IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hardcore/punk Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-10-2005 16:53 by mental Profiel van mental

Mwah, Betercore vonnik nooit zoveel aan, heb die ep van ze hier nog liggen, iets met fuck the borders ofzow,maar zoals gezegd vond er niet zoveel aan,een keer of twee gedraaid ofzo. Dan vinnik Mihoen! toch wel wat beter.


Fuck the world and fuck you


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 16-10-2005 18:39 by VivaHate Profiel van VivaHate

Betercore ja... Die gitarist speelt nu in Omission trouwens...

Mihoen is dé shit. Op hun site (http://www.roerbak-geweld.nl/luisteren.html) kun je al hun materiaal downloaden. Hele gave band, live ook een genot. Vrij politiek, maar wel met droge humor gebracht...


We don't take it, we just fake it...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-10-2005 19:20 by mental Profiel van mental

Omission ?!? band ken ik niet ?!? Welke stijl spelen hun ?


Fuck the world and fuck you


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 21-10-2005 17:02 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Profiel van innerlogicmarty

Ik heb dat Omission even gechecked, da's een iets meer rockende vorm van hardcore. Geen Youth Crew of crustherrie in elk geval.

Mihoen ook maar eens checken.

NecRobert verraste mij laatst met Raised Fist, lang niet meer gehoord maar wel vet.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-10-2005 12:20 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nieuw geluisterde cd's:

Knuckledust - Unbreakable
Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen maar Knuckledust levert met Unbreakable een dijk van een cd af. De Londense band stapt steeds meer van het metalcore geluid af en trekt steeds meer richting old school hardcore. De invloeden van Madball en Breakdown zijn duidelijk hoorbaar. De snelle stukken geven de muziek veel energie en de beatdowns (die nog zijn overgebleven uit de metalcore tijd) houden het bruut.

With honor - This is our revenge
Ik heb het al eerder over deze band gehad omdat ik erg onder de indruk was van hun vorige album. Daarop bracht With honor een soort mix ten gehore van American nightmare en Modern life is war. Maar op This is our revenge heeft de band iets gedaan wat ik totaal niet verwacht had. Ze zijn namelijk verder richting hun hardcore/punk roots gegaan. Op dit nieuwe album klinkt With honor als een mix tussen Ignite en Rise against. Erg gaaf!

Ringworm - Justice replaced by revenge
Tsja, hoewel bijna iedereen laaiend enthousiast is over deze cd loop ik er nog niet echt warm voor. Het is een stap vooruit vergeleken met Birth is pain omdat dit nieuwe album een stuk sneller en agressiever is. Maar toch mis ik een hele hoop energie. Ringworm klinkt mij af en toe teveel als een thrash metal band in de oren en de zang van Human-furnace begint me teveel op een gimmick te lijken. Nee, mijn ding is het niet.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-11-2005 20:02 by mental Profiel van mental

Kent iemand hier de hardcore band GEHENNA ?!? heb wat rondgekeken op internet, maar er niks over kunnen vinden, wazig....iemand ?


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-11-2005 13:25 by mental Profiel van mental

*SCHOP !*


Fuck the world and fuck you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-11-2005 13:40 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 oktober 2005 18:39 schreef VivaHate het volgende:
Mihoen is dé shit. Op hun site (http://www.roerbak-geweld.nl/luisteren.html) kun je al hun materiaal downloaden. Hele gave band, live ook een genot. Vrij politiek, maar wel met droge humor gebracht...


Man, man wat is dit voor een kutmuziek zeg! Ik dacht dat dit soort ongetalenteerde bagger al lang niet meer in was.

Om nog maar te zwijgen van hun walgelijke teksten en idealen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-11-2005 13:47 by mental Profiel van mental

tering kent dan niemand de hardcore band Gehenna ? hoor de wat shit van hun op een verzamelaar, en het klinkt een beetje als een mix tussen ringworm en integrity..maar kan er dus echt niks van vinden, nergens niet

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 13-11-2005 13:50]


Fuck the world and fuck you


Aggrozanger
sXe
Usericon van Aggrozanger
Posted 13-11-2005 14:07 by Aggrozanger Profiel van Aggrozangerhttp://www.aggromusic.com

Iemand MINOR THREAT al genoemd?

ik ben meer van de old school hardcore!!


Aggro-sief www.aggro.nl


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-11-2005 14:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 13 november 2005 13:47 schreef mental het volgende:
tering kent dan niemand de hardcore band Gehenna ? hoor de wat shit van hun op een verzamelaar, en het klinkt een beetje als een mix tussen ringworm en integrity..maar kan er dus echt niks van vinden, nergens niet
Bedoel je misschien Gehennah?? Vast niet trouwens, aangezien die helemaal geen raakvlakken hebben met Integrity of Ringworm.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-11-2005 15:52 by mental Profiel van mental

Shit, dit is gewoon TE vaag.eens kijken of ik via wat kennissen hun album titels kan achterhalen. Gehennah was toch een metal band in de stijl van die ouwe meuk als kreator en celtic frost, maar dan nog slechter ?


Fuck the world and fuck you


zombie
Usericon van zombie
Posted 14-11-2005 15:33 by zombie Profiel van zombie

quote:
Op 13 november 2005 14:07 schreef NecRobert het volgende:
Bedoel je misschien Gehennah?? Vast niet trouwens, aangezien die helemaal geen raakvlakken hebben met Integrity of Ringworm.


Klopt, er was wel degelijk een hardcore band met deze naam. Loodzware shit, zeker in de stijl van Ringworm of Unbroken, bijvoorbeeld. Enkele ex-leden zijn later doorgegaan onder Sangraal. Die laatste hebben nog een LP uitgebracht via Wicked Witch.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-01-2006 16:50 by mental Profiel van mental

Laatst weer een bruut bandje ondekt : TEARDOWN. iemand bekend met deze band ?? Hun cd heet Against The Dying Light en de muziek is een mix van Hatebreed en throwdown


Fuck the world and fuck you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-01-2006 12:52 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Vorige week heb ik de nieuwe cd, Into oblivion, van het belgische Rise and fall gekocht. Ik heb deze band live altijd erg gaaf gevonden maar hun debuut (Hellmouth) viel me een beetje tegen. Toch weet Into oblivion me helemaal te overdonderen. Wat een ongelovelijke agressie!

Rise and fall speelt Clevocore zoals Ringworm en Integrity dat doen maar dan met een ranzige Entombed drive. Deze cd is gewoon snoeierhard en lekker donker. Gaaf!

Rise and fall houdt, samen met Human demise de Clevo vlam brandende. Grappig genoeg komen beide bands absoluut niet uit Cleveland hahaha.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-01-2006 13:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Yep! Vette plaat idd.

Heb trouwens gister voor het eerst de hardcore band Allegiance gehoord. Potver, wat een agressieve shit!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-01-2006 13:06 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Allegiance is gaaf ja! Maar ik dacht dat jij niet zo'n fan was van die pure old school?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-01-2006 13:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 16 januari 2006 13:06 schreef XnegativeX het volgende:
Allegiance is gaaf ja! Maar ik dacht dat jij niet zo'n fan was van die pure old school?
Als het vet geproduceerd is en lekker agressief kan ik het erg goed hebben. Net als bijvoorbeeld Barcode, Raised Fist, etc. mag ik Allegiance erg graag luisteren!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-01-2006 13:10 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Tsja, Barcode en Raised fist schaar ik al snel onder de metalcore. Juist door dat metal gitaar-geluid. Maar Allegiance heeft echt dat frisse old school geluid. Ze spelen alleen niet constant snel maar hebben ook tragere NYHC stukken. Waar ze dan wel wat van Madball of Sick of it all weg hebben.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-01-2006 13:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ik zou Raised Fist zeker geen metalcore willen noemen eigenlijk. Bij Barcode kan ik me dat wel wat meer voorstellen. Toch zou ik beide bands gewoon onder hardcore scharen, vooral ook om de attitude die de bands uitstralen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-01-2006 13:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Een van de betere hardcore platen van 2005 trouwens: Modern Life Is War - Witness.

Heerlijk album!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-01-2006 12:31 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 16 januari 2006 12:52 schreef XnegativeX het volgende:
Vorige week heb ik de nieuwe cd, Into oblivion, van het belgische Rise and fall gekocht. Ik heb deze band live altijd erg gaaf gevonden maar hun debuut (Hellmouth) viel me een beetje tegen. Toch weet Into oblivion me helemaal te overdonderen. Wat een ongelovelijke agressie!

Rise and fall speelt Clevocore zoals Ringworm en Integrity dat doen maar dan met een ranzige Entombed drive. Deze cd is gewoon snoeierhard en lekker donker. Gaaf!

Rise and fall houdt, samen met Human demise de Clevo vlam brandende. Grappig genoeg komen beide bands absoluut niet uit Cleveland hahaha.


Wat is dit nou? Is er verder helemaal geen interesse in deze band? Kom op mensen! Iedereen die Ringworm, Integrity en zelfs Bloodlet kan waarderen zou dit even moeten checken.

Ik draai deze cd liever de de laatste Ringworm kan ik u vertellen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-01-2006 13:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 25 januari 2006 12:31 schreef XnegativeX het volgende:
Wat is dit nou? Is er verder helemaal geen interesse in deze band? Kom op mensen! Iedereen die Ringworm, Integrity en zelfs Bloodlet kan waarderen zou dit even moeten checken.

Ik draai deze cd liever de de laatste Ringworm kan ik u vertellen.
Heb laatst twee nummers ff vluchtig gehoord. Klonk wel vet ja. Ik zal binnenkort de promo die een maat van me heeft gekregen ff lenen. Deze plaat krijg veel lovende recensies trouwens!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-01-2006 14:20 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 25 januari 2006 12:31 schreef XnegativeX het volgende:
Wat is dit nou? Is er verder helemaal geen interesse in deze band? Kom op mensen! Iedereen die Ringworm, Integrity en zelfs Bloodlet kan waarderen zou dit even moeten checken.

Ik draai deze cd liever de de laatste Ringworm kan ik u vertellen.


Klinkt veelbelovend, ik zal het eens gaan beluisteren bij de platenboer ofzo.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 31-01-2006 21:58 by VivaHate Profiel van VivaHate

rise & fall... goede cd, die nieuwe... beukt als een tierelier en heeft wel wat weg van ringworm, maar dan met een verpulverend Converge-geluid. Die cd mist alleen wat afwisseling, beukt bijna aan een stuk door en dat is jammer.


We don't take it, we just fake it...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen