IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2004 in Portugal [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
scotfan
Usericon van scotfan
Posted 30-06-2004 23:20 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 30 juni 2004 22:47 schreef M. het volgende:
Terechte overwinning van Portugal IMO.

Frisk was wel behoorlijk ongesteld vond ik.... maar Portugal was uitgekookter en heeft het beter uitgespeeld. Volgende keer beter, al blijft het jammer.


Ben ik volledig mee eens.
Dit is gewoon het hoogste wat deze ploeg kan bereiken: Bij de laatste vier van Europa!!

En dat is meer dan dat Engeland, Duitsland, Frankrijk, Italie en Spanje bereikten.

En aan iedereen die weer zitten te zeuren over "verwende milionairs" "prutsers" enz... Wedden dat jullie vooraan stonden te juichen als Nederland wel was doorgekomen en misschien wel de titel hadden gepakt?
Maar ja dat is typisch Nederlands: of het is WIJ worden Europees kampioen, of het is ZIJ zijn uitgeschakeld.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-06-2004 23:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Misschine zijn het Portugezen?


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-06-2004 23:21 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

ten eerste: KUT!

ten tweede: ik vind hat verschrikkelijks lecht dat de pers nu zegt "jullie" en als oranje doorgaat het "we" is.

ten derde: ik ben vanaf nu tjechië supporter

ten vierde: iedereen die niet van voetbal houdt moet oprotten uit dit topic, als je er niet van houdt, bemoei je er dan ook niet mee



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-06-2004 23:22 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 23:20 schreef scotfan het volgende:
Ben ik volledig mee eens.
Dit is gewoon het hoogste wat deze ploeg kan bereiken: Bij de laatste vier van Europa!!

En dat is meer dan dat Engeland, Duitsland, Frankrijk, Italie en Spanje bereikten.

En aan iedereen die weer zitten te zeuren over "verwende milionairs" "prutsers" enz... Wedden dat jullie vooraan stonden te juichen als Nederland wel was doorgekomen en misschien wel de titel hadden gepakt?
Maar ja dat is typisch Nederlands: of het is WIJ worden Europees kampioen, of het is ZIJ zijn uitgeschakeld.


Helemaal mee eens.





Maar geloof me. Jenje had niet staan juichen wanneer NL door was gegaan


..."Hate can only create more hate"...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-06-2004 23:22 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 juni 2004 23:21 schreef chriz het volgende:
ten vierde: iedereen die niet van voetbal houdt moet oprotten uit dit topic, als je er niet van houdt, bemoei je er dan ook niet mee
Ik dacht dat jij al wel langer op ZM rondhing


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-06-2004 23:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 23:20 schreef scotfan het volgende:
Ben ik volledig mee eens.
Dit is gewoon het hoogste wat deze ploeg kan bereiken: Bij de laatste vier van Europa!!

En dat is meer dan dat Engeland, Duitsland, Frankrijk, Italie en Spanje bereikten.

En aan iedereen die weer zitten te zeuren over "verwende milionairs" "prutsers" enz... Wedden dat jullie vooraan stonden te juichen als Nederland wel was doorgekomen en misschien wel de titel hadden gepakt?
Maar ja dat is typisch Nederlands: of het is WIJ worden Europees kampioen, of het is ZIJ zijn uitgeschakeld.
Niks dervan, prutsers waren het vanaf dag 1.

Ze hebben zich de poule doorgemazzeld tot aan de halve finale. Ze speelde beroerd, en geregeld gewoon onsportief met als extreem de actie van Van Nistelrooi, dat hoort niet thuis op een sporttournooi, aant gas met die loser.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-06-2004 23:24 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 23:20 schreef scotfan het volgende:
En aan iedereen die weer zitten te zeuren over "verwende milionairs" "prutsers" enz... Wedden dat jullie vooraan stonden te juichen als Nederland wel was doorgekomen en misschien wel de titel hadden gepakt?

Nee hoor, dan hadden ze niets gezegd. Je weet toch dat, zelfs al verliest NL in de finale onterecht met 1-0, Greycloak nog steeds "prutserrrrs" gepost zou hebben? Zo zit hij nu eenmaal in elkaar.

Over 2 jaar worden we wereldkampioen.



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-06-2004 23:25 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 23:23 schreef Jenje het volgende:
Niks dervan, prutsers waren het vanaf dag 1.

aant gas met die loser.


Pas op, Balkellende is watching you!


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-06-2004 23:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 23:25 schreef Immortella het volgende:
Pas op, Balkellende is watching you!

Ben nie bang voor een klein duimpje met sterkere brilleglazen dan mij.


(wel voor zijn security, maar da's een andere zaak)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-06-2004 23:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 23:21 schreef chriz het volgende:
ten eerste: KUT!

ten tweede: ik vind hat verschrikkelijks lecht dat de pers nu zegt "jullie" en als oranje doorgaat het "we" is.

ten derde: ik ben vanaf nu tjechië supporter

ten vierde: iedereen die niet van voetbal houdt moet oprotten uit dit topic, als je er niet van houdt, bemoei je er dan ook niet mee
heheheheh chrisje dronken ja?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-06-2004 23:28 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Zonde, maar wel terecht.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-06-2004 23:31 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 23:25 schreef Jenje het volgende:
Ben nie bang voor een klein duimpje met sterkere brilleglazen dan mij.


(wel voor zijn security, maar da's een andere zaak)


Hehehehe.. Och, je weet hoe eenvoudig 't is om een lijsttrekker om te leggen.


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-06-2004 23:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 23:12 schreef Corallus Hortulanus het volgende:
eindelijk is de assahystery weer voorbij. ineens zijn we allemaal weer oranje gezint... vreselijk... het is weer voorbij gelukkig.



Krijg longebmolie, stik in je bloed en sterf pismongool.




Portugal terecht gewonnen overigens.

edit: oh en vergeet AIDS niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 30-06-2004 23:38]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-06-2004 23:31 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 juni 2004 23:28 schreef Jenje het volgende:
heheheheh chrisje dronken ja?


je bedoeld de spelling zeker? ik stond staande te typen, vandaar de occasional mishit



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-06-2004 23:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 23:31 schreef chriz het volgende:
je bedoeld de spelling zeker? ik stond staande te typen, vandaar de occasional mishit
met in 1 handpalm een flesje ouwe gouwe zeker ... ik ken je langer dan vandaag chris


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-06-2004 23:37 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 juni 2004 23:32 schreef Jenje het volgende:
met in 1 handpalm een flesje ouwe gouwe zeker ... ik ken je langer dan vandaag chris


hehe, toevallig was ik onderweg om nieuw bier te halen, net als nu



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-06-2004 23:38 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 juni 2004 23:22 schreef helmet het volgende:
Ik dacht dat jij al wel langer op ZM rondhing


let a man keep his dreams



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-06-2004 23:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 23:37 schreef chriz het volgende:
hehe, toevallig was ik onderweg om nieuw bier te halen, net als nu
Mooi, blijkt de herinnering toch nog waarheid te zijn


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 30-06-2004 23:51 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 30 juni 2004 23:20 schreef scotfan het volgende:
Dit is gewoon het hoogste wat deze ploeg kan bereiken: Bij de laatste vier van Europa!!



denk ik ook , is ook een goede prestatie



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-06-2004 23:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 23:24 schreef M. het volgende:
Over 2 jaar worden we wereldkampioen.




Inderdaad. Dat is in Duitsland...en we weten allemaal waar de EK van 88 gehouden werd en de WK van 74 he?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-06-2004 23:56 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Godver godver de godverdomme

Wat een teringzooi

KUT

Op naar het volgende seizoen FC Utrecht!

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-06-2004 23:57]


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-06-2004 23:58 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 juni 2004 23:38 schreef Jenje het volgende:
Mooi, blijkt de herinnering toch nog waarheid te zijn


herinnering?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-07-2004 0:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 23:56 schreef BurZum het volgende:
Godver godver de godverdomme

Wat een teringzooi

KUT

Op naar het volgende seizoen FC Utrecht!


KANKAH UTREG!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-07-2004 0:06 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 1 juli 2004 0:05 schreef Chelman het volgende:
KANKAH UTREG!


KAKKERLAK!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-07-2004 0:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 0:06 schreef BurZum het volgende:
KAKKERLAK!


Bosschaart weg...Kuyt weg.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen