IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nazi's Vorige pagina | Volgende pagina
Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 1:09 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 1:07 schreef Heiden het volgende:
Zei ik dan dat ik het ongerechtvaardigd vond?
Ik dacht het niet, ik vind de Palestijnse bevrijdingsstrijd en alles wat daarbij komt kijken 100% gerechtvaardigd.


Ik doelde eerder op de bezetting van de Duitsers op ons land, mocht je daar in geloven uiteraard.

Ach ja, zolang ze daar maar blijven en elkaar afmaken zal het mij een zorg zijn. Wereldvrede is crap.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:11 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 0:55 schreef Audiophile het volgende:
Waarom hadden Duitse soldaten dan Gott mit uns op de gordel staan? Waren de Joden niet gewoon zondebok in een tijd van recessie waarin een op macht beluste persoon de mogelijkheden greep om zijn ultieme droom te verwezenlijken? Waarom hebben Duitsers in WO II de kerken toegestaan in bezette gebieden en die niet verboden? Dat lijkt me dan een van de eerste dingen die je dan doet.


En over de fietsen, moesten die ook weg omdat ze bang waren dat de joodse samenzweerders zich erop vervoerden?


De joden waren geen zondebok, de Duitsers waren de zondebok, het waren tenslotte de joden die in 1933 de oorlog aan Duitsland verklaarden en niet andersom.
En Hitler hield zich inderdaad te veel vast aan het christendom, daarom ben en zal ik ook nooit een liefhebber van Hitler worden. De mannen die achter hem stonden vond ik veel bewonderenswaardiger, mannen zoals Hess en Himmler.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:11 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 1:09 schreef Sodom het volgende:
Ik doelde eerder op de bezetting van de Duitsers op ons land, mocht je daar in geloven uiteraard.

Ach ja, zolang ze daar maar blijven en elkaar afmaken zal het mij een zorg zijn. Wereldvrede is crap.



Ik noem dat geen bezetting, het was een poging om ons te bevrijden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 01-09-2006 1:12 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Oorzaak en gevolg, of het nou gerechtvaardigd is eigenlijk niet belangrijk.


Ik en Sodom waren afgelopen week in Ierland, waar ze ook een jarenlange oorlog hebben gehad met de Engelsen. Toen ze eenmaal hun eigen baas mochten spelen kregen ze meteen een burgeroorlog en zoiets zie ik ook nog wel eens gebeuren in het midden oosten, mocht Israel omvergeworpen worden.

Die burgeroorlog is ook wel rechtvaardig natuurlijk, en zo kan je altijd blijven doorgaan

edit: poging ons te bevrijden van iets waar we helemaal geen problemen mee hadden

[Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 01-09-2006 1:13]


I am the 1%.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 1:14 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 1:11 schreef Heiden het volgende:
Ik noem dat geen bezetting, het was een poging om ons te bevrijden.


Het was inderdaad een poging om een volk te bevrijden. Dat men het halve land af moest lopen voor een beetje te vreten was inderdaad een zeer genereus gebaar! De goede oude germaansche jeugd had het geweldig in die dagen!

Om nog maar te zwijgen over de gevangenkampen waar Nederlandse soldaten in werden gedropt en behandeld werden als vuil na de slag om de Grebbeberg, wat een clown ben je ook he.

[Dit bericht is gewijzigd door Sodom op 01-09-2006 1:15]


Ed
Usericon van Ed
Posted 01-09-2006 1:14 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 1 september 2006 1:11 schreef Heiden het volgende:
De mannen die achter hem stonden vond ik veel bewonderenswaardiger, mannen zoals Hess en Himmler.


sorry maar je vind een massamoordenaar als Himmler bewonderenswaardig? ik vind mensen als Ghandi & Boedha bewonderenswaardig, ik snap ook echt niet hoe je zo iemand bewonderenswaardig kan vinden?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-09-2006 1:17 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 1 september 2006 1:11 schreef Heiden het volgende:
mannen zoals Hess en Himmler.


Uhmmm.....

je bekent met wat deze mannen deden?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:18 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 1:14 schreef Ed het volgende:
sorry maar je vind een massamoordenaar als Himmler bewonderenswaardig? ik vind mensen als Ghandi & Boedha bewonderenswaardig, ik snap ook echt niet hoe je zo iemand bewonderenswaardig kan vinden?


Ik vind Himmler geen massamoordenaar, waarom zeg je dat eigenlijk over de man die aan het hoofd stond van de troepen die ons van het bolsjewisme hebben gered?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 1:18 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 1:17 schreef jbassist het volgende:
Uhmmm.....

je bekent met wat deze mannen deden?


Natuurlijk niet, dat is namelijk nooit gebeurd. Wij zijn immers geblindeerd door joodse extremisten en mensen die het geweldig vinden om te liegen.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:18 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 1:17 schreef jbassist het volgende:
Uhmmm.....

je bekent met wat deze mannen deden?


Wat deden die mannen dan, vertel het me eens?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 01-09-2006 1:20 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Hun plicht in een systeem dat onder het bevel van een gek de wereld wou proberen te zuiveren van een vlek die alleen hij belangrijk vond.


I am the 1%.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-09-2006 1:21 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 1 september 2006 1:18 schreef Sodom het volgende:
Natuurlijk niet, dat is namelijk nooit gebeurd. Wij zijn immers geblindeerd door joodse extremisten en mensen die het geweldig vinden om te liegen.




Ik was het al bijna vergeten ja.. laat maar


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:21 by Heiden Profiel van Heiden

Tuurlijk jongen, dat vond alleen hij belangrijk.
Daarom draaien nu nog steeds zeker zo goed als alle wereldconflicten om het volk dat toch o zo onbelangrijk is.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 1:22 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 1:21 schreef jbassist het volgende:
Ik was het al bijna vergeten ja.. laat maar


Nee dan is het goed, anders komt heiden het je wel inprenten.


Ed
Usericon van Ed
Posted 01-09-2006 1:22 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 1 september 2006 1:18 schreef Heiden het volgende:
Ik vind Himmler geen massamoordenaar, waarom zeg je dat eigenlijk over de man die aan het hoofd stond van de troepen die ons van het bolsjewisme hebben gered?


As founder and officer-in-charge of the Nazi concentration camps and the Einsatzgruppen death squads, Himmler held final command responsibility for implementing the industrial-scale extermination of between 6 and 12 million people.

http://en.wikipedia.org/wiki/Himmler



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-09-2006 1:23 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 september 2006 0:48 schreef Heiden het volgende:
Vorige week een mooi programma op National Geographic gezien over Duitse wetenschappers die heel veel interesse in Tibet hadden en zelfs dachten dat Tibetanen aan de wieg moesten hebben gestaan van het Germaanse ras. Erg interessant programma waarin je ziet dat de Duitsers juist heel erg geïnteresseerd waren in andere culturen en ze dus niet wilden vernietigen of overheersen zoals de propaganda ons wijsmaakt.


Het was een onderzoek naar de door Himmler ingestelde basistheorie van de Ahnenerbe, namelijk dat er oorspronkelijk een Atlantis was, waar het Herrenvolk leefde, dat is vergaan. Het Herrenvolk heeft zich hierna verspreidt over de wereld en volgens Himmler en de Ahnenerbe lag het bewijs hiervoor in Tibet. Dat was geen interesse in een andere cultuur, dat was een poging om te bewijzen dat de Duitsers echt afstammelingen waren van het Herrenvolk.

Zo beweerde de Ahnenerbe dat de Piramides ook door Duitsers gebouwd waren. De Ahnenerbe probeerde alle grote gebouwen en grootse culturen terug te herleiden naar de Duitsers. Dat had niets met interesse in andere culturen te maken, maar met een poging tot het opwaarderen van het eigen ras.

Hitler zag het anders en vond het raar dat Himmler zo geinteresseerd was in de oudheid, terwijl de Duitsers toen in lemen hutjes woonden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 01-09-2006 1:23 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

quote:
Op 1 september 2006 1:21 schreef Heiden het volgende:
Tuurlijk jongen, dat vond alleen hij belangrijk.
Daarom draaien nu nog steeds zeker zo goed als alle wereldconflicten om het volk dat toch o zo onbelangrijk is.


Ik denk dat door die poging de joden uit te roeien hitler ze eigenlijk tot een hechter volk heeft gemaakt, en dat is inderdaad voelbaar in de wereld vandaag, maar om nou te zeggen dat conflicten in de wereld om hun draaien nee, dat gaat mij te ver.

[Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 01-09-2006 1:23]


I am the 1%.


Ed
Usericon van Ed
Posted 01-09-2006 1:24 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 1 september 2006 1:18 schreef Heiden het volgende:
Ik vind Himmler geen massamoordenaar, waarom zeg je dat eigenlijk over de man die aan het hoofd stond van de troepen die ons van het bolsjewisme hebben gered?


En Ruslands leger was een troep toen Hitler ze binnenvielen, Stalin had net een grote zuivering gedaan van alle hoge officieren dus zo erg heeft hij ons niet gred hoor.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 1:24 by Heiden Profiel van Heiden

Geloof je dat dan echt?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-09-2006 1:25 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 september 2006 1:11 schreef Heiden het volgende:
Ik noem dat geen bezetting, het was een poging om ons te bevrijden.
Neen. De Duitsers wilden het westen niet aanvallen, ze wilden alleen lebensraum in het oosten creeeren. Door allerlei verbonden die het westen met het oosten had, waren de Duitsers gedwongen het westen aan te vallen. Niet om ze te bevrijden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 1:25 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 1:24 schreef Ed het volgende:
En Ruslands leger was een troep toen Hitler ze binnenvielen, Stalin had net een grote zuivering gedaan van alle hoge officieren dus zo erg heeft hij ons niet gred hoor.


Ik moet zeggen, als Stalin vrij spel had gehad was de kans groot geweest dat we nu (ex) communistisch waren. Dat wel.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 01-09-2006 1:25 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

quote:
Op 1 september 2006 1:24 schreef Heiden het volgende:
Geloof je dat dan echt?


Ik zoek niet achter ieder wissewasje een joodse complottheorie, idd


I am the 1%.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 1:27 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 1:25 schreef stoomfiets het volgende:
Ik zoek niet achter ieder wissewasje een joodse complottheorie, idd


Die ene keer dat 2 pints of Guinness 10.50 kostten he...

You know what i'm talking about


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 01-09-2006 1:27 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

kan geen toeval zijn!


I am the 1%.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-09-2006 1:27 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Overigens is het wel Himmler geweest die vrede wilde sluiten met het westen, om de oorlog tegen het stalinisme voort te zetten. Dit wel pas vanaf het moment dat Duitsland de oorlog aan het verliezen was.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen