IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : De grootste Nederlander Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-10-2004 16:43 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 16:39 schreef attila_de_hun het volgende:
Is de term "lang" hier niet beter geschikt?

ik heb die gast ook gezien, idd een zeer lange vent.


*Ssssssstt!* Ik vond het gewoon leuk om hier te posten .

Ik vond hem trouwens groot én lang. Het was gewoon een reus!


..."Hate can only create more hate"...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2004 16:44 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wordt dit niet een beetje erg intieme info?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-10-2004 16:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht



..."Hate can only create more hate"...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-10-2004 16:55 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

bij concerten erg onhandig (als ze voor je staan):

Greycloak en Snaack; erg grote Nederlanders


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 16:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

och ze zijn allebei keismal, dus 5cm naar links of rechts en je ziet perfect

(en bij snaack krijg je gunstig neveneffect van zijn glinsterende kale knar)


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-10-2004 17:12 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Idd, als jenje voor je zou staan was het een ander verhaal.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 17:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 17:12 schreef arrebar het volgende:
Idd, als jenje voor je zou staan was het een ander verhaal.
och, gewoon ff vragen of ik iets aan de kant wil.
Ben in het echt best relaxed


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2004 17:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Werkt dat? Goh, ga ik de volgende keer als ik in een pit sta toch eens proberen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 17:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hmmm wronf situation ...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-10-2004 17:35 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 14 oktober 2004 17:14 schreef Mark het volgende:
Werkt dat? Goh, ga ik de volgende keer als ik in een pit sta toch eens proberen.
In de pit heb ik nooit zoveel last van grote mensen die voor me staan.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2004 17:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Meer die op je staan?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-10-2004 17:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 16:55 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
bij concerten erg onhandig (als ze voor je staan):

Greycloak en Snaack; erg grote Nederlanders


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-10-2004 17:55 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 14 oktober 2004 17:39 schreef Mark het volgende:
Meer die op je staan?
Nouja iig grote mensen die tegen je aan beuken.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 15-10-2004 17:34 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Waarom staan figuren als Tiesto, Andre van Duin, etc er in godsnaam in? Wat hebben die nou voor plek in de vaderlandse geschiedenis? Nou ja, ik stem in ieder geval voor Erasmus, aangezien hij zowel op filosofisch als maatschappelijk vlak van grote betekenis is geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 15-10-2004 17:36]


~ By the fallen one I shall arise ~


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-10-2004 17:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 14:36 schreef Chelman het volgende:
Johan Cruyff komt vanavond aan bod.



Chelman, Ik zeg: "Johan Cruyff".
Dan zeg jij: "Hij is de grootste Nederlander want.........".


(Ik wil niet zeuren maar ik ben echt benieuwd waarom iemand Cruyff boven bijvoorbeeld sterren zoals De Ruyter, Van Leeuwenhoek etc zet. Dat kan niet alleen gebaseerd zijn op voetballen.)


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-10-2004 18:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ook leuk, Nederlanders gevraagd wat de belangrijkste Nederlandse gebeurtenis was ná de Tweede Wereldoorlog...

De moord op Pim Fortuyn.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 15-10-2004 18:22 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 15 oktober 2004 18:10 schreef Greycloak het volgende:
Ook leuk, Nederlanders gevraagd wat de belangrijkste Nederlandse gebeurtenis was ná de Tweede Wereldoorlog...

De moord op Pim Fortuyn.




dan mag Volkert van der G. ook wel in die lijst...


no text supplied


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-10-2004 18:50 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 15 oktober 2004 18:10 schreef Greycloak het volgende:
Ook leuk, Nederlanders gevraagd wat de belangrijkste Nederlandse gebeurtenis was ná de Tweede Wereldoorlog...

De moord op Pim Fortuyn.



Zijn ze de beelden van Phil Bloom vergeten?(ik kan hier de verkeerde naam noemen)


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-10-2004 19:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Enschedé, Volendam, Zeeland...

Maar nee, Pim Fortuyn was erger!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 15-10-2004 19:48 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Duidelijk Pim Fortuyn!



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-10-2004 12:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Echt waar mensen, ga eens geschiedenisboekjes lezen!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 16-10-2004 13:24 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 15 oktober 2004 17:34 schreef Ishtar het volgende:
Waarom staan figuren als Tiesto, Andre van Duin, etc er in godsnaam in? Wat hebben die nou voor plek in de vaderlandse geschiedenis? Nou ja, ik stem in ieder geval voor Erasmus, aangezien hij zowel op filosofisch als maatschappelijk vlak van grote betekenis is geweest.


Alleen al omdat er zulke gasten in staan neem ik die hele lijst al niet meer serieus..


Een kleine snol zit zo vol.


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 16-10-2004 15:35 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Percies, als het nu "De populairste Nederlander" heette inplaats van "De grootste Nederlander" dan zou ik die lijst nog een beetje kunnen snappen.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-10-2004 16:09 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Fortuyn aan kop als Grootste Nederlander

Uitgegeven: 22 oktober 2004 15:18
Laatst gewijzigd: 22 oktober 2004 15:20

DEN HAAG - Pim Fortuyn gaat aan kop in de verkiezingen van de Grootste Nederlander. Dat liet de KRO vrijdag weten. Woensdag zond de KRO een special uit over de neergeschoten politicus. Bijna 185.000 mensen hebben tot nu toe hun stem uitgebracht.

Willem Drees staat op de tweede plaats in de verkiezingen, gevolgd door de winnnaar van de eerste stemronde Willem van Oranje. Anne Frank blijft op haar vierde plek, gevolgd door Michiel de Ruyter. Antoni van Leeuwenhoek zakt naar de zesde plaats. Op zeven vinden we Desiderius Erasmus, op de voet gevolgd door Johan Cruijff op acht.


De schilders doen het niet goed bij het Nederlandse publiek: zij blijven onveranderd onderaan de lijst bungelen op nummer negen (Rembrandt van Rijn) en tien (Vincent van Gogh).



Godsjezuschristusnogaantoe!!!!!!!!
Als "onze" Pim op één eindigt ga ik emigreren


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-10-2004 16:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 16:09 schreef Ralph Plug het volgende:
Fortuyn aan kop als Grootste Nederlander

Uitgegeven: 22 oktober 2004 15:18
Laatst gewijzigd: 22 oktober 2004 15:20

DEN HAAG - Pim Fortuyn gaat aan kop in de verkiezingen van de Grootste Nederlander. Dat liet de KRO vrijdag weten. Woensdag zond de KRO een special uit over de neergeschoten politicus. Bijna 185.000 mensen hebben tot nu toe hun stem uitgebracht.

Willem Drees staat op de tweede plaats in de verkiezingen, gevolgd door de winnnaar van de eerste stemronde Willem van Oranje. Anne Frank blijft op haar vierde plek, gevolgd door Michiel de Ruyter. Antoni van Leeuwenhoek zakt naar de zesde plaats. Op zeven vinden we Desiderius Erasmus, op de voet gevolgd door Johan Cruijff op acht.


De schilders doen het niet goed bij het Nederlandse publiek: zij blijven onveranderd onderaan de lijst bungelen op nummer negen (Rembrandt van Rijn) en tien (Vincent van Gogh).



Godsjezuschristusnogaantoe!!!!!!!!
Als "onze" Pim op één eindigt ga ik emigreren



hahaha, had ik toch weer gelijk he. Dit soort verkiezingen zijn onzin bij voorbaat


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen