IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nazi's Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-09-2006 11:14 by Chelman Profiel van Chelman

Hehe....amusant topic weer.

'Wat jij zegt zijn leugens! Jij bent blind! Ik heb één krantenknipsel over een Joods boycott van goederen die ik over en over en over ga posten, deze bewijst onomstotelijk jouw ongelijk!


Tsja...met zulke 'argumentatie' valt moeilijk te discussieren. Door het klakkeloos herhalen van punten die al honderd keer omvergewerpen zijn (hier en elders) wordt het niet bijster aantrekkelijk om de weinige punten die WEL hout snijden verder op te pakken en mee te nemen. Nu is het gewoon een verbale drek waarin eens in de zoveel tijd een pareltje glimt. Die parels boeien me echter niet voldoende om door de drek te gaan ziften.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-09-2006 11:21 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 september 2006 2:22 schreef Heiden het volgende:
Himmler was liever dood dan rood en zo heeft bijna de gehele Duitse top de eer aan zich zelf gehouden en cyaankali gevreten voordat ze in handen van de Bolsjewieken vielen.
Jammer alleen dat Himmler pas na de oorlog zelfmoord heeft gepleegd toen hij onder een andere naam in, ik geloof, west-Duitsland leefde...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 01-09-2006 11:23 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

quote:
Op 1 september 2006 11:14 schreef Chelman het volgende:
Hehe....amusant topic weer.

'Wat jij zegt zijn leugens! Jij bent blind! Ik heb één krantenknipsel over een Joods boycott van goederen die ik over en over en over ga posten, deze bewijst onomstotelijk jouw ongelijk!



en dat krantenartikel is nog nep ook


I am the 1%.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-09-2006 11:33 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 september 2006 4:16 schreef Heiden het volgende:
Iedereen vocht voor zijn idealen in de oorlog en iemand die voor zijn ideaal vecht heeft mijn respect. Alleen de linksen maken moedige Duitse mannen voor zwijnen en oorlogsmisdadigers uit, dat zul je mij dus nooit horen zeggen over mensen die hun plicht vervulden toendertijd, aan welke kant ze ook vochten.

2 van mijn oud ooms moesten van de Duitsers een spoorlijn bewaken, omdat het verzet daar vaak aanslagen pleegde. Als er een aanslag zou komen, zouden 100 van de voornaamste inwoners van de stad door de Duitsers omgelegd worden.

Lekker idealistisch en moedig!

Ik zeg niet dat de Duitsers slecht waren, ik zeg dat de manier waarop zij vochten niet mijn manier is. En voorbeelden zoals ik hierboven gaf, geeft de lafheid van veel Duitsers in die oorlog aan. Het waren niet allemaal moedige helden die vochten tegen het bolsjewisme.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 01-09-2006 11:34 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 1 september 2006 11:21 schreef Misanthrope het volgende:
Jammer alleen dat Himmler pas na de oorlog zelfmoord heeft gepleegd toen hij onder een andere naam in, ik geloof, west-Duitsland leefde...

Van West-Duitsland was toen nog geen sprake.
Tenzij je bedoelt het westen van Duitsland. Hij was door de Engelsen gevangen genomen.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-09-2006 11:38 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 1 september 2006 11:23 schreef stoomfiets het volgende:
en dat krantenartikel is nog nep ook


En al was het echt, je hele wereldvisie baseren op 1 of 2 krantenknipsels vind ik wel getuigen kortzichtigheid.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-09-2006 11:39 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 1 september 2006 11:34 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Van West-Duitsland was toen nog geen sprake.
Tenzij je bedoelt het westen van Duitsland. Hij was door de Engelsen gevangen genomen.
Vredesonderhandelingen, gevangenneming en overlijden
In 1945 bestond de Waffen-SS uit 800.000 leden en de Allgemeine-SS uit bijna twee miljoen leden (op papier). Himmler realiseerde zich tegen de lente van 1945 dat het Nazi-regime geen schijn van kans op overleving had, tenzij het met de Britten en Amerikanen vrede zou sluiten. In de plaats Lübeck, nabij de Deense grens nam hij contact op met Graaf Folke Bernadotte uit Zweden en startte hij de onderhandelingen tot de Duitse overgave met het Westen. Himmler onderhandelde ook met leden van een Joodse organisatie, het Joodse wereldcongres, over het vrijlaten van de Joodse gevangenen. Himmler hoopte dat de Britten en Amerikanen de Russen zouden bestrijden met de overblijvende Wehrmacht. Toen Adolf Hitler ontdekte dat Himmler de vredesonderhandelingen startte, noemde hij Himmler een verrader en nam hij al z'n titels en bevoegdheden af. Op het tijdsstip van de degradatie was Himmler een Reichsführer-SS, Chef van de Duitse Politie, Rijkscommissaris van de Duitse natie, Rijksminister van Binnenlandse zaken, Opperbevelhebber van de Volkssturm en Opperbevelhebber van het Duits thuisleger.

De onderhandelingen met Graaf Bernadotte en de Joodse deputatie faalden en Himmler, die niet meer kon terugkeren naar Berlijn, ging naar Flensburg waar admiraal Karl Dönitz verbleef en op dat moment de bevelhebber was van alle Duitse strijdkrachten in het Westen. De bevelen in verband met Himmlers degradatie hebben admiraal Dönitz nooit bereikt en Himmler vervoegde zich bij de de nieuwe Flensburgregering. Himmler werd op 6 mei 1945 ontslagen door Dönitz in de hoop zo de gunst van de geallieerden te winnen.

Himmler nam vervolgens als een overloper contact op met het hoofdkwartier van Dwight Eisenhower met de melding dat Duitsland zich zou overgeven aan de geallieerden indien hij werd gespaard van alle vervolgingen als een Nazi-leider. Hij stuurde zelfs een aanvraag naar Generaal Eisenhower voor de positie van Minister van Politie in het na-oorlogse tijdperk van Duitsland. Eisenhower weigerde en Himmler werd uitgeroepen tot een oorlogsmisdadiger die moest worden opgepakt.

Niet gewenst door zijn vroegere collega's en gezocht door de geallieerden wandelde hij enkele dagen rond in Flensburg nabij de Deense grens en de hoofdstad van Dönitz Rijksregering. Himmler vermomde zich als een lid van de Duitse Gendarmerie in de hoop terug te keren naar Beieren, maar hij werd op 20 mei gevangengenomen door een Britse eenheid. Hij werd vervolgens naar een Brits krijgsgevangenenkamp bij Seelos-bei-Bremervörde gebracht om te worden ondervraagd. Op 23 mei belandde hij in het 031 Interrogation Camp in Barnstedt in de omgeving van Lüneburg. Daar maakte hij zich bekend als Heinrich Himmler. Die avond, tijdens een ondervraging door militaire officieren, pleegde hij zelfmoord door een cyanidecapsule open te bijten. Dit gebeurde aanvankelijk tijdens een onderzoek door een Geallieerde dokter die aan Himmler vroeg om zijn mond open te maken. Enige minuten daarvoor moest Himmler zich geheel uitkleden voor een medisch onderzoek. De dokter kreeg geen kans om de mond van Himmler te inspecteren, want direct daarop beet Himmler een cyanidecapsule door die in een van zijn kiezen was ingebracht. Na een doodsstrijd van vijftien minuten overleed hij. Hij werd begraven in een graf op de Lüneburger Heide, waarvan de exacte locatie geheim bleef.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 01-09-2006 23:39 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

You're the love of my life
but it cuts like a knife and I feel that I'm being misled
See I'm a little concerned for I've recently learned of the swastika tattoo on your head
And it makes you smile when you hear "Sieg-Heil"
You love the smell of a burning cross in the yard
You do goose step salutes in your Doc Martin boots, and you quoted "Mein Kampf" in our 5th anniversary card.

I think you're a nazi baby,
are you a nazi? You might be a nazi baby...

You keep extensive files on the Nürnberg trials, and you watch them whenever they're airing
I guess I should've known when you bought a new bone for your puppies named Göbbles and Göring
You showed up late to our very first date, I said "how are you" you said "white power"
Call me paranoid but I'm not overjoyed when you ask me if I want to shower...I think you're a nazi
Don't be lying baby,
Are you a nazi?
Are you anti-Zion baby?

Your every dress is monagram SS, you hold an Aryan picknick and bash
And it makes me irate when you say I look great when I wear a litle tiny moustache, Your social politics say that races dont mix, and you call it pure blood pollution And whenever I'm sad, you say it's not so bad, for every problem there's a "Final Solution"...I think you're a nazi,
Give me an answer baby
Are you a nazi baby?
You drive a fucking panzer baby

You say that love is blind so how could I have guessed
But then again I met you at the Wagner Fest

I know you're a nazi
And that's why I'm leavin'
I know you're a nazi
Sure as my name is Stephen, Lynch-Berg-Stein.



Een kleine snol zit zo vol.


Nevelaar
grensgeval
Usericon van Nevelaar
Posted 02-09-2006 9:35 by Nevelaar Profiel van Nevelaar

genius, maar ik vrees niet overtuigend voor de locale hitler jugend.


ausdauer


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-09-2006 10:51 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 11:21 schreef Misanthrope het volgende:
Jammer alleen dat Himmler pas na de oorlog zelfmoord heeft gepleegd toen hij onder een andere naam in, ik geloof, west-Duitsland leefde...


Hij werd door de Britten gearresteerd op zijn vlucht en heeft de eerste de beste kans die hij kreeg benut om een cyanidecapsule door te bijten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Ed
Usericon van Ed
Posted 02-09-2006 10:55 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 1 september 2006 2:27 schreef Heiden het volgende:
Weet ik, omdat de joden niets liever willen dan het blanke ras, het Germaanse ras te vernietigen. En ze zijn goed bezig wat dat betreft.


waarom zouden ze dat willen? dan blijven ze alleen over met alleen maar Arabische mensen (zonder het Christendom zou dit bij zeker de grootste religie zijn ook al kan dat niet omdat de Islam ook mede door Christenendom is ontstaan) om zich heen om nou te zeggen dat ze daar zulke vrienden mee zijn...

En wat iemand anders ook zei, je zegt niks over de verschrikkingen die de nazi's in nederland hebben gedaan zoals hele dorpen uitmoorden als een soldaat dood was geschoten. Dat noem ik niet echt een "bevrijding".


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-09-2006 10:57 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 september 2006 11:38 schreef Sodom het volgende:
En al was het echt, je hele wereldvisie baseren op 1 of 2 krantenknipsels vind ik wel getuigen kortzichtigheid.



Mijn wereldvisie is breder en gedtailleerder als jouw pindabreintje ooit zou kunnen behappen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-09-2006 10:59 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 2 september 2006 10:55 schreef Ed het volgende:
waarom zouden ze dat willen? dan blijven ze alleen over met alleen maar Arabische mensen (zonder het Christendom zou dit bij zeker de grootste religie zijn ook al kan dat niet omdat de Islam ook mede door Christenendom is ontstaan) om zich heen om nou te zeggen dat ze daar zulke vrienden mee zijn...

En wat iemand anders ook zei, je zegt niks over de verschrikkingen die de nazi's in nederland hebben gedaan zoals hele dorpen uitmoorden als een soldaat dood was geschoten. Dat noem ik niet echt een "bevrijding".


Welke dorpen waren dat dan? Laat me niet lachen met je propagandistische horrorverhaaltjes.

Iedereen weet toch dat zowel het christendom als de islam uit het jodendom zijn voortgekomen, daar hoeven we geen woorden meer aan vuil te maken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-09-2006 11:02 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 1 september 2006 9:03 schreef Gemene Lepel het volgende:
Heiden, waarom laat je alle Duitse gruwelijkheden tegenover "Ariërs" (burgers van bezette gebieden) telkense buiten beschouwing? Omdat dit bewijst dat de nazi's net zulke laffe moordenaars zijn als een Chinese officier die een student executeerd, of een Russische commandant die een poolse gevangene afschiet?

Hypocriet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Razzia_van_Putten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_bloedbad_van_Oradour-sur-Glane




EDIT; en weer wil je dit soort verhalen afdoen als horror propaganda? Ja, mijn grootouders en overgrootouders zitten ook in het zionistisch complot, behoorlijk gruwelijke verhalen heb ik van hen gehoord over de Duitsers. Bevrijding? Bevrijding van rechten, bevrijding van het leven?
Het probleem bij jouw redenatie is dat er veel mensen nu nog mensen kennen die de oorlog hebben meegemaakt, en die komen vaak veel overtuigender over dan jouw krantenknipsels en hersenspinsels.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 02-09-2006 11:06]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ed
Usericon van Ed
Posted 02-09-2006 11:04 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 2 september 2006 10:59 schreef Heiden het volgende:
Welke dorpen waren dat dan? Laat me niet lachen met je propagandistische horrorverhaaltjes.

Iedereen weet toch dat zowel het christendom als de islam uit het jodendom zijn voortgekomen, daar hoeven we geen woorden meer aan vuil te maken.


zie de link die al hier was gegeven:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Razzia_van_Putten

Dus de Joden wilde de Germanen vernietigen maar dat waren toch ook Christenen? Ik begrijp niet helemaal hoe jij bedoelt wat de Joden willen vernietigen?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-09-2006 11:11 by Heiden Profiel van Heiden

Het christendom is niets meer dan een joods wapen om de Germanen te vernietigen.

Trouwens die 300.000 onschuldige Duitse burgers die omkwamen toen Dresden van de kaart werd geveegd, hoe noem je zo'n aktie dan? En datzelfde lot viel ten deel aan tientallen grote Duitse steden en dan hebben we het nog niet eens gehad over de primitieve barbaarse oorlogsmisdade die de Soviets begingen toen ze naar Berlijn optrokken.
Zo'n dingen gebeuren in een oorlog, vooral als het een idealistische oorlog is, toch wijzen alle vingers vooral naar de Duitsers.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Ed
Usericon van Ed
Posted 02-09-2006 11:15 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 2 september 2006 11:02 schreef Gemene Lepel het volgende:
EDIT; en weer wil je dit soort verhalen afdoen als horror propaganda? Ja, mijn grootouders en overgrootouders zitten ook in het zionistisch complot, behoorlijk gruwelijke verhalen heb ik van hen gehoord over de Duitsers. Bevrijding? Bevrijding van rechten, bevrijding van het leven?
Het probleem bij jouw redenatie is dat er veel mensen nu nog mensen kennen die de oorlog hebben meegemaakt, en die komen vaak veel overtuigender over dan jouw krantenknipsels en hersenspinsels.


idd, ik weet nog mijn interesse in de 2de wereldoorlog toen ik jonger was en dat me opa even ging vertellen wat er allemaal wel niet gebeurde in die tijd. Hij had nooit in het verzet gezeten of die dergelijks maar hij moest wel zich verstoppen in z'n eigen huis omdat de duitsers iedereen op zondag voordat ze naar de kerk gingen oppakten om te moeten werken voor de duitsers, er zijn zelfs invallen in z'n huis geweest daarom. Z'n hele bedrijf is ook nog onder water gezet zodat al z'n gewas doodging omdat de duitsers bang waren voor een invasie via nederland. Zelfs de gewone man moest dus uitkijken voor duitsers. En dan heb ik het nog niet over het wegvoeren van hele families uit het dorp die die nooit meer heeft teruggezien. Me opa was echt geen man die graag over die tijd sprak, hij vertelde het alleen maar omdat ik er naar vroeg zodat en om te zorgen dat ik geen romantisch beeld van de 2de wereldoorlog zou krijgen en dat oorlog echt geen leuk ding was.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-09-2006 11:17 by Heiden Profiel van Heiden

Oorlog is inderdaad geen leuk iets, nee.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Ed
Usericon van Ed
Posted 02-09-2006 11:18 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 2 september 2006 11:11 schreef Heiden het volgende:
Het christendom is niets meer dan een joods wapen om de Germanen te vernietigen.

Trouwens die 300.000 onschuldige Duitse burgers die omkwamen toen Dresden van de kaart werd geveegd, hoe noem je zo'n aktie dan? En datzelfde lot viel ten deel aan tientallen grote Duitse steden en dan hebben we het nog niet eens gehad over de primitieve barbaarse oorlogsmisdade die de Soviets begingen toen ze naar Berlijn optrokken.
Zo'n dingen gebeuren in een oorlog, vooral als het een idealistische oorlog is, toch wijzen alle vingers vooral naar de Duitsers.


Ik weet ook allemaal dat dat is gebeurd maar je moet niet vergeten dat die wie de bal kaatst de bal terug kan verwachten, het is duitseland die aan iedereen de oorlog verklaarde en daar reageerde de andere landen op.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-09-2006 11:19 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Waarom denk je dat ik het volgende schrijf?

"Omdat dit bewijst dat de nazi's net zulke laffe moordenaars zijn als een Chinese officier die een student executeerd, of een Russische commandant die een poolse gevangene afschiet?

Hypocriet."

Om te laten zien dat gruwelijkheden van meerdere kanten komen, zowel van de Sovjets, als de Nazi's, als de Britten en Amerikanen.

Maar jij ziet de Nazi's als geweldige bevrijders die het beste hadden met de "Arische" bevolking. En dat is een naïve illusie van iemand die droomt over een rijk dat hij nooit heeft gekend en probeert trots te putten uit een periode waarin wij (als "Germanen") in lemen hutten woonden en noggeeneens een fatsoenlijk schrift hadden terwijl de "vuile Joden" , Romeinse Christenen en Orthodoxe Grieken al verwarmde villa's bewoonden en boeken schreven.

Ik zou me eerder schamen .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-09-2006 11:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 september 2006 11:18 schreef Ed het volgende:
Ik weet ook allemaal dat dat is gebeurd maar je moet niet vergeten dat die wie de bal kaatst de bal terug kan verwachten, het is duitseland die aan iedereen de oorlog verklaarde en daar reageerde de andere landen op.
Je weet toch dat de Joden begonnen zijn! Daarom zijn ze ook zo hard aangepakt!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ed
Usericon van Ed
Posted 02-09-2006 11:22 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 2 september 2006 11:17 schreef Heiden het volgende:
Oorlog is inderdaad geen leuk iets, nee.


Gelukkig dat je er nog zo over denkt, was even bang dat je dat ook niet erg zou vinden.

Vind het op zich wel knap hoor van je dat je toch heel stug aan je eigen ideeen blijft hangen maar denk je nooit zo van... misschien heb ik het wel fout en de rest van wereld wel gelijk? Ik bedoel ik zie ook wel de Joden behoorlijk kunnen manipuleren maar dat zijn maar een aantal Joden die aan de top staan (en dat doen niet Joden aan de top ook), maar om dan gelijk alle Joden daarvoor te straffen? Ken jij bijvoorbeeld een Jood? Zitten ook aardige mensen tussen hoor


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-09-2006 11:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nah, opzich verklaarde de Britten toch de oorlog nadat Duitsland Polen binnenviel? Nederland wilde weer neutraal blijven zoals in WOI maar dat lukte ze natuurlijk niet want we moesten bevrijd worden van het zionistische juk.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-09-2006 11:23 by Heiden Profiel van Heiden

Nee, Engeland en Frankrijk verklaarden de oorlog aan Duitsland toen Duitsland haar etnische landgenoten, de Sudetenduitsers, wilden gaan bevrijden in Polen. Etnische Duitsers werden namelijk systematisch misbruikt en in concentratiekampen gegooid in Polen.
En daarvoor verklaarde Judea al in 1933 de oorlog aan Duitsland. Duitsland heeft alleen de oorlog verklaard aan de Soviet-Unie voor zover ik weet. Kortom; de rest van de wereld verklaarde de oorlog aan Duitsland en niet andersom.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Ed
Usericon van Ed
Posted 02-09-2006 11:23 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 2 september 2006 11:21 schreef ZelThoR het volgende:
Je weet toch dat de Joden begonnen zijn! Daarom zijn ze ook zo hard aangepakt!


Dat even buiten beschouwing gelaten is nederland niet begonnen en wilde we zelfs neutraal blijven.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen