IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hardcore/punk Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-07-2006 13:52 by mental Profiel van mental

zei ik toch man


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-07-2006 13:56 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb er toch ook naar geluisterd, eikOl


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-07-2006 13:57 by mental Profiel van mental

snol !


Fuck the world and fuck you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 08-08-2006 21:17 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wat is Panic een asociaal harde band!
Wat vreselijk stom dat ik die band niet eerder een kans heb gegeven.

Oh, de nieuwe Outbreak klinkt trouwens ook geweldig.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-08-2006 22:46 by mental Profiel van mental

onno croMag weer aan het na lullen ???


Fuck the world and fuck you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-08-2006 12:18 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hoezo?

En dan vooral uitleg over het woordje "weer".


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-08-2006 12:21 by Chelman Profiel van Chelman

Mental is de uber-naprater van dit forum en meent dit te verbergen door anderen hiervan te beschuldigen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-08-2006 12:24 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Daar lijkt het inderdaad wel op.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 09-08-2006 19:14 by VivaHate Profiel van VivaHate

boeien wat cro-mag er van vindt, Panic is een geweldige band... Nieuwe cd duurde even voordat die hier aansloeg trouwens. het oudere werk is echt klassiek spul... Zo worden ze niet meer gemaakt...

Speaking of all things Cro-Mag: dé Cro-Mags spelen 3 november in de Goudvishal (onder de naam Fearless Vampire Killers). Van de originele line-up zijn zanger John Joseph en drummer Mackie van de partij, aangevuld met AJ Novello (Leeway) en Scott Roberts (Spudmonsters, Biohazard). Spelen alleen de debuut-lp Age Of Quarrel en een aantal Bad Brains-covers.
Heb ze dit jaar al eerder gezien in kleine zaaltjes en die shows waren echt fenomenaal goed...


We don't take it, we just fake it...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-08-2006 19:23 by mental Profiel van mental

quote:
Op 9 augustus 2006 12:21 schreef Chelman het volgende:
Mental is de uber-naprater van dit forum en meent dit te verbergen door anderen hiervan te beschuldigen.


verdomme.waarom ben jij ook zo slim ???

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 09-08-2006 19:23]


Fuck the world and fuck you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-08-2006 19:24 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

In welk opzicht verschilt die nieuwe EP van Panic van het oude werk? En wanneer gaan die gasten eens een fatsoenlijke full-length uitbrengen?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-08-2006 20:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

de nieuwe van RDP is weer superdeluxe.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-08-2006 20:05 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 augustus 2006 19:14 schreef VivaHate het volgende:
Speaking of all things Cro-Mag: dé Cro-Mags spelen ...


kun je niet beter spreken van "een van de cromags" in plaats van "de cromags"???


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 09-08-2006 21:04 by VivaHate Profiel van VivaHate

heb die gasten al in zo veel line-ups en met zoveel verschillende bandnamen zien spelen... Voor mij zijn er twee Cro-Mags: Harley, de oprichter en John, de zanger...

Als een van die twee in de band zit, vind ik 't de naam cro-mags wel waard, haha...

Oudere werk van Panic is iets minder punky. Serieuzer, harder, sneller en beter geproduceerd... Bridge9 heeft zo'n compilatie uitgebracht waar al dat spul inc. de demo opstaat.
Een full length hoeven ze van mij niet op te nemen, gewoon lekker korte mini-cd... Houdt de spanning er in...


We don't take it, we just fake it...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-08-2006 16:17 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 9 augustus 2006 21:04 schreef VivaHate het volgende:
Oudere werk van Panic is iets minder punky. Serieuzer, harder, sneller en beter geproduceerd...


Dus het nieuwe werk van Panic is minder serieus, minder hard, minder snel en slechter geproduceerd? Dat is eigenlijk zwaar kloten.

Hoe dan ook, die compilatie ga ik zeker aanschaffen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 11-08-2006 14:32 by VivaHate Profiel van VivaHate

Ne, nieuwe werk is inhoudelijk toch net iets anders, geluid wat meer punky dan 't oude spul en ik vind de productie op die eerste twee mini-cd's een stuk beter... Maakt die nieuwe zeker niet slecht hoor, ik moest er gewoon even aan wennen...


We don't take it, we just fake it...


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 17-08-2006 19:25 by VivaHate Profiel van VivaHate

gasten, effe wat ongeneerde reclame voor iets bijzonders:



We don't take it, we just fake it...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-08-2006 19:58 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wow, dat is behoorlijk vet. Maar waarom kan ik niet reserveren? Wat een onzin! Ik moet gewoon zorgen dat ik er ver van te voren ben (voor mij is het meer dan een uur rijden) en dan hopen dat ik nog een kaartje kan krijgen? Dat is mij het niet waard eigenlijk.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 17-08-2006 20:07 by VivaHate Profiel van VivaHate

Reserveringsysteem is altijd gezeik, is een show vol gereserveerd dan staat die op uitverkocht, praktijk leert echter dat een groot deel van de reserveringen niet opgehaald wordt. Gevolg: een halfvolle tent, die op papier eigenlijk uitverkocht was (zoals bij Harley's War en Merauder) en achteraf teleurgestelde fans die dus net zo goed wel hadden kunnen komen. Daarom nu: op tijd komen, dan ben je binnen...


We don't take it, we just fake it...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-08-2006 20:11 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik zou graag willen maar voor mij is dat geen mogelijkheid. Ik zal eerst moeten werken, dan in de auto naar Arnhem. Wat, zoals ik al zei, dik een uur rijden is. En de kans is groot dat ik dan te laat kom. Ik gok ook dat er wel meer mensen zijn die daar last van hebben.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-08-2006 20:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 8 augustus 2006 22:46 schreef mental het volgende:
onno croMag weer aan het na lullen ???

bah wat een eikel vind ik die


signature


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-08-2006 20:36 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

...vind ik DAT.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


MANGELED
Usericon van MANGELED
Posted 17-08-2006 20:42 by MANGELED Profiel van MANGELED

www.occii.org voor heel heel veel goede hardcore/punk in de stad!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-08-2006 20:43 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 augustus 2006 20:42 schreef MANGELED het volgende:
www.occii.org voor heel heel veel goede hardcore/punk in de stad!
Welke stad?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MANGELED
Usericon van MANGELED
Posted 17-08-2006 20:49 by MANGELED Profiel van MANGELED

sorry, dacht dat bovenstaande poster uit Amsterdam kwam, vandaar dat ik dat zo schreef. Amsterdam dus

Komende tijd o.a. (van hun site):
TUESDAY 22nd OF AUGUST

KIDD BLUNT - great intense punk from Ireland
SACK O WOES - Black Flag meets the roots of punk. Ex-loads of great bands too!
TENEMENT KIDS - passionate raw punkrock in the vein of Husker Du, Leatherface, Dag Nasty, Dead Boys, Fugazi etc.
BACKSTABBERS INC. - aggressive hc/punk/grind from the US
--------------------------------------------------------SUNDAY 10th OF SEPTEMBER

FxPxOx (macedonia) - fast political hardcore punk thrash, releases on 625 records etc.!
THE RATS (sweden) - hc/punk thrash, ex-Rabid Grannies. Labelmates of REGULATIONS, KNUGEN FALLER, TRISTESS, AMBULANCE etc.
THIS HOME IS PREPARED (macedonia) - anarcho crust punk
GEWAPEND BETON - raging hc/punk, "UK '82 meet Poison Idea"
--------------------------------------------------------FRIDAY 22nd OF SEPTEMBER

SPACEHORSE - ex-Heroin/Clikatat Ikatowi/Battalion of Saints
WAR ALL THE TIME - raging raw hc/punk, ex-Boxed In, Kito, Health Hazard, Generic, Doom, One By One, Oi Polloi, Pleasant Valley Children and a thousand or so more....
POSSIBLE SUSPECT - great melodic punk from Utreg
--------------------------------------------------------THURSDAY 19th OF OCTOBER

WITCHUNT (usa) - crust punk on Profane Existence
SOUND THE ALARM - harsh political hc from around here
BARNHOUSE - they came from the east
--------------------------------------------------------THURSDAY 23rd OF NOVEMBER

HUMANS THE SIZE OF MICORPHONES - amazing harsh hc/punk (Born Against/Hail Mary/etc.) Ex-KITCHENER!
GRINDING HALT - harsh hc/punk from Shikari/The Last Mile personnel.
+ 1 more


En nog veel meer zo te zien!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen