IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : De grootste Nederlander Vorige pagina | Volgende pagina
Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 14-10-2004 11:11 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:09 schreef Mark het volgende:
Ik vind dat als mensen hun mening willen uitbrengen, ze ten minste even de moeite kunnen nemen om wat beknopte info over de kandidaten (slechts 10!) op te zoeken. Dat kan zelfs de grootste geschiedenis/kunst/wetenschap/politiek leek.


you've got a good point


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-10-2004 11:11 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 oktober 2004 11:08 schreef 0Tolerence het volgende:
Basisschool, ja daar heb je het al. Daar weet toch niemand meer wat van.
Oh sorry, ik kan er ook niets aan doen dat ik wel gebruik maak van m'n hersenen, maar ik kan me nog zat van de basisschool herinneren.

Oh en het leuke is dat je ook op de middelbare school nog een keer te horen kreeg wat die mensen gedaan hebben. Tenminste, bij mij op 't Gymnasium wel.. ik kan natuurlijk niet over andere scholen spreken.

quote:
Als je zo'n lijst objectiever wilt laten beoordelen moet je het laten onderzoeken en niet de democratie gebruiken door erover te stemmen
Eh ja, en laten we dan ook 't stemrecht maar afschaffen en alleen mensen die een examen macro-economie, staatskunde en weet ik wat nog meer afgelegd hebben laten stemmen


I'm not being rude. You're just insignificant.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-10-2004 11:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:09 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
niemand? ik denk dat je daar behoorlijk alleen in staat, kerel


hmm, ben ik de enige die niet heeft opgelet tijdens de "interessante" lessen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-10-2004 11:12 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

interessant, zeker! maar vooral ook belangrijk.


Bruce Banner


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-10-2004 11:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:11 schreef helmet het volgende:
Oh sorry, ik kan er ook niets aan doen dat ik wel gebruik maak van m'n hersenen, maar ik kan me nog zat van de basisschool herinneren.

Oh en het leuke is dat je ook op de middelbare school nog een keer te horen kreeg wat die mensen gedaan hebben. Tenminste, bij mij op 't Gymnasium wel.. ik kan natuurlijk niet over andere scholen spreken.

Eh ja, en laten we dan ook 't stemrecht maar afschaffen en alleen mensen die een examen macro-economie, staatskunde en weet ik wat nog meer afgelegd hebben laten stemmen


Euh, dat is appels en peren vergelijken. Volgende poging aub


"This one is older than shit, heavier than time!"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-10-2004 11:13 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 oktober 2004 11:12 schreef 0Tolerence het volgende:
Euh, dat is appels en peren vergelijken. Volgende poging aub
Argumenten aanvoeren is zeker ook al iets van 't verleden?


I'm not being rude. You're just insignificant.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-10-2004 11:14 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:13 schreef helmet het volgende:
Argumenten aanvoeren is zeker ook al iets van 't verleden?


Ja ik wordt een beetje moe van dit geleuter. Ik geef al aan waarom dit niet objectief beoordeeld kan worden en daarom is het appels en peren. Ga het zelf verder maar uitzoeken, veel mensen zijn hier blijkbaar hoog intelligent.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 14-10-2004 11:15 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:13 schreef helmet het volgende:
Argumenten aanvoeren is zeker ook al iets van 't verleden?


Hij zei net dat hij neits meer van de basisschool weet, dus op een normale manier argumenten aanvoeren zal hij ook wel weer vergeten zijn...


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 11:16 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:11 schreef helmet het volgende:
Oh sorry, ik kan er ook niets aan doen dat ik wel gebruik maak van m'n hersenen, maar ik kan me nog zat van de basisschool herinneren.

Oh en het leuke is dat je ook op de middelbare school nog een keer te horen kreeg wat die mensen gedaan hebben. Tenminste, bij mij op 't Gymnasium wel.. ik kan natuurlijk niet over andere scholen spreken.

Eh ja, en laten we dan ook 't stemrecht maar afschaffen en alleen mensen die een examen macro-economie, staatskunde en weet ik wat nog meer afgelegd hebben laten stemmen


you got my vote


Kankerlul


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-10-2004 11:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:15 schreef Metallica-Freak het volgende:
Hij zei net dat hij neits meer van de basisschool weet, dus op een normale manier argumenten aanvoeren zal hij ook wel weer vergeten zijn...



Oh nog een wiseguy. Ik ga er verder maar niet meer op in. Iedereen staat echt boven m'n pet hier zeg, wat een intelligentie.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2004 11:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Het is geen punt van intelligentie, mensen struikelen erover dat sommigen hun mening verkondigen zonder de moeite te nemen zich even op de hoogte te stellen van alle facetten. Daar hoef je echt geen genie voor te zijn, gewoon even 5 minuten googlen.

In de praktijk zullen inderdaad velen stemmen volgens "Ja, Johan Cruijff is stoer en bekend tot in Japan, maar die Leeuwenhoek die ken ik niet dus die laat maar zitten." Terwijl 30 seconden leeswerk hun mening misschien 180 graden omgegooid zou hebben.


Ik blijf het trouwens jammer vinden dat iemand als Willem Kolff zo laag op de lijst staat (47??? ).

De man is een verzetsheld (hielp Joodse onderduikers), uitvinder van de kunstnier en de hart-longmachine (de befaamde 'Iron Lung') en de eerste chirurg ooit die bij een mens een kunsthart geimplanteerd heeft.

Dus hij heeft op zijn eentje zo'n 200 miljoen levens gered (direct en indirect) en elke dag komen daar nog mensen bij.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-10-2004 11:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Als Willem van Oranje niet wint ga ik mij schamen voor het Nederlandse volk.
De Ruyter vind ik trouwens een mooie tweede.

Verder is het natuurlijk belachelijk dat mensen als Borsato, die voetballers en onbelangrijke Oranjes alla Wilhemina en Claus zowiezo in die lijst voorkomen en bv Koning Willem II niet. Om nog maar te zwijgen over die schrijven vd ontdekking van de Hel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-10-2004 11:44 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 14 oktober 2004 11:08 schreef helmet het volgende:
Maar... wie behoedt mensen als 0Tolerence dan voor het maken van fouten die onze voorvaderen al gemaakt hebben?!


Aan ons de lastige taak...


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 11:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:29 schreef kwelgeest het volgende:
Als Willem van Oranje niet wint ga ik mij schamen voor het Nederlandse volk.
De Ruyter vind ik trouwens een mooie tweede.

Verder is het natuurlijk belachelijk dat mensen als Borsato, die voetballers en onbelangrijke Oranjes alla Wilhemina en Claus zowiezo in die lijst voorkomen en bv Koning Willem II niet. Om nog maar te zwijgen over die schrijven vd ontdekking van de Hel.


Maar als Anthonie van Leeuwenhoek wint is toch ook goed? Die heeft toch ook erg veel(indirect) voor Nederland en de hele wereld betekend?

ps: Wedden dat Anna frank wint?


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 11:57 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Willem van Oranje!
Met van Leeuwenhoek wat mij betreft als goede tweede: ik kan me m'n werk echt niet voorstellen zonder de ontdekkingen die hij heeft gedaan. Overigens had Aletta Jacobs (stond op de 11e plek) ook nog wel van mij in de top 10 gemogen.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-10-2004 11:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:44 schreef Ralph Plug het volgende:
Aan ons de lastige taak...


Vrees niet, ik zal je een goed salaris beloven als je bij gaat werken.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-10-2004 12:04 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 14 oktober 2004 11:58 schreef 0Tolerence het volgende:
Vrees niet, ik zal je een goed salaris beloven als je bij gaat werken.


Wat schuift dat en wat zijn de tijden?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2004 12:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Het is maar net wat je belangrijk vind. Moet de grootste nederlander iets betekent hebben voor ons als Nederlanders, of moet hij een impact gehad hebben op de hele wereld?

Willem van Oranje heeft ons land letterlijk op de kaart gezet en heeft ons onze identiteit gegeven. Aan de andere kant kun je redeneren dat iemand als Van Leeuwenhoek op een globale schaal natuurlijk veel belangrijker geweest is.

Maar we kiezen de belangrijkste Nederlander, niet de belangrijkste wereldburger. En de keuze is uiteindelijk of we dit gelijk achten of nationale belangen voor laten gaan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 12:13 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

voor Van Leeuwenhoek was het trouwens toch allemaal alleen maar hobby?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 12:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:13 schreef Chantalie het volgende:
voor Van Leeuwenhoek was het trouwens toch allemaal alleen maar hobby?

en? Voor Einstein was natuurkunde een hobby(hij had ooit een "normaal" baantje). Penicilline, plastic en die leuke gele briefjes, die je overal op kunt plakken en er weer af kunt halen, zijn ook per ongeluk ontdekt. Het gaat toch om het uiteindelijk resultaat?


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:24 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:23 schreef attila_de_hun het volgende:
en? Voor Einstein was natuurkunde een hobby(hij had ooit een "normaal" baantje). Penicilline, plastic en die leuke gele briefjes, die je overal op kunt plakken en er weer af kunt halen, zijn ook per ongeluk ontdekt. Het gaat toch om het uiteindelijk resultaat?


Klopt.
Ik heb het programma verder niet bekeken. Wat is nu precies de bedoeling?


Kankerlul


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 12:26 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:23 schreef attila_de_hun het volgende:
en? Voor Einstein was natuurkunde een hobby(hij had ooit een "normaal" baantje). Penicilline, plastic en die leuke gele briefjes, die je overal op kunt plakken en er weer af kunt halen, zijn ook per ongeluk ontdekt. Het gaat toch om het uiteindelijk resultaat?


Hoho, ik wilde er niks mee impliceren hoor, het was gewoon een vraag!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 12:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:24 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Klopt.
Ik heb het programma verder niet bekeken. Wat is nu precies de bedoeling?


http://www.degrootstenederlander.nl/start.php

je moet maar eens op bovenstaande link klikken. Daar vind je alle benodogede info. (en stem gelijk effe op Antoni van Leeuwenhoek. De vierde van rechts, met z'n mooie krullen )


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:29 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:28 schreef attila_de_hun het volgende:
http://www.degrootstenederlander.nl/start.php

je moet maar eens op bovenstaande link klikken. Daar vind je alle benodogede info. (en stem gelijk effe op Antoni van Leeuwenhoek. De vierde van rechts, met z'n mooie krullen )


Ik ga kijken bedankt!

Ik snap het al, ik heb op Antoni van Leeuwenhoek gestemd, lijkt me een duidelijke zaak. Ik had het er laatst met Björn over, maar toen snapte ik de heel essentie ervan niet zo goed, dacht dat het ging om Nederlanders van nu namelijk

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 14-10-2004 12:32]


Kankerlul


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-10-2004 12:30 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Jammer dat Christiaan Huygens er niet tussen staat.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen