt daar niet altijd voor gefloten en wordt vaker common sense gebruikt. Ricardo had de inzet van Campbell toch nooit kunnen stoppen en daarom zou een scheids in de Premiership die goal waarschijnlijk niet afkeuren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-06-2004 22:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

YESSS! 0-1 voor Griekenland...en nu maar hopen dat Frankrijk eruit vliegt, ze verdienen niet te winnen. Ze voetballen ronduit slecht dit toernooi.....hoe goed ze ook kunnen zijn.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-06-2004 22:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Als ik het allemaal zo bekijk speelt Nederland die ploegen driemaal aan gort...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-06-2004 22:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

mmm, zou kunnen ja, in potentie, maar Tsjechie hebben ze toch niet geheel van de mat kunnen spelen ook niet toen Robben er nog bij zat al waren ze wel beter. Ik tip ze nog steeds al favoriet...


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 25-06-2004 22:37 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Griekenland - Frankrijk: 1-0


no text supplied


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-06-2004 22:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hehe, wat geweldig.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-06-2004 22:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Kut.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-06-2004 22:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 22:48 schreef Chelman het volgende:
Kut.


ik moet zeggen, je hebt wel een vreemde smaak...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-06-2004 22:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 22:37 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Griekenland - Frankrijk: 1-0
...is dat de einduitslag...?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-06-2004 22:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 22:55 schreef Spirit In Black het volgende:
ik moet zeggen, je hebt wel een vreemde smaak...


Ik haat de Fransen en ik heb geen liefde voor de Grieken maar in mijn voetbalpoules binnen en buiten ZM heb ik op Frankrijk ingezet...ergo: KUT.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-06-2004 22:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 22:57 schreef Chelman het volgende:
Ik haat de Fransen en ik heb geen liefde voor de Grieken maar in mijn voetbalpoules binnen en buiten ZM heb ik op Frankrijk ingezet...ergo: KUT.


nou ja, ik kan me niet voorstellen dat veel mensen dit goed hadden in tegenstelling tot wat ze dachten dat Frankrijk zou presteren. Dat is ongeveer hetzelfde als dat iedereen die Armstrong niet opstelt in de tour poule, verliest....


metaldennis
Rise, rise, rise, rise......Mighty dragon rise!
Usericon van metaldennis
Posted 25-06-2004 23:13 by metaldennis Wijzig reactieProfiel van metaldennisQuote dit bericht

ik heb er echt al zin in!! lekker bierdrinken en voetbal kijken!

nederland gaat supergoed ... winneeuh!


One for the pain and two for my name


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen