IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nazi's Vorige pagina | Volgende pagina
Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 0:44 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 0:41 schreef Heiden het volgende:
Dat kan ze zeker wat schelen, iedereen geeft om zijn wortels. Maar ze zijn gewoon vervreemd van hun eigen wortels door het onophoudelijke verketteren, verbannen en verbranden van onze geschiedenis door de dienaren van het Zionisme.
Het is er letterlijk uitgebrand.


Ik geef persoonlijk wel om mijn geschiedenis, maar ken er ook genoeg die dat niet vinden.

Onze geschiedenis verbranden vind ik nogal een vergaande theorie, helemaal als je het hebt over complottheorieen. Geloven in complotten maakt je op den duur paranoia.


Ed
Usericon van Ed
Posted 01-09-2006 0:45 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 1 september 2006 0:41 schreef Heiden het volgende:
Dat kan ze zeker wat schelen, iedereen geeft om zijn wortels. Maar ze zijn gewoon vervreemd van hun eigen wortels door het onophoudelijke verketteren, verbannen en verbranden van onze geschiedenis door de dienaren van het Zionisme.
Het is er letterlijk uitgebrand.


Maar wat zijn dan de wortels? dat oorspronkelijke komt ook weer voort uit iets anders en zo kan je net zo lang door gaan totdat je uiteindelijk tot de echte kern komt.. de 5 oermoeders waaruit de gehele mensheid is ontstaan, da's pas echt de kern.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 0:47 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 0:43 schreef Ed het volgende:
Het is een andere manier van opvoeden dat is zeker zo maar de ouders daar willen precies hetzelfde als ouders hier, het beste voor hun kinderen. Ik doel er ook meer op dat iedereen overal toch dezelfde wensen hebben en als we daar nou is wat meer op richten ipv de verschillen.


Iedereen heeft andere idealen. In het midden - oosten vinden ouders hun kinderen helden als ze zichzelf opblazen en mensen daarin meenemen. Hier vinden we dat een gruweldaad.

Overeenkomsten zijn leuk, maar verschillen zijn belangrijker. Een gevaarlijke vijand is belangrijker dan een goede vriend.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 0:48 by Heiden Profiel van Heiden

Vorige week een mooi programma op National Geographic gezien over Duitse wetenschappers die heel veel interesse in Tibet hadden en zelfs dachten dat Tibetanen aan de wieg moesten hebben gestaan van het Germaanse ras. Erg interessant programma waarin je ziet dat de Duitsers juist heel erg geïnteresseerd waren in andere culturen en ze dus niet wilden vernietigen of overheersen zoals de propaganda ons wijsmaakt.



Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 01-09-2006 0:49 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 1 september 2006 0:48 schreef Heiden het volgende:
Vorige week een mooi programma op National Geographic gezien over Duitse wetenschappers die heel veel interesse in Tibet hadden en zelfs dachten dat Tibetanen aan de wieg moesten hebben gestaan van het Germaanse ras. Erg interessant programma waarin je ziet dat de Duitsers juist heel erg geïnteresseerd waren in andere culturen en ze dus niet wilden vernietigen of overheersen zoals de propaganda ons wijsmaakt.



Zo geïnteresseerd dat ze maar in half Europa kwamen 'logeren'? Niet alle Duitsers waren nazi's, ik denk dat je hier de Duitsers hadden die juist geen nazi waren.

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 01-09-2006 0:50]



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 0:50 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 0:45 schreef Ed het volgende:
Maar wat zijn dan de wortels? dat oorspronkelijke komt ook weer voort uit iets anders en zo kan je net zo lang door gaan totdat je uiteindelijk tot de echte kern komt.. de 5 oermoeders waaruit de gehele mensheid is ontstaan, da's pas echt de kern.


Fijn voor je.
We hebben nog steeds duidelijke heidense wortels die je vandaag de dag nog overal kunt zien als je weet waar je moet kijken. Als jij dat niet zo vind, is dat triest voor je.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Ed
Usericon van Ed
Posted 01-09-2006 0:50 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 1 september 2006 0:47 schreef Sodom het volgende:
Iedereen heeft andere idealen. In het midden - oosten vinden ouders hun kinderen helden als ze zichzelf opblazen en mensen daarin meenemen. Hier vinden we dat een gruweldaad.

Overeenkomsten zijn leuk, maar verschillen zijn belangrijker. Een gevaarlijke vijand is belangrijker dan een goede vriend.


Een kind dat zich opblaast is echt geen ideaal van die mensen daar, die hebben ook liever vrede maar dat gunnen ze elkaar niet helaas...

Ik besteed meer tijd aan vrienden dan aan vijanden, anders leid je ook maar een zielig bestaan in mijn ogen, ben je alleen maar bezig met de kans dat je kan worden aangevallen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 0:51 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 0:49 schreef Audiophile het volgende:
Zo geïnteresseerd dat ze maar in half Europa kwamen 'logeren'?


Ze wilden ons bevrijden van de joden en onze cultuur weer onder het judeo-christelijke stof vandaan halen, wat ze jammer genoeg niet is gelukt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 0:52 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 0:48 schreef Heiden het volgende:
Vorige week een mooi programma op National Geographic gezien over Duitse wetenschappers die heel veel interesse in Tibet hadden en zelfs dachten dat Tibetanen aan de wieg moesten hebben gestaan van het Germaanse ras. Erg interessant programma waarin je ziet dat de Duitsers juist heel erg geïnteresseerd waren in andere culturen en ze dus niet wilden vernietigen of overheersen zoals de propaganda ons wijsmaakt.




Afgezien van dat je het onderwerp voorbij schiet, is het nog steeds onzin. Respect voor culturen heb ik NOOIT ervaren als tanks een land binnen laten donderen en mensen geen reet te vreten geven, maar ieder zijn eigen kijk daar op.

Je zegt het zelf, intresse in Tibetanen omdat ze misschien de grondleggers van hun eigen cultuur hadden kunnen zijn.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 01-09-2006 0:52 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 1 september 2006 0:50 schreef Heiden het volgende:
Fijn voor je.
We hebben nog steeds duidelijke heidense wortels die je vandaag de dag nog overal kunt zien als je weet waar je moet kijken. Als jij dat niet zo vind, is dat triest voor je.

Maar waarom zou je trots zijn op je wortels? Waarom trots op iets wat je bent, waar niks voor heb hoeven doen? Trots is pas gerechtvaardigt als je iets bereikt hebt, ervoor gezweten hebt. Trots zijn op je afkomst is wel eens vergeleken met trots zijn op de maan, da's net zo zinloos...



Ed
Usericon van Ed
Posted 01-09-2006 0:53 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 1 september 2006 0:50 schreef Heiden het volgende:
Fijn voor je.
We hebben nog steeds duidelijke heidense wortels die je vandaag de dag nog overal kunt zien als je weet waar je moet kijken. Als jij dat niet zo vind, is dat triest voor je.


wat een dooddoener zeg! tuurlijk zie ik die ook maar ik wil je er op wijzen dat het die basis ook wel weer een basis heeft en zo er eigenlijk geen echt beginpunt is. Wat zijn dan volgens jou de wortels?


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 0:54 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 0:50 schreef Ed het volgende:
Een kind dat zich opblaast is echt geen ideaal van die mensen daar, die hebben ook liever vrede maar dat gunnen ze elkaar niet helaas...

Ik besteed meer tijd aan vrienden dan aan vijanden, anders leid je ook maar een zielig bestaan in mijn ogen, ben je alleen maar bezig met de kans dat je kan worden aangevallen.


Voor zover ik weet is het voor hun een ideaal om andere mensen daar ook het leven zuur te maken de media is niet altijd rechtvaardig!

Ik besteed meer tijd aan mijn vrienden ja. Sterker nog, ik kan niet zeggen dat ik echte vijanden heb. Misschien is de uitspraak "vertrouwen is goed, controleren is beter" meer gepast voor je? Wat in feite min of meer op hetzelfde neerkomt.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 01-09-2006 0:55 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 1 september 2006 0:51 schreef Heiden het volgende:
Ze wilden ons bevrijden van de joden en onze cultuur weer onder het judeo-christelijke stof vandaan halen, wat ze jammer genoeg niet is gelukt.

Waarom hadden Duitse soldaten dan Gott mit uns op de gordel staan? Waren de Joden niet gewoon zondebok in een tijd van recessie waarin een op macht beluste persoon de mogelijkheden greep om zijn ultieme droom te verwezenlijken? Waarom hebben Duitsers in WO II de kerken toegestaan in bezette gebieden en die niet verboden? Dat lijkt me dan een van de eerste dingen die je dan doet.


En over de fietsen, moesten die ook weg omdat ze bang waren dat de joodse samenzweerders zich erop vervoerden?



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 01-09-2006 0:55 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

En ik wil antwoord op alles!



Ed
Usericon van Ed
Posted 01-09-2006 0:56 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 1 september 2006 0:48 schreef Heiden het volgende:
Vorige week een mooi programma op National Geographic gezien over Duitse wetenschappers die heel veel interesse in Tibet hadden en zelfs dachten dat Tibetanen aan de wieg moesten hebben gestaan van het Germaanse ras. Erg interessant programma waarin je ziet dat de Duitsers juist heel erg geïnteresseerd waren in andere culturen en ze dus niet wilden vernietigen of overheersen zoals de propaganda ons wijsmaakt.




Dat komt doordat de Ariers van de steppen af kwamen en zich naast Europa ook in India en Tibet vestigde, daarom hadden ze interesse. Kwam in die docu ook langs dat de duitsers vervalste kunstschatten maakte om hun arische wortels duidelijk te maken? Want dat deden ze ook..


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 0:56 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 0:53 schreef Ed het volgende:
wat een dooddoener zeg! tuurlijk zie ik die ook maar ik wil je er op wijzen dat het die basis ook wel weer een basis heeft en zo er eigenlijk geen echt beginpunt is. Wat zijn dan volgens jou de wortels?


De wortels liggen in de Indoeuropese religies, maar het heidense geloof zit gewoon heel diep in ons. Zowel in de Slaven als de Germanen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 0:56 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 0:55 schreef Audiophile het volgende:

En over de fietsen, moesten die ook weg omdat ze bang waren dat de joodse samenzweerders zich erop vervoerden?


Ik denk dat dat daarom het eten ook maar gelijk werd afgezworen. Te Joods?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 0:57 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 0:56 schreef Ed het volgende:
Dat komt doordat de Ariers van de steppen af kwamen en zich naast Europa ook in India en Tibet vestigde, daarom hadden ze interesse. Kwam in die docu ook langs dat de duitsers vervalste kunstschatten maakte om hun arische wortels duidelijk te maken? Want dat deden ze ook..


Oh ja? Dan weet je meer als mij, welke kunstschatten waren dat dan?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Ed
Usericon van Ed
Posted 01-09-2006 0:59 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 1 september 2006 0:54 schreef Sodom het volgende:
Voor zover ik weet is het voor hun een ideaal om andere mensen daar ook het leven zuur te maken de media is niet altijd rechtvaardig!

Ik besteed meer tijd aan mijn vrienden ja. Sterker nog, ik kan niet zeggen dat ik echte vijanden heb. Misschien is de uitspraak "vertrouwen is goed, controleren is beter" meer gepast voor je? Wat in feite min of meer op hetzelfde neerkomt.


Nouja iedereen het leven zuur te maken, van de bevolking van een land als Jordanie hoor je anders weinig mensen die zichzelf opblazen terwijl het ook hetzelfde volk is. Dat heeft denk ik meer te maken met dat de palastijen behoorlijk onderdrukt worden en een kat in het nouw maakt vreemde sprongen.

Oh gelukkig dacht even dat je wel heel parania was.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:02 by Heiden Profiel van Heiden

De Palestijnen zijn gewoon hun land waar ze al duizenden jaren leefden van de één op de andere dag kwijtgeraakt aan de joden en ze kregen direct de loop van een mitrailleur in hun strot geduwd.
Daar kun je nogal kwaad van worden, lijkt me.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 01-09-2006 1:03 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ik voel me geboycot



Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 1:05 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 1:02 schreef Heiden het volgende:
De Palestijnen zijn gewoon hun land waar ze al duizenden jaren leefden van de één op de andere dag kwijtgeraakt aan de joden en ze kregen direct de loop van een mitrailleur in hun strot geduwd.
Daar kun je nogal kwaad van worden, lijkt me.


Maar als zoiets gebeurd met je eigen volk, vind je het wel gerechtvaardigd?

Lekker dubbel ben je dan..


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:05 by Heiden Profiel van Heiden

Waarom?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 01-09-2006 1:06 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Een quote en jouw mening aub!

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 01-09-2006 1:06]



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:07 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 1:05 schreef Sodom het volgende:
Maar als zoiets gebeurd met je eigen volk, vind je het wel gerechtvaardigd?

Lekker dubbel ben je dan..


Zei ik dan dat ik het ongerechtvaardigd vond?
Ik dacht het niet, ik vind de Palestijnse bevrijdingsstrijd en alles wat daarbij komt kijken 100% gerechtvaardigd.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen