IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : De grootste Nederlander Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2004 20:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Maar de grootse belg wordt natuurlijk:

Manneke pis.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-11-2004 20:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh yeah!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 16-11-2004 20:57 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Is het trouwens niet eerder 'De minst kleine Belg' ?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-11-2004 21:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 20:57 schreef Y Draig Goch het volgende:
Is het trouwens niet eerder 'De minst kleine Belg' ?


Inderdaad. Hehe...

Of de Belg die de minste kinderen heeft mishandeld. Automatisch de meest lovenswaardige!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-11-2004 21:15 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 november 2004 21:11 schreef Chelman het volgende:
Inderdaad. Hehe...

Of de Belg die de minste kinderen heeft mishandeld. Automatisch de meest lovenswaardige!

Kunnen jullie daar wel eens mee kappen zeg, dat is nu al van 1997 dat Dutroux in de bak zit, ok, één keer ontsnapt wat ik ook een fucking blunder vind van de politie, net alsof er in Polen geen ,kinderen worden misbruikt, imlho veel meer dan in België, het is verdorie één van de draaischijven ervan.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-11-2004 21:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat is zijn straf dan geworden?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-11-2004 21:16 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 november 2004 21:15 schreef Jenje het volgende:
Wat is zijn straf dan geworden?

Wat dacht je, levenslang natuurlijk, dat die gast maar rustig wegrot in het prison.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-11-2004 21:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh is ie al bestraft dan?
Dat is snel!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-11-2004 21:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 21:15 schreef beli mawr het volgende:
het is verdorie één van de draaischijven ervan.


Ik ben allochtoon...maareuh wat betekent dit? Of is dit Belgisch?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-11-2004 21:18 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Maar over Fortuyn, wat heeft hij betekend de afgelopen 10 jaar, een hoop wind, meer niet, wat heeft Willem Van Oranje bereikt, de oprichting van Nederland, en al die anderen waarvan hun namen in de analen van Nederland in dikke letters vertegenwoordigd zijn, en de wetenschappers, Fokker,...


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-11-2004 21:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lees het topic eerst eens ..
Zijn weinig mensen er mee eens hoor ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-11-2004 21:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Fortuyn heeft ons bevrijdt van de vloek van Den Uyl.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-11-2004 21:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 21:18 schreef beli mawr het volgende:
en al die anderen waarvan hun namen in de analen van Nederland in dikke letters vertegenwoordigd zijn,



Beweer je dat Nederland gay is?!?!?!?!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-11-2004 21:20 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 november 2004 21:17 schreef Chelman het volgende:
Ik ben allochtoon...maareuh wat betekent dit? Of is dit Belgisch?

Draaischijf, ofwel, hoe zou ik het uitleggen, klein voorbeeldje, Dutroux ging erg veel naar Polen om er kinderen te gaan misbruiken, Polen is erg in trek bij pedofielen (is bij ons genoeg op het nieuws geweest, en in programma's als Koppen, Ter Zake, Panorama,...)


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 16-11-2004 21:20 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 16 november 2004 21:19 schreef kwelgeest het volgende:
Fortuyn heeft ons bevrijdt van de vloek van Den Uyl.


En Volkert heeft ons bevrijd van Fortuyn.


no text supplied


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-11-2004 21:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 21:20 schreef beli mawr het volgende:
Draaischijf, ofwel, hoe zou ik het uitleggen, klein voorbeeldje, Dutroux ging erg veel naar Polen om er kinderen te gaan misbruiken, Polen is erg in trek bij pedofielen (is bij ons genoeg op het nieuws geweest, en in programma's als Koppen, Ter Zake, Panorama,...)


Dat komt omdat wij lekkere kinderen hebben.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-11-2004 21:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 21:20 schreef lykle_wolfheart het volgende:
En Volkert heeft ons bevrijd van Fortuyn.
Ik geloof dat jij de betekenis van het werkwoord 'bevrijden' nog niet helemaal door hebt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-11-2004 21:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 21:21 schreef Chelman het volgende:
Dat komt omdat wij lekkere kinderen hebben.
Het feit dat jij Pools bent ontkracht je stelling al ....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-11-2004 21:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 21:20 schreef lykle_wolfheart het volgende:
En Volkert heeft ons bevrijd van Fortuyn.


Maar wie gaat nu alle linkse rakkers doodmaken?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-11-2004 21:22 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 november 2004 21:19 schreef Chelman het volgende:
Beweer je dat Nederland gay is?!?!?!?!

Ok, zat effe met het verkeerde woord in mijn hoofd (komt uit een conference van Geert Hoste), in de kronieken van Nederland, beter zo?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-11-2004 21:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 21:21 schreef kwelgeest het volgende:
Ik geloof dat jij de betekenis van het werkwoord 'bevrijden' nog niet helemaal door hebt.
Verlost dan? Jammer genoeg door moord, maar Fortuyn had nooit aan de macht mogen komen, dan was het land nu nog verder afgezakt ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-11-2004 21:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 21:22 schreef Jenje het volgende:
Het feit dat jij Pools bent ontkracht je stelling al ....



Kerel ik ben zo schattig geweest toen ik klein was! Ik kan me herinneren dat ik vaak naar België moest.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-11-2004 21:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 21:22 schreef beli mawr het volgende:
Ok, zat effe met het verkeerde woord in mijn hoofd (komt uit een conference van Geert Hoste), in de kronieken van Nederland, beter zo?


Of zelfs de annalen (met twee N).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-11-2004 21:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 21:23 schreef Chelman het volgende:
Kerel ik ben zo schattig geweest toen ik klein was! Ik kan me herinneren dat ik vaak naar België moest.
"Lief" was die man he ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-11-2004 21:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 21:23 schreef Jenje het volgende:
Verlost dan? Jammer genoeg door moord, maar Fortuyn had nooit aan de macht mogen komen, dan was het land nu nog verder afgezakt ...
Niets mis met Fortuyn en zijn idee-en. Maar wees eens realisties; Alsof of de beste man premier was geworden als hij niet vermoord was. De CDA stond toch heel wat zetels hoger.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen