IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nazi's Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:27 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 1:24 schreef Ed het volgende:
En Ruslands leger was een troep toen Hitler ze binnenvielen, Stalin had net een grote zuivering gedaan van alle hoge officieren dus zo erg heeft hij ons niet gred hoor.


De SS heeft Europa gered van het Bolsjewisme, Nederlanders, Belgen, Duitsers, Fransen, Noren, Zweden, Denen, Kroaten en ga zo maar door hebben zich verenigd in de Wikinger Division en hebben hun leven voor onze vrijheid gegeven op de ijzige Russische vlakten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 1:28 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 1:27 schreef stoomfiets het volgende:
kan geen toeval zijn!


Iedere keer als een baby zijn luier volschijt en moeder het werk moet verrichten, lacht er een jood in zijn knuistje.


Ed
Usericon van Ed
Posted 01-09-2006 1:28 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 1 september 2006 1:25 schreef Sodom het volgende:
Ik moet zeggen, als Stalin vrij spel had gehad was de kans groot geweest dat we nu (ex) communistisch waren. Dat wel.


dat geloof ik niet echt, denk je dat al zou dat zijn gebeurd America toekijkt terwijl Rusland zo groot en machtig werd? denk het niet... maargoed zulke dingen zijn gissen op gissen dus eigenlijk kan je daar niks over zeggen. Het enige wat je kan zeggen dat Rusland niet direct Europa had veroverd als Hitler er niet was geweest.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:29 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 1:28 schreef Sodom het volgende:
Iedere keer als een baby zijn luier volschijt en moeder het werk moet verrichten, lacht er een jood in zijn knuistje.


Sukkel.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 1:30 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 1:28 schreef Ed het volgende:
dat geloof ik niet echt, denk je dat al zou dat zijn gebeurd America toekijkt terwijl Rusland zo groot en machtig werd? denk het niet... maargoed zulke dingen zijn gissen op gissen dus eigenlijk kan je daar niks over zeggen. Het enige wat je kan zeggen dat Rusland niet direct Europa had veroverd als Hitler er niet was geweest.


Ja, dat denk ik. Aangezien Rusland een buitengewoon groot leger had, denk ik inderdaad dat de Amerikanen niks hadden gedaan. Waarom denk je dat er nooit oorlog is geweest tussen de 2, behalve een koude?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-09-2006 1:31 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 september 2006 1:27 schreef Heiden het volgende:
De SS heeft Europa gered van het Bolsjewisme, Nederlanders, Belgen, Duitsers, Fransen, Noren, Zweden, Denen, Kroaten en ga zo maar door hebben zich verenigd in de Wikinger Division en hebben hun leven voor onze vrijheid gegeven op de ijzige Russische vlakten.
Vergeet je wel bij te zeggen dat Duitsland Rusland de kans heeft gegeven om half Europa te pakkend, door Rusland aan te vallen...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Ed
Usericon van Ed
Posted 01-09-2006 1:32 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 1 september 2006 1:27 schreef Heiden het volgende:
De SS heeft Europa gered van het Bolsjewisme, Nederlanders, Belgen, Duitsers, Fransen, Noren, Zweden, Denen, Kroaten en ga zo maar door hebben zich verenigd in de Wikinger Division en hebben hun leven voor onze vrijheid gegeven op de ijzige Russische vlakten.


dat kan je dus nooit zeggen omdat je niet weet hoe het dan was gegaan, teveel variabelen op wereldschaal. En zoals ik net lees was die Wikinger maar een divisie dus zoveel waren dat er ook niet.


Ed
Usericon van Ed
Posted 01-09-2006 1:33 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 1 september 2006 1:30 schreef Sodom het volgende:
Ja, dat denk ik. Aangezien Rusland een buitengewoon groot leger had, denk ik inderdaad dat de Amerikanen niks hadden gedaan. Waarom denk je dat er nooit oorlog is geweest tussen de 2, behalve een koude?


zoals ik al zei in me andere post... teveel variabelen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:34 by Heiden Profiel van Heiden

De Russen waren al lang van plan om Europa te pakken, waarom denk je anders dat er zoiets als het Derde Rijk verrees?
Wat Duitsland deed tegenover de Bolsjewieken was pure verdediging en geen aanval.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 1:34 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 1:34 schreef Heiden het volgende:
De Russen waren al lang van plan om Europa te pakken, waarom denk je anders dat er zoiets als het Derde Rijk verrees?
Wat Duitsland deed tegenover de Bolsjewieken was pure verdediging en geen aanval.


Echt, volgens mij ben jij echt clown van beroep of niet?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:35 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 1:32 schreef Ed het volgende:
dat kan je dus nooit zeggen omdat je niet weet hoe het dan was gegaan, teveel variabelen op wereldschaal. En zoals ik net lees was die Wikinger maar een divisie dus zoveel waren dat er ook niet.


Qua aantallen waren ze misschien niet met veel, maar ze waren fokking gedreven en de meest gevreesde en hardnekkigste soldaten die er ooit op deze planeet hebben rondgelopen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:37 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 1:34 schreef Sodom het volgende:
Echt, volgens mij ben jij echt clown van beroep of niet?


Hou je bek verder maar tegen mij als je alleen nog maar kunt beledigen omdat je geen weerwoord meer hebt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 1:38 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 1:37 schreef Heiden het volgende:
Hou je bek verder maar tegen mij als je alleen nog maar kunt beledigen omdat je geen weerwoord meer hebt.

Ok je hebt me, ik geef het toe. Je betoog is waterdicht en ik zal nooooit meer tegen je praten.

Overigens begon jij met mij een "sukkel" te noemen .

[Dit bericht is gewijzigd door Sodom op 01-09-2006 1:39]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:39 by Heiden Profiel van Heiden

Mooi.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 01-09-2006 1:39 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

quote:
Op 1 september 2006 1:35 schreef Heiden het volgende:
Qua aantallen waren ze misschien niet met veel, maar ze waren fokking gedreven en de meest gevreesde en hardnekkigste soldaten die er ooit op deze planeet hebben rondgelopen.



Nee joh, een groot deel van de Nederlandse mannen die bij het Duitse leger gingen werden gewoon ingedeeld in de normale eenheden van het Duitse leger.


I am the 1%.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-09-2006 1:39 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 september 2006 1:34 schreef Heiden het volgende:
De Russen waren al lang van plan om Europa te pakken, waarom denk je anders dat er zoiets als het Derde Rijk verrees?
Wat Duitsland deed tegenover de Bolsjewieken was pure verdediging en geen aanval.
Natuurlijk was Rusland dat van plan. Echter, het kwam ze goed uit dat de Duitsers eerst de legers van de Oost-Europese landen vernietigde en daarna de helft naar het westen stuurde. Zo konden ze onder de naam 'bevrijding' Oost-Europa veroveren, zonder dat GB en de VS er ook maar iets tegen zouden doen, want die waren door Duitsland gedwongen met Rusland samen te werken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Ed
Usericon van Ed
Posted 01-09-2006 1:40 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 1 september 2006 1:34 schreef Heiden het volgende:
De Russen waren al lang van plan om Europa te pakken, waarom denk je anders dat er zoiets als het Derde Rijk verrees?
Wat Duitsland deed tegenover de Bolsjewieken was pure verdediging en geen aanval.


als dat het geval was waarom moord Stalin dan zoveel ervaren mensen uit?

Stalin's reputation contributed both to the Nazis' justification of their assault and to their faith in success. During the late 1930s, Stalin had killed and imprisoned millions of people during the Great Purge, including large numbers of competent and experienced military officers and strategists, effectively leaving the Red Army weakened and leaderless. The Nazis often emphasized the brutality of the Soviet regime when targeting the Slavs with their propaganda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Barbarossa

En daar staat ook waarom Hitler het deed, niks als preemptive aanval:

Ostensibly, the Germans feared that the Red Army was preparing to attack them, and their own assault was thus presented as a preemptive war. Readers of Hitler's Mein Kampf ("My Struggle") should, however, have expected an invasion of the Soviet Union. In his book, he made clear his belief that the German people needed Lebensraum ("living space", i.e. land and raw materials), and that it should be found in the East. It was the stated policy of the Nazis to kill, deport, or enslave the Russian and other Slavic populations, whom they considered inferior, and to repopulate the land with Germanic peoples. The entire urban population was to be exterminated by starvation, thus creating an agricultural surplus to feed Germany and allowing their replacement by a German upper class.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:40 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 1:38 schreef Sodom het volgende:
Ok je hebt me, ik geef het toe. Je betoog is waterdicht en ik zal nooooit meer tegen je praten.

Overigens begon jij met mij een "sukkel" te noemen .


Inderdaad. Ben je toch ook?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 01-09-2006 1:40 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Wikipedia maakt deel uit van een joods complot, je weet toch!


I am the 1%.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 1:41 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 1:40 schreef Heiden het volgende:
Inderdaad. Ben je toch ook?


Stil nou, ik ben mijn wonden aan het likken.



Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 1:42 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 1:40 schreef stoomfiets het volgende:
Wikipedia maakt deel uit van een joods complot, je weet toch!


wikijudea


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-09-2006 1:42 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 september 2006 1:40 schreef Ed het volgende:
als dat het geval was waarom moord Stalin dan zoveel ervaren mensen uit?

Stalin was paranoide dat zijn macht bedreigd werd. Hij wilde wel Oost Europa als 'buffer' hebben om nog een Europese aanval te voorkomen, zoals Napoleon, Dinges de grote enz... Hoe groter de buffer hoe beter. Maarja, Stalin was een paranoide aap, dus moordde hij eerst het capabele deel van z'n leger uit.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Ed
Usericon van Ed
Posted 01-09-2006 1:43 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 1 september 2006 1:42 schreef Misanthrope het volgende:
Stalin was paranoide dat zijn macht bedreigd werd. Hij wilde wel Oost Europa als 'buffer' hebben om nog een Europese aanval te voorkomen, zoals Napoleon, Dinges de grote enz... Hoe groter de buffer hoe beter. Maarja, Stalin was een paranoide aap, dus moordde hij eerst het capabele deel van z'n leger uit.


nouja met zo'n slap leger zou die toch dan nooit winnen dus heeft Hilter er niet voor gezorgt dat we zijn gered van de russen toch?


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 1:44 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 1:43 schreef Ed het volgende:
nouja met zo'n slap leger zou die toch dan nooit winnen dus heeft Hilter er niet voor gezorgt dat we zijn gered van de russen toch?


Wel eens een tankrush gedaan in C&C?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:44 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 1:40 schreef Ed het volgende:
als dat het geval was waarom moord Stalin dan zoveel ervaren mensen uit?

Stalin's reputation contributed both to the Nazis' justification of their assault and to their faith in success. During the late 1930s, Stalin had killed and imprisoned millions of people during the Great Purge, including large numbers of competent and experienced military officers and strategists, effectively leaving the Red Army weakened and leaderless. The Nazis often emphasized the brutality of the Soviet regime when targeting the Slavs with their propaganda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Barbarossa

En daar staat ook waarom Hitler het deed, niks als preemptive aanval:

Ostensibly, the Germans feared that the Red Army was preparing to attack them, and their own assault was thus presented as a preemptive war. Readers of Hitler's Mein Kampf ("My Struggle") should, however, have expected an invasion of the Soviet Union. In his book, he made clear his belief that the German people needed Lebensraum ("living space", i.e. land and raw materials), and that it should be found in the East. It was the stated policy of the Nazis to kill, deport, or enslave the Russian and other Slavic populations, whom they considered inferior, and to repopulate the land with Germanic peoples. The entire urban population was to be exterminated by starvation, thus creating an agricultural surplus to feed Germany and allowing their replacement by a German upper class.


Alles wat geschreven is over de tweede wereldoorlog zijn leugens. Denk er maar eens zelf over na, zonder je te laten beïnvloeden door de dogmas en de taboes.
De Russen en de Joden hebben de hele mythe in de wereld geholpen. Het rode leger werd ook voornamelijk door joodse generaals en officieren geleid.
De Russen hebben na de oorlog ook die wel héél knullige schoorstenen in Auschwitz bijgebouwd. Ze waren alleen vergeten om ze ergens op aan te sluiten. Puur om de mythe van de holocaust in het leven te roepen...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen