IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hardcore/punk Vorige pagina | Volgende pagina
collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 05-07-2005 9:44 by collision-tammi Profiel van collision-tammihttp://www.collisiongrind.nl

dat is toch die dude van jackass



VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 12-07-2005 21:24 by VivaHate Profiel van VivaHate

Volgens mij niet. WK is gewoon een enorme poseur die doorsnee rock maakt...


We don't take it, we just fake it...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-10-2005 19:18 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Even weer een heersch band aanhalen.
Ik geloof dat ik er al eens eerder wat over heb gezegd maar dat boeit niet.

Allegiance uit San francisco doet mijn hardcore hart sneller kloppen. Een stuk sneller! Deze gasten laten zien dat hardcore nog lang niet dood is.
Snelle, opgefokte, energieke old school straight edge hardcore met lompe, dansbare breakdowns (geen beatdowns). Ik zou deze band maar al te graag eens live zien.
Rivalry records is goed bezig!

http://www.allegiancesf.com


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-10-2005 20:27 by mental Profiel van mental

Laatst maar weer eens wat hc cd's gekocht te weten :

Spidercrew : You Better Recognize, vette old school shit !! Iemand hier bekend met deze band en zoja wat vind je ervan ??

H8Inc : Life Of Pain, ook old school hardcore met wat thrash metal invloeden erin,de muziek van deze band vind ik erg vet, alleen de zang begint me na verloop van tijd op de zenuwen te werken.Wie kent deze band en wie kan me hier wat info over geven zoals, bestaan ze nog en hebben ze nog meer uitgebracht ?? Zoja, wat ???


Fuck the world and fuck you


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 04-10-2005 12:20 by VivaHate Profiel van VivaHate

Die cd van Alegiance is wel ok... Ben persoonlijk meer te spreken over de nieuwe cd's van Strike first, I-Reject en No Turning Back... Spijkerhard!

En Panic (uit Boston) heeft de draad weer opgepikt... Volgend jaar een nieuwe ep en ze komen weer touren...


We don't take it, we just fake it...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-10-2005 12:31 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

No turning back is natuurlijk altijd goed.

Strike first is niet mijn ding. Geen slechte band maar ik ben geen NYHC/Cro-mags fan.

En hoe is die I Reject? Ik vond hun eerste album (punx, skins and hardcorekids) geweldig. Een beetje Kill your idols achtig. Maar het 2e album deed me dan weer helemaal niks.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 04-10-2005 13:01 by VivaHate Profiel van VivaHate

nieuwe I-Reject klinkt erg goed... Cro-Mags-invloeden, maar gitaargeluid ligt weer dicht tegen Slapshot aan...


We don't take it, we just fake it...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-10-2005 13:02 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Snel?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 04-10-2005 15:24 by VivaHate Profiel van VivaHate

lekker tempo ja...


We don't take it, we just fake it...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-10-2005 18:51 by mental Profiel van mental

Snel ? Carry On, da's snel. En vet.


Fuck the world and fuck you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-10-2005 19:41 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Carry on is zeker vet ja.
En ik heb net een nummertje gehoord van die nieuwe I reject...
Tsja, mijn ding is het gewoon niet. Van die mid-tempo, gezapig doorhobbelende hardcore.
Geef mij maar iets met meer energie.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-10-2005 20:09 by mental Profiel van mental

I Reject vind ik wel ok, heb wat nummers van ze gehoord, geript van die myspace.com site, ook wat nummers daarvan gesloopt van No Turning Back en ook dat klonk zeker niet verkeerd, wel mijn ding dat old school hardcore, ken er nog steds niet zo heel veel van, maar wat ik nu heb liggen hier is allemaal zwaar goed,heb het wel getroffen met m'n aankopen tot nu toe. Nu staat de fullength van Wisdom In Chains in bestelling, kan bijna niet wachten tot het ding bij mij ligt !!!


Fuck the world and fuck you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-10-2005 12:27 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Zijn er hier al mensen die Splitting headache van Down to nothing al hebben gechecked? Fans van bands als Killing time maar ook van Mental moeten dat zeker eens geen checken. Het heeft wel veel weg van Mental maar ik vind het net even wat energieker.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2005 12:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Heb die net in huis liggen en kon maar niet op die band komen waar ik op vond lijken, Killing Time idd

Leuke band, leuk album!


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 07-10-2005 12:54 by VivaHate Profiel van VivaHate

quote:
Op 7 oktober 2005 12:27 schreef XnegativeX het volgende:
Zijn er hier al mensen die Splitting headache van Down to nothing al hebben gechecked? Fans van bands als Killing time maar ook van Mental moeten dat zeker eens geen checken. Het heeft wel veel weg van Mental maar ik vind het net even wat energieker.


ja, heb die cd hier liggen... Wel gedraaid, klonk best aardig, maar meer ook niet. Nog 'n paar keer 'n spin geven...


We don't take it, we just fake it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2005 15:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het is absoluut niet origineel of verfrissend, maar wel gruwelijk energiek!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-10-2005 19:39 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Zo, dit weekend weer 2 nieuwe hardcore releases opgepikt.

Ramallah - Kill a celebrity
Om maar direkt met de deur in huis te vallen, deze valt een beetje tegen.
De pure intensiteit van de debuut EP is op dit album ver naar de achtergrond gedrukt. D'r zit nog steeds genoeg agressie in maar het staat niet meer centraal. De cleane zang neemt een prominentere rol in en er wordt ook geexperimenteerd met piano's en dergelijken (maar dit gaat niet veel verder dan een introotje hier en daar). Begrijp me niet verkeerd, dit is absoluut geen slechte cd. Zeker in combinatie met de er lekkere teksten komt deze cd zeker boven de gemiddelde metalcore cd uit. Maar ik had er gewoon meer van verwacht.

Angel crew - One life, one sentence
Voor dit album geldt het tegenover gestelde van Ramallah. Deze cd weet me compleet te verrassen op een positieve manier. Wat is dit fucking hard en agressief!!! Waar hun debuut nog een soort Backfire! goes NYHC was is dit album echt een kruising tussen Backfire!, Deviate en Length of time. De furieuse energie (en snelheid) van Backfire!, de brute metalcore van Deviate en de Life of Agony achtige metal van Length of time. Dit is een hele dikke aanrader voor iedereen die van opgefokte metalcore houdt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 11-10-2005 11:27 by VivaHate Profiel van VivaHate

Wie echter de hardste en gemeenste metalcore-plaat van het jaar wil horen, moet Justice Replaced By Revenge van Ringworm maar eens 'n spin geven...


We don't take it, we just fake it...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-10-2005 11:50 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Die moet ik zeker nog even gaan luisteren.
Ik ben er erg benieuwd naar.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 11-10-2005 13:25 by VivaHate Profiel van VivaHate

man, die plaat is zó ongenadig hard...


We don't take it, we just fake it...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-10-2005 13:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

hm klinkt interessant! Ik ken Ringworm tot mijn grote spijt nog niet eens.

Ik ga 'm zeker checken!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-10-2005 12:21 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 11 oktober 2005 11:27 schreef VivaHate het volgende:
Wie echter de hardste en gemeenste metalcore-plaat van het jaar wil horen, moet Justice Replaced By Revenge van Ringworm maar eens 'n spin geven...


Is die schijf dan eindelijk ontketend? Heeft een tijdje geduurd. Ik denk wel dat ik hem aanschaf, aangezien ik de twee nummers die ik heb gehoord stukken beter klonken als Birth is Pain.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 12-10-2005 14:17 by VivaHate Profiel van VivaHate

komt volgende week uit, ik heb de promo al een tijdje. Die evil sfeer van The Promise hoef je niet meer te verwachten natuurlijk, dat is ancient history. Deze plaat is lekker snel, veel thrashy stukken, coole breaks en natuurlijk die karakteristieke strot van Human Furnace. Ik was er iig. ERG gelukkig mee...


We don't take it, we just fake it...


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 12-10-2005 16:27 by VivaHate Profiel van VivaHate

Ook erg de moeite waard: de nieuwe cd van Jello Biafra & The Melvins, Sieg Howdy!


We don't take it, we just fake it...


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 16-10-2005 16:18 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Profiel van innerlogicmarty

Hatsaa, weer een bandje ontdekt, al bestaan ze allang niet meer: BETERCORE! Wat een naam ook weer. Uit Nederland. Ik loop nu de huiskamer te slopen op "sXe, but not an asshole" (geniale titel).


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen