IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2004 in Portugal [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-07-2004 19:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Dick Advocaat stapt op als bondscoach

Dick Advocaat is niet langer de trainer van het Nederlands Elftal. De Hagenaar heeft bekend gemaakt zijn dienstverband met de KNVB te beëindigen. Advocaat vindt dat er onvoldoende basis is om door te gaan tot en met het WK in 2006.

Het contract van Advocaat, dat tot na het WK van 2006 in Duitsland doorliep, wordt per 1 augustus ontbonden. Ook assistent-coach Willem van Hanegem stopt bij de KNVB. De Utrechter legt op 1 augustus zijn taken neer.

Het is nog niet bekend wie Advocaat zal opvolgen. De KNVB hoopt voor 18 augustus een nieuwe bondscoach te kunnen presenteren. Dan speelt Nederland een interland in en tegen Zweden.

Dick Advocaat kwam in twee ambtstermijnen tot in totaal 55 interlands, en is daarmee recordhouder van na de Tweede Wereldoorlog. Advocaat was eerder al trainer van Oranje in de periode 1992 tot 1994, en leidde het Nederlands Elftal naar de kwartfinale op het Wereldkampioenschap in Amerika.

Dick Advocaat kende een bewogen Europees Kampioenschap in 2004. In Portugal bereikte een ware hetze tegen de coach het hoogtepunt na de wissel van Arjen Robben in de wedstrijd tegen Tsjechië. De verloren halve finale wedstrijd tegen Portugal is uiteindelijk de laatste interland van Dick Advocaat als bondscoach geweest.


Nou, het zal mij benieuwen wie de volgende wordt.



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-07-2004 19:49]


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 06-07-2004 19:49 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Beenhakker schijnt ook weer zonder club te zitten



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2004 20:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 19:49 schreef chriz het volgende:
Beenhakker schijnt ook weer zonder club te zitten


Wrong....die zit alweer in het Midden Oosten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 06-07-2004 20:24 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 6 juli 2004 20:23 schreef Chelman het volgende:
Wrong....die zit alweer in het Midden Oosten.


seriously? wat een voetbalhoer



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2004 20:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 11:55 schreef Immortella het volgende:
Hihi

Ik heb 't in de eindfase zwaar verneukt



BWUAHUHAUHUHUAHUAH


Nee hoor...je hebt het niet in de eindfase verneukt....je hebt het juist in de beginfase verneukt aangezien je de verkeerde teams door liet gaan. BWUHUHUAGHUGAUGA TRUTH HURTS.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2004 20:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 20:24 schreef chriz het volgende:
seriously? wat een voetbalhoer


LOL

quote:

Uitgegeven: 4 juli 2004 11:50

DJEDDAH - Leo Beenhakker heeft alweer een nieuwe voetbalclub gevonden. Hij traint de komende twee jaar Al-Ittihad in Saoedi-Arabië. De voorzitter van de club uit Djeddah maakte zondag bekend dat er in principe een akkoord is met de Nederlander.

Beenhakker werd eind juni ontslagen als coach van de Mexicaanse club America. De reden daarvoor waren volgens de club de slechte resultaten. Saoedi-Arabië is geen onbekend terrein voor wereldburger Beenhakker. Hij was er al eens bondscoach.

In zijn lange trainerscarrière heeft Beenhakker vele clubs onder zijn hoede gehad. Hij leidde onder meer Ajax, Real Madrid, Grasshoppers, Istanbulspor, Guadalajara, Vitesse, Feyenoord. Zijn laatste functie in Nederland was technisch directeur van Ajax.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 06-07-2004 20:26 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 6 juli 2004 20:24 schreef Chelman het volgende:
BWUAHUHAUHUHUAHUAH


Nee hoor...je hebt het niet in de eindfase verneukt....je hebt het juist in de beginfase verneukt aangezien je de verkeerde teams door liet gaan. BWUHUHUAGHUGAUGA TRUTH HURTS.


hoeveel halve finalisten had jij goed?

ik had volgens mij Tjechië en Portugal goed

edit: "volgens de club slechte resultaten", de club? ah, de nieuwe bestuursleden die de vlak voor beenhakker ontslagen bestuursleden hebben vervangen

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 06-07-2004 20:27]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2004 20:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 20:26 schreef chriz het volgende:
hoeveel halve finalisten had jij goed?

ik had volgens mij Tjechië en Portugal goed


3 Tsjechie, Portugal en Nederland.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 06-07-2004 20:28 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 6 juli 2004 20:27 schreef Chelman het volgende:
3 Tsjechie, Portugal en Nederland.


grote meid



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2004 20:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 20:26 schreef chriz het volgende:
hoeveel halve finalisten had jij goed?

ik had volgens mij Tjechië en Portugal goed

edit: "volgens de club slechte resultaten", de club? ah, de nieuwe bestuursleden die de vlak voor beenhakker ontslagen bestuursleden hebben vervangen


Lol...ja.

Ze hebben de hele clubleiding ontslagen. De club is eigendom van een ander bedrijf (een TV zender) en die hebben de uiteindelijke zeggenschap. Mexicoooohohohohohoho


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 06-07-2004 20:30 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 6 juli 2004 20:29 schreef Chelman het volgende:
Lol...ja.

Ze hebben de hele clubleiding ontslagen. De club is eigendom van een ander bedrijf (een TV zender) en die hebben de uiteindelijke zeggenschap. Mexicoooohohohohohoho


heb je dat gedoe meegekregen over die oud scheidsrechter die commentaar leverde op tv? schijnt dat die de hele competitie overhoop heeft gehaald



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2004 20:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 20:30 schreef chriz het volgende:
heb je dat gedoe meegekregen over die oud scheidsrechter die commentaar leverde op tv? schijnt dat die de hele competitie overhoop heeft gehaald


Ja....dat was inderdaad hilarisch!

Toen had Leo ook over hoe vaak hij nu opeens rood kreeg als coach....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 06-07-2004 20:32 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 6 juli 2004 20:31 schreef Chelman het volgende:
Ja....dat was inderdaad hilarisch!

Toen had Leo ook over hoe vaak hij nu opeens rood kreeg als coach....


hehe idd, en hij scheen ook erg zeldzaam te worden dat je met 11 man eindigde



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2004 20:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 20:32 schreef chriz het volgende:
hehe idd, en hij scheen ook erg zeldzaam te worden dat je met 11 man eindigde


En toen zei Jack van Gelder: 'En verder is het een serieuze competitie?'


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 06-07-2004 20:35 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 6 juli 2004 20:33 schreef Chelman het volgende:
En toen zei Jack van Gelder: 'En verder is het een serieuze competitie?'


geinige was dat we in de trein van Lissabon naar Aveiro 2 mexicanen tegen kwamen die nog van niets wisten....da's leuk uitleggen



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2004 20:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 20:35 schreef chriz het volgende:


geinige was dat we in de trein van Lissabon naar Aveiro 2 mexicanen tegen kwamen die nog van niets wisten....da's leuk uitleggen


LOL....

Maar verder heerscht Mexico. Ik ben in de Azteca stadion geweest EN ik heb een foto in de goal van de AZTECA stadion. Ik heb er speciaal op toegezien dat het DE goal was. DE goal waarin een zekere Diego scoorde tijdens een zekere wedstrijd:

quote:

22.06.86 (12.00) Mexico City, Estadio Azteca

ARG - ENG 2:1 (0:0)

(~115000) Ben Naceur TUN, Dochev BUL, Ulloa COS

ARG: Pumpido - Cuciuffo, Brown, Ruggeri, Olarticoechea - Batista, Giusti,
Burruchaga (76 Tapia), Enrique - Valdano, Maradona (c)
ENG: Shilton (c) - G.M.Stevens, Butcher, Fenwick, Sansom - Hoddle, Steven
(76 Barnes), Reid (66 Waddle), Hodge - Lineker, Beardsley

1:0 Maradona 51 h?, 2:0 Maradona 56, 2:1 Lineker 81 h

booked: Batista / Fenwick, Butcher





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 06-07-2004 20:39 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 6 juli 2004 20:37 schreef Chelman het volgende:
LOL....

Maar verder heerscht Mexico. Ik ben in de Azteca stadion geweest EN ik heb een foto in de goal van de AZTECA stadion. Ik heb er speciaal op toegezien dat het DE goal was. DE goal waarin een zekere Diego scoorde tijdens een zekere wedstrijd:











Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2004 20:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik was daar met een Mexicaanse vriend van mij. Zijn nicht werkt voor de Azteca, die tegenwoordig meer voor evenementen en het nationaal elftal gebruikt wordt. We kregen dus een uitgebreide rondleiding en mochten overal heen...catacombes..alles.

Ik kreeg werkelijk kippenvel toen ik daar in het middencirkel stond en probeerde me voor te stellen hoe het moest zijn met pakweg 120.000 man om je heen. Als je dan ook nog de voetbalgeschiedenis bedenkt die daar geschreven is.

Dit is echt zo ongeveer het meest fantastische plek waar ik ooit geweest ben.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 07-07-2004 1:15 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik ben 3e geworden in de toto op mijn werk



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 09-07-2004 22:53 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Cool, ik heb de ZM subleague gewonnen. Eindelijk erkenning voor mijn carrière als (onheils)profeet.

en dan ook nog maar even mijn definitieve Euro 2004 elftal:
GK: Van der Sar (ned)
RB: Miguel (por)
CB: Dellas (gri)
CB: Carvalho (por)
LB: Zambrotta (ita)
RM: Poborsky (tsj)
CM: Zagorakis (gri)
CM: Maniche (por)
LM: Nedved (tsj)
CA: Baros (tsj)
CA: Rooney (eng)

toch nog 1 Nederlander bij mijn favoriete 11


no text supplied


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-07-2004 23:10 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dees al gezien?

http://users.pandora.be/jackthewipper/lefgozer.html

Hij(sixpack) schakelt tv's uit met een afstandsbediening in café's ed. Op belangrijke momenten.


Oud Vuil.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-07-2004 1:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

In dat geval hoop ik dat hij een keer fors in elkaar geslagen wordt, de jammere kankerkutkneus.

Echt stom dat mensen op die manier grappig denken te zijn. Echt hoor.... ik haal lachend de trekker over.

Over de nieuwe bondscoach: Wim Jansen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-07-2004 1:36 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik vind dit een typisch geval van...


ABSOLUTE GENIALITEIT!!!

(ik ben geen voetliefhebber...)


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-07-2004 1:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik snap dat niet zo goed. Vind je hetzelfde van 'voor de gein' de kabel eruit trekken bij een concert van een band die je kut vindt?

Da's IMO nl. volkomen vergelijkbaar.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-07-2004 1:41 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Daar benadeel je ook de band mee, en met dit alleen het publiek. Dus nee, het is niet volkomen hetzelfde.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen